Vivienne Blankley | Isabellan kummityttö

Siirry alas

Vivienne Blankley | Isabellan kummityttö

Viesti kirjoittaja Vivienne B. lähetetty 16.03.18 12:16

Vivienne "Viivi" Blankley

s. 28.08.2007, koululainen
kolmikielinen (suomi, englanti, italia)
tummat, paksut hiukset; ruskeat silmät

Viivin äiti on Cecilia "Cee" Blankley, suomalais-englantilainen nainen, joka on tallinomistaja Isabellan paras ystävä. Cee ja Isabella työskentelivät vuosia samalla englantilaistallilla. Viivin isä on Cecilian italialainen ex-mies, jonka luona tyttö vierailee pari kertaa vuodessa. Tyttö on perinyt isältään vahvan tempperamentin ja rakkauden hyvään ruokaan. Isabella on Viivin kummitäti, ja tyttö vierailee Auburnissa toisinaan.

Cecilia pyörittää pihassaan kohtuullisen suurta siittolaa Domenica Estatea ja Viivi onkin kasvanut hevosten keskellä. Tyttö haluaa isona esteratsastajaksi ja omasta mielestään hoitaa Ankkaa. Kotitallillaan Viivi saa ratsastaa poneja, nykyään myös oreja. Koko ikänsä ratsastanut tyttö on näppärä ja taitava hevosten kanssa, joskaan pitkät hermot eivät ole hänen vahvuutensa.

Vivienne B.
Isabellan kummityttö

Ikä : 11
Viestien lukumäärä : 30

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarinointi

Viesti kirjoittaja Vivienne B. lähetetty 06.12.18 14:34

🦄 Viivi mukana (Isben) tarinoissa:

05.03.2018 - Kummityttö
05.03.2018 - Ratsua etsimässä
06.03.2018 - Vääriä vaikutelmia
28.03.2018 - Estevalmennus Järnbyssä
02.12.2018 - Loppuhuipennus

🦄 Viivin Tie Tähtiin -tarinat:

10.03.2018 Kouluvalmennus (tyhmä ympyrätunti)
12.03.2018 Kouluvalmennus Hallavassa (arabienergiaa)
18.03.2018 Eka osis saaristossa, Helppo C (ei sijoitusta mutta kiiltävä heppa)
24.03.2018 Daniel Susinevan valmennus (taas koulunypläystä...)
26.03.2018 Estevalmennus Hallavassa (ööö vihdoin!!)
30.03.2018 Estevalmennus (rataa jee ja jumppaa???)
09.04.2018 Kouluvalmennus (missä Isbe?)
15.04.2018 Toka ja kolmas osis, 60 cm & Helppo C (sijoitus estemestarille ja ei sijaa ympyrämestarille, höh!)
Ps. Voitin koko kilpailun, varsinkin esteet.

🦄 Muita tarinoita, ihan Viivin omia:

29.06.2018 Luku 6. Ruhtinattaret Sokka ja Blankley - Auburn Anniversary -jatkotarina
05.07.2018 Scusa! - roolipeli, mukana @Sarah R. @Thomas R. @Nita M.
16.11.2018 Maastossa - yhteistarina @Ava P.:n kanssa!

Viimeinen muokkaaja, Vivienne B. pvm 06.12.18 15:34, muokattu 1 kertaa

Isabellan kummityttö

Suhteet

Viesti kirjoittaja Vivienne B. lähetetty 06.12.18 15:32

Viivin suhteet auburnilaisiin

🦄 Isabella Sokka - kummitäti slash mama
Se teki mulle jopa munakkaan, että jaksaisin valkassa. Olin aika vaikuttunut, koska luulin ettei se edes osaisi kokata.

Ja silti se sanoi, että meidän pitäis vielä harjoitella sitä. Siiiis ympyrää, ravissa? Kummi oli kyllä jotenkin tärähtänyt tai sitten se sekoitti mut johonkin alkeiskurssin Viiviin.

Oikeastaan me ei tehty koko valmennuksessa mitään kauheen vaikeeta, ja silti Isbe sai sanottua mulle koko ajan. Siinä asiassa se on ihan uskomaton.

"Tiedät varmaan Isabellan joka omistaa tän koko kartanon. Mä oon sen tytär."

"Hah Isbe on kova kattelemaan miehiä. Äitikin, se mun toinen äiti, on joskus livauttanut niin. Viimeks kun mä olin täällä yötä niin sillä oli ihan eri poikaystävä. Mä en aina ehdi tutustua niihin kaikkiin, mut ei se haittaa."

🦄 Amanda Sokka - haaveiden täti
Mielessäni mä leikinkin, että musta tulis isona Amanda Sokka.

Mitähän Amanda Sokka ajattelisi, jos taluttaisin ratsuni kisapaikalle itse! Se ei varmana tehnyt mitään likaista omalla tilallaan. Sen saappaat oli aina niin kiiltävät, että meidän koulusta mukamas toiselle puolelle Suomea muuttanut Tero asui ihan varmana piilossa Auburnin satulahuoneessa ja pyyhkäisi neiti Sokan saappaat aina ennen ja jälkeen ratsastuksen.

Toisaalta Amanda Sokka ei ehkä kelpuuttaisi liian rumia kantamaan sen kukkaruukkuja, joten ymmärsin kyllä. Tuskin se noista tytöistä tykkäsi, mutta sen sijaan mulla oli unelmia. Me tultiin toimeen.

🦄 Ava - tosi cool
Taluttaessaan Rillaa yksityistallin edustalle Viivi huomasi Sen Tytön, joka oli todella tyylikäs, ja jolla oli hitsisti pokkaa tuoda Auburnin maille suomenhevonen (huom. hienonvärinen sellainen).

Vai Ava. Aika hieno nimi (mutta ei Sepolla).

"- mun on kyllä tärkeämpi kertoa Avalle, koska mä en oo varma onko sillä poikaystävää. Tai jos vaikka onkin niin sitten mulla varsinkin pitää olla.”

🦄 Markus Vikla - palvelija & chauffeur (lastenhoitaja..)
Markus olis enemmänki mun autonkuljettaja, koska Auburn oli niin kaukana kaikista mun jutuista. Se onkin oikeastaan aika ookoo, koska saan käskyttää Markusta viemään mut harrastuksiin ja kavereille. Äitii aina ärsytti heittää, mut Markus on kiva ja tottelee. Tai tietenkin se tottelee, koska tää on nyt sen työ ja mä oon ihanku perijätär.

Markus oli koko matkan kivan rento ja se jopa vastaili sillein normaalisti mun keskusteluun. Siltä tuli hauskaa läppää.

Mutta Rilla hyppäs kivasti ja meidän radalle annettiin aplodit (tiien että se oli Markus. Noloa).

🦄 Nita Merisalo - tuttu tähtikisasta
Nitakin oli ehkä vähän kivempi nyt. Se ei kattellut mua ihan koko aikaa silmät pyörien.

Itse asiassa sen heppa oli Amandan omistama ja olin vähän kateellinen. Isbe oli väittänyt, ettei Amandan heppoja noin vaan saisi, mutta Nita oli kyllä aika tavallinen.

Vaan sitten loungeen tuli Nita. Muistin sen nimen oikein hyvin, mutta nyökkäsin vaan. Jotenkin se vaikutti vaivautuneelta, mutta ei kai se minusta johtunut?

🦄 Mister (Thomas) Raynott - yksi Isben monista poikaystävistä
Kulmani rypistyivät kummastuksesta, sillä mies ei tosiaan ollut vaikuttanut hevosihmiseltä. Yhtään. Yleensä sen tavallaan vaistosi ensimmäisellä tapaamisella, vaikka olisikin kiire balettiharjoituksiin.

Tapitin väkeä oikein tarkasti ja oi kyllä. Mister Englishman vaikutti vähän vaikeelta. Oliko se ihastunut Nitaan vaikka hiplasi aiemmin Sarahin kättä? Ehkä se oli vähän kuin isä - casanova, niinkuin nonna sitä kutsui. Hiplaili niitä naikkosiaan paljon ja toi mulle uusia äitipuolia. Interesting!

🦄 Sarah Reyes - tuttu tallilta
Nyrpistin pikkuisen sille naiselle, koska se oli tuntematon ja yleensä oli hirveän mälsää tutustua uusiin aikuisiin. Sitä paitsi se oli pojan kanssa tollein tallilla. Eikö sitäkään kiinnostanut hevoset?

Ojensin kauniin tummalle naiselle käteni. Se muistutti vähän mun italiansukulaisia ja mietin hetken, olisiko se kanssa niin tulinen.

🦄 Miro Malmstén - tuleva poikaystävä (operaatio käynnissä!!)
Onko tämä nyt sellaista iskemistä??? Ja yhteistä ratsastamistakin.

”En mä mitään huonoja ratsastajia ota. Sillä on katsos semmoinen hieno sukunimi, sitten sillä on oma hevonen ja palvelijoita ja se on voittanut kilpailuita ja se osaa kanssa sillein kieliä että voidaan kisata Maailman Cupissa ja se on muutenkin esteratsastaja. Mä luulen, että siitä tulisi koulutuksella ihan hyvä poikaystävä, vaikka vähän vaikeaa se on. Sillä on katsos luonnetta kun mä en halua nössöä.”

🦄 Mister Juuso - yksi Isben monista poikaystävistä
”Sano sille mister Juusolle että tekee aamulla lettuja, niin sitten se saa olla sun poikaystävä.”

Isabellan kummityttö

Vs: Vivienne Blankley | Isabellan kummityttö

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa