White Party Photo Booth
Sivu 1 / 1
White Party Photo Booth
White Party – Photo Booth
After ridet lauantaina 28.3.2020
#whiteparty Kallan #kingi
Kuvauta itsesi Kingin Photo Boothissa (jaa asukuvasi!)
White Party -kutsu
Kuvaajana Jesse Kaajapuro
Viimeinen muokkaaja, Isabella S. pvm 20.12.20 13:53, muokattu 1 kertaa
Vs: White Party Photo Booth
Silmät auki Ellen, hymyile. et sä oo niin kännissä ku luulet, oot sä oikeesti, mutta ei muut sitä tiiä, ajattelin. Koitin poseerata vakaasti, mutta kokoajan tuntui että olin horjahtamassa jonnekin suuntaan. Kämpä lite! Sitten mä kikatin ääneen ja röyhtäsin.
Viestien lukumäärä : 89
Aliisa opettaa
"RA-KAS. Ethän sä nyt voi vaan seistä tolleen... tönöttäen."
"Äh, en mä osaa seistä muuten."
"Helppoa. Odota hetki sen kameran kanssa. Minä kaivelen tästä harjanvarresta kurveja esiin."
"Aliisa?! Kamalasti sanottu!"
"Shht." *asettelee ystävääsä* "Ja sitten et näytä siltä kuin sut olisi pakotettu olemaan siinä."
"Mut on pakotettu olemaan tässä."
"Niin mutta et näytä siltä. Hymyilet. Luontevasti, kato."
Kuva alkuperäiskoossa
I said, ooh, I'm blinded by the lights
No, I can't sleep until I feel your touch
I said, ooh, I'm drowning in the night
Oh, when I'm like this, you're the one I trust
Hey, hey, hey
Kirppareilla ja Jesse Aron vaatekaapilla vierailtuani, saatoin sanoa että kai mulla jotain ryysyä oli päällepantavaksi White Partyihin.
Pakkohan se oli jotain löytää, koska:
a) "Ei saa tulla tennissukat jalassa pelkissä boksereissa ja t-paidassa" -Sarah-
b) "Eikä alasti!" -Aliisa-
Yritin kyllä välttää Photoboothin, mutta jostain pirun syystä löysin itseni palloilemasta Jesse Kaajapuron kameran edessä.
"No, ota nyt se kuva sitte..." nurisin.
*RÄPS*
"Joko saa lähteä juomaan?"
"Saa."
Pakkohan se oli jotain löytää, koska:
a) "Ei saa tulla tennissukat jalassa pelkissä boksereissa ja t-paidassa" -Sarah-
b) "Eikä alasti!" -Aliisa-
Yritin kyllä välttää Photoboothin, mutta jostain pirun syystä löysin itseni palloilemasta Jesse Kaajapuron kameran edessä.
"No, ota nyt se kuva sitte..." nurisin.
*RÄPS*
"Joko saa lähteä juomaan?"
"Saa."
Viimeisellä minuutillakin on ajoissa.
After ridet all white -pukukoodilla on hankalat sillon, kun ei a) omista valkoisia asioita ja b) havahtuu ajattelemaan asiaa vasta samana aamuna (iltapäivänä). Onni oli kuitenkin suotuisa paniikkishoppailijalle, joka löysi lauantaina viimeiseltä (ainoalta?) auki olevalta kirppikseltä tarvitsemansa. Bileiden peruuntuminen peruttu.
After ridet all white -pukukoodilla on hankalat sillon, kun ei a) omista valkoisia asioita ja b) havahtuu ajattelemaan asiaa vasta samana aamuna (iltapäivänä). Onni oli kuitenkin suotuisa paniikkishoppailijalle, joka löysi lauantaina viimeiseltä (ainoalta?) auki olevalta kirppikseltä tarvitsemansa. Bileiden peruuntuminen peruttu.
Ginevra V.- Hevosenhoitaja
- Ikä : 26
Viestien lukumäärä : 71
Valmiina juhlimaan
Vaikka olinkin hieman ujo kameran edessä, pystyin silti suoriutumaan kuvauksen kohteena olosta hikoilematta, mikä oli hyvä varsinkin hihattomassa mekossa! Jonka muuten lainasin äidiltä. Päätin myös olla rohkea ja vetää sinisen luomivärin että huulipunan, silmieni kanssa sävy sävyyn.
[Äiti]: "Älähän sitten rakas juo kovin hirveesti, ethän? Kun vieläpä yksin menet JA TULET."
[Minä]: "Kyllä mä pärjään! Muista kissat käyä ruokkii mun puolesta, kiitos."
[Äiti]: "Älähän sitten rakas juo kovin hirveesti, ethän? Kun vieläpä yksin menet JA TULET."
[Minä]: "Kyllä mä pärjään! Muista kissat käyä ruokkii mun puolesta, kiitos."
Ellie von B.- Vuokraaja
- Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 404
Näkivätkö kaikki, jotka osasivat asiaa ihmetellä, oikein? Oliko Hanne Rosten tullut After Partyihin? Ja vielä yllään jotain muuta kuin harmaata tai mustaa? Entä tuo ihmeellinen pyyntö kuvata vain kenkiä? Noh, Jesse otti naisesta silti kuvan.. Valkoinen römpsymekko ehkä oli harvinainen näky Hannen päällä, mutta kenkien tyyli ei! Ehkä juuri siksi nainen halusi vain ne kuvaan.
Cee: "Ei hemmetti, ei!"
Isabella: "No? Mitä nyt?"
Cee: "Unohdin vaatekassin kotiin. Damn-damn-damn."
Viivi: "HA HAA! Äiitiii meneeee alasti la la lalla lalla laa."
Isabella: "Höpö höpö."
Cee: "Viivi NYT. Behave. Ootko liian sokerihumalassa että voisit jäädä kartanolle yksin? Kuule Isbe, ehkä tämä tarkoittaa, ettei mun kannata tulla..."
Isabella: "Höpsis. Lainaat multa jotain!"
Cee: "Mahtaakohan sun piukat mekkosi istua mulle..."
Isabella: "Aivan varmasti. Sitä paitsi, mitä sä olisit oikein laittanut?"
Cee: "No yhdet valkoiset farkut ja sen sellaisen valkoisen pitsitopin ja bleiserin..."
Isabella: "EIKÄ! Ai ne housut mitkä ostettiin Lontoon Primarkista joskus 2006-2008???"
Cee: "Kaikkea sinäkin muistat! Johan ne ovat taas muodissa."
"Mä en tajua, miten mä suostuin tähän", Mila tuhisi.
"Tietty suostuit, koska oon niin ihana", Stina nyökytteli nousuhumaloissaan oikein innokkaasti ja tuijotti komeaa valokuvaajahemmoa. Hyvännäköisyys taisi kulkea Kaajapurojen suvussa?
"Vai niin..."
"Tiedä vaikka törmättäisiin tuttuihin", Stina sanoi iloisesti ja samalla hetkellä yksi tutuhko henkilö kävelikin heidän ohitseen.
"MATILDA!" vihreäpää hihkaisi, nappasi violettihiuksista naista kädestä kiinni.
"Tuut meidän kanssa kuvaan!" nainen ilmoitti.
"Stina, ei..." Mila sihahti, mutta eipä Stina sitä ottanut kuuleviin korviinsakkaan. Eikä Matilda ennättänyt kissaakaan sanomaan tai tekemään mitään, kun tämä oli jo nykäisty kameran eteen Stinan toimesta.
"Jessen naiset!" Stina nauroi. "Lähetetään toi kuva sille sitte."
Mila pudisteli päätään ja Matilda silmiään.
"Ok, tarjoon tosta hyvästä sulle shotin tai jotain", Stina lausahti ja taputti Matildaa olkapäälle.
Tästä tulisi hauska ilta.
"Tietty suostuit, koska oon niin ihana", Stina nyökytteli nousuhumaloissaan oikein innokkaasti ja tuijotti komeaa valokuvaajahemmoa. Hyvännäköisyys taisi kulkea Kaajapurojen suvussa?
"Vai niin..."
"Tiedä vaikka törmättäisiin tuttuihin", Stina sanoi iloisesti ja samalla hetkellä yksi tutuhko henkilö kävelikin heidän ohitseen.
"MATILDA!" vihreäpää hihkaisi, nappasi violettihiuksista naista kädestä kiinni.
"Tuut meidän kanssa kuvaan!" nainen ilmoitti.
"Stina, ei..." Mila sihahti, mutta eipä Stina sitä ottanut kuuleviin korviinsakkaan. Eikä Matilda ennättänyt kissaakaan sanomaan tai tekemään mitään, kun tämä oli jo nykäisty kameran eteen Stinan toimesta.
"Jessen naiset!" Stina nauroi. "Lähetetään toi kuva sille sitte."
Mila pudisteli päätään ja Matilda silmiään.
"Ok, tarjoon tosta hyvästä sulle shotin tai jotain", Stina lausahti ja taputti Matildaa olkapäälle.
Tästä tulisi hauska ilta.
Stina E.- Kaajapurolainen
Ikä : 34
Viestien lukumäärä : 49
KAKSNELONEN RAPORTOI
Kallan Sanomien Kaksnelonen tekee koostetta White Party -juhlinnasta. Vielä tämä päivä aikaa vastata kyselyihin ja helpottaa toimittaja-assari Mintun hommaa! Muotikysely ja vinkkikanava, olkaa hyvät!
Kallan Sanomien Kaksnelonen tekee koostetta White Party -juhlinnasta. Vielä tämä päivä aikaa vastata kyselyihin ja helpottaa toimittaja-assari Mintun hommaa! Muotikysely ja vinkkikanava, olkaa hyvät!
Rasmus A.- Entinen tallilainen
- Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 407
KALLAN KAKSNELONEN: ERIKOISLIITE kurkkaa White Party -after rideille. Kuinka alkukevään kiinnostavimmat pirskeet sujuivat, ja mitä kukakin oli kaivanut kaapeistaan ylle?
Rasmus A.- Entinen tallilainen
- Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 407
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa