Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mies miehelle, vai ? (on)

Siirry alas

Mies miehelle, vai ? (on) Empty Mies miehelle, vai ? (on)

Viesti  Jonathan R. 11.10.17 17:35

// @Mikael G. messiin #jellie

Katsahdin taivaalle joka näytti olevan kirkastumassa. Anna oli jäänyt sisään talliin järjestelemään hieman satulahuonetta, kun taas mä olin lähteny ulos putsaamaan kakkostarhaa. Epi ja Eela sais nyt vähän aikaa väistellä mua kottareiden kanssa. Aamuni oli alkanut hyvin, mut mieluummin olisin jääny Ellien viereen nukkumaan hieman pidemmäksi aikaa.

Kuullessani moottorin äänen nostin katseeni parkkipaikalle, paikalle kurvasi musta Audi. Mikael Gren. Voi helvetin kuustoista. Mun päivä muuttu just hieman paskemmaks. Tiesin et joskus mun pitäis viel puhuu ton miehen kans. Olihan se sanonu auttavan mua Eelan kans. En vaa ollu enää ihan varma halusinko sitä apuu. Käänsin katseen takasin paskaan ja jatkoin lappaamista. Toivoin ettei se tulis juttelee mulle.


Viimeinen muokkaaja, Jonathan pvm 11.10.17 19:53, muokattu 1 kertaa

_________________
REMEMBER ALL THE SADNESS AND FRUSTRATION, AND LET IT GO.
EELAN PÄIVÄKIRJA // LYYLIN PÄIVÄKIRJA // HAIKUN PÄIVÄKIRJA // SPIN OFF // OMA KANSIO
Jonathan R.
Jonathan R.
Tallityöntekijä

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1717

https://vrl14433.weebly.com/kallan-erythrina.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mies miehelle, vai ? (on) Empty Vs: Mies miehelle, vai ? (on)

Viesti  Mikael G. 11.10.17 18:59

Pysäköin Audini Auburnin parkkipaikalle vakioruutuuni. Mun ei ollut tarkoitus varsinaisesti tulla tänään tallille, mutta olin unohtanut maanantaina kansioni toimistoon, enkä voinut enää lykätä sen hakemista. Lukitsin ovet ja lähdin harppomaan kohti tallia.

Kävellessäni tarhojen ohi huomasin tutun punapään lappaamassa lantaa kottikärryihin. Mä seisahduin hetkeksi punnitsemaan vaihtoehtoja. Helpointahan olisi ignoorata mies ja hakea vain se kansio. Toisaalta tunsin kuitenkin syyllisyyttä viimeaikaisista tapahtumista ja mun (ei silti kovinkaan korkea) moraali käski mun mennä selvittämään asia. Niimpä mä huokaisten heilautin miehelle kättä ja kävelin Jonnyn luokse tarhan.

"En oo varmaan sun suosikkihenkilö just nyt, mutta meidän pitäisi varmaan puhua", aloitin pahoittelevaan äänensävyyn.
Mikael G.
Mikael G.
Ratsuttaja

Ikä : 36
Viestien lukumäärä : 87

Takaisin alkuun Siirry alas

Mies miehelle, vai ? (on) Empty Vs: Mies miehelle, vai ? (on)

Viesti  Jonathan R. 11.10.17 19:09

Mikael heilautti mulle kättään kuin tervehtiäkseen. Kehtaski vielä.

"No, you're not and yes, maybe we should" murahdin. En tehnyt elettäkään katsoakseni miestä enkä halunnut antaa tälle enempää huomiota. Vielä vähemmän halusin puhua tämän kanssa samaa kieltä. Suoristin selkäni, tökkäsin talikon maahan ja laskin painoni sen varaan. Katsoin miestä ilmeettömänä. Mikael näytti ihan samalta kuin baarissa. Yhtä huolitellulta ja itsevarmalta. Tiesin miehen saavan myös Ellien puolelleen jos vaan oikein yrittäis.

"So, what do you wanna talk about ? How my girlfriend rubbed her ass against your dick and how it made you feel ?" mun teki mieli lyödä Mikaelia, mut en halunnu saada potkuja.

_________________
REMEMBER ALL THE SADNESS AND FRUSTRATION, AND LET IT GO.
EELAN PÄIVÄKIRJA // LYYLIN PÄIVÄKIRJA // HAIKUN PÄIVÄKIRJA // SPIN OFF // OMA KANSIO
Jonathan R.
Jonathan R.
Tallityöntekijä

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1717

https://vrl14433.weebly.com/kallan-erythrina.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mies miehelle, vai ? (on) Empty Vs: Mies miehelle, vai ? (on)

Viesti  Mikael G. 11.10.17 20:00

Kyllä, Jonny vaikutti juuri niin vihaiselta kuin olin arvellutkin. Mies ei katsonut minuun päinkään ja kielikin oli vaihtunut englantiin. Niin, sehän oli sieltä Briteistä. Kun punapää vihdoin käänsi katseensa muhun, mä en oikein osannut lukea sen kasvoilta mitään. Haroin hiuksiani pohtien mitä vastata Jonnyn teräviin sanoihin.

"Okay, I'm sorry about what happened but I was just trying to keep her company while you left her on the dancefloor alone. I wasn't trying to make a move on her." En olettanut Jonnyn uskovan selitystäni, sillä tilanne oli todennäköisesti näyttänyt melko päinvastaiselta. Joka tapauksessa kaikki  läheisyydenosoitukset olivat Ellien aloitteesta.
Mikael G.
Mikael G.
Ratsuttaja

Ikä : 36
Viestien lukumäärä : 87

Takaisin alkuun Siirry alas

Mies miehelle, vai ? (on) Empty Vs: Mies miehelle, vai ? (on)

Viesti  Jonathan R. 11.10.17 20:06

En ollu kuullu Ellieltä oikein mitään tapahtuneesta, joten mun oli päätettävä uskoinko mä Mikaelii vai en. Vaikka mua satutti saatanasti puhuu siit illasta enkä tosiaa halunnu muistella sitä, mun oli pakko tietää. Mä ansaitsin tietää.


"Okay, tell me exactly what happened. And don't bother leave anything out."
Jätin talikon niille sijoilleen ja pujottelin tarhan aitojen välitse miehen eteen. Seisoin suoraan tämän edessä ja vaadin katseellani totuutta.

_________________
REMEMBER ALL THE SADNESS AND FRUSTRATION, AND LET IT GO.
EELAN PÄIVÄKIRJA // LYYLIN PÄIVÄKIRJA // HAIKUN PÄIVÄKIRJA // SPIN OFF // OMA KANSIO
Jonathan R.
Jonathan R.
Tallityöntekijä

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1717

https://vrl14433.weebly.com/kallan-erythrina.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mies miehelle, vai ? (on) Empty Vs: Mies miehelle, vai ? (on)

Viesti  Mikael G. 11.10.17 20:46

Mä rypistin kulmiani Jonnyn sanoille, joista sai sellaisen kuvan, ettei tämä olisi saanut kuulla vielä mitään koko illasta. En tosin ihmettelisi, vaikka Ellie ei muistaisi mitään koko illasta, sen verran pihalla tyttö oli ainakin loppuillasta.
"Fine. Once you were gone she looked so lost for a moment that I decided to join her. It was just harmless fun, I didn't mean to touch her at all. But I had downed a few drinks myself and wasn't thinking straight, so when our hands accidentally touched I just went with the flow. Again, I still think that counts as dancing. Bear in mind that that it was actually Ellie who started the kiss and I stepped away. Even I'm not fucked enough to kiss my mate's girlfriend, no matter how drunk I am."

"And for what it's worth, I don't think she was aware of what she was doing. After you left she showed very little signs of responding to anything I said and it took me a long time to find out where she lived so I could've made sure she gets home safely."
Mikael G.
Mikael G.
Ratsuttaja

Ikä : 36
Viestien lukumäärä : 87

Takaisin alkuun Siirry alas

Mies miehelle, vai ? (on) Empty Vs: Mies miehelle, vai ? (on)

Viesti  Jonathan R. 11.10.17 20:57

Sisälläni riehui miljoonan ajatuksen lauma, mutten näyttänyt sitä ulospäin. En halunnut antaa Mikaelin nähdä sanojensa vaikuttaneen muhun. Nyt pitäis vaan pysyy coolina. Easier said than done. En tiennyt ollenkaan, uskoinko miestä vai en. Mieleeni palasi ajatus kaiken jättämisestä taakse. Miehen sanat Ellien aloitteesta kuitenkin huusivat päässäni.

"Yeah, whatever, dude" ja palasin tarhaan siivoamaan loputkin paskat pois. Taputin Eelaa joka näytti hölmistyneeltä kahden miehen kukkoillessa.

_________________
REMEMBER ALL THE SADNESS AND FRUSTRATION, AND LET IT GO.
EELAN PÄIVÄKIRJA // LYYLIN PÄIVÄKIRJA // HAIKUN PÄIVÄKIRJA // SPIN OFF // OMA KANSIO
Jonathan R.
Jonathan R.
Tallityöntekijä

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1717

https://vrl14433.weebly.com/kallan-erythrina.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mies miehelle, vai ? (on) Empty Vs: Mies miehelle, vai ? (on)

Viesti  Amanda S. 11.10.17 21:37

Amanda veti syvään henkeä. Oli kulunut useita päiviä siitä, kun nainen oli viimeksi kuluttanut tallin lattiaa vaaleanpunaisine haisaappaineen, mutta sellaista mallin työ oli: odottamattomia keikkoja ympäri Suomea, Eurooppaa, välillä jopa maailmaa. Päivän reissuja ja viikon reissuja. Odottamatonta oli, että blondin kasvoilla lepäsi tavanomaisesta poiketen varsin rauhallinen ilme. Hevostallin ilmaa siroihin keuhkoihinsa hengittäen Amanda tunsi itsensä kartanon mailla jopa vapautuneeksi, sillä työreissu oli kaikessa yksinkertaisuudessaan ollut hermoja raastava. Jopa eilinen iltatalli oli ollut blondin mielestä "helppoa ja kivaa", kun neuvomassa ei ollut narsistista valokuvaajaa.

Amanda heitti harmaan hupparinsa hupun lainehtivien, auki olevien kutriensa päälle, ja lähti kävelemään kohti ulko-ovea. Naista oli stressannut äärettömästi Armin tilanne, sillä tammahan oli ollut jo ennen työreissua räjähtämispisteessä: blondi oli ottanut henkilökohtaiseksi tehtäväkseen tarkistaa rautiaan olotila vähintään puolentunnin välein. Perijätär työnsi ajatuksissaan hiljaa oven auki, mutta kuuli vastapäätä tarhalta kantautuvaa kiivasta keskustelua. Amanda pysähtyi kynnykselle ja kurkkasi ulos: Jonny ja... Mikael? Keskustelu käytiin englanniksi, ja sen sävy oli hyvin erikoinen.

"But I had downed a few drinks myself and wasn't thinking straight...", Amandan kulmat painuivat alaspäin. Mikael puhui Jonnyn suuntaan, joten nainen ei saanut puheesta paremmin tolkkua, mutta miesten asennot ja äänet puhuivat puolestaan. Jotain oli tekeillä. Hetken aikaa perijätär tunsi valtavaa halua hyökätä keskusteluun ja tivata selitystä, mutta hillitsi itsensä. Mihin tämä ikinä liittyikään, se ei ollut hänen asiansa. Eikä varmasti liittyisi häneen.

"Yeah, whatever, dude", Jonny kiristeli Mikaelille. Miksi tallin kaksi iloisinta persoonaa selvittelivät välejään? Oliko tämä edes sellaista? Amanda pudisteli päätään ja päätti pamauttaa tallinoven vauhdilla kokonaan auki. Ääni oli kova, ja perijätär toivoi saavansa miesten huomion. Tämä loi näihin epämiellyttävimmän, teennäisimmän ja määrätietoisimman hymynsä, ja lähti kävelemään kuin catwalkilla kakkostarhan ohi kohti Armin ja Hanin lukaalia. Isabella tietäisi varmasti tästä jotain, ja saisi luvan valaista, mitä tallilla oli oikein tapahtunut. Mielenkiintoista.

_________________
I like people the way I like my tea. I hate tea.
TILANNETOPIC |  AMANDA JOSEFIINA SOKKA
Amanda S.
Amanda S.
Tallinomistaja

Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 298

http://auburnestate.altervista.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Mies miehelle, vai ? (on) Empty Vs: Mies miehelle, vai ? (on)

Viesti  Mikael G. 12.10.17 17:46

"Yeah, whatever, dude" Jonny vastasi selitykseeni kääntäen sitten selkänsä ja marssien takaisin peremmälle tarhaan. Mä jäin hölmistyneenä seisomaan lähelle porttia. Ei ihan sellainen reaktio, mitä olin odottanut. Luulin saavani vähintäänkin nyrkin naamaani tai jotain. Samassa kuulin tallinoven paukahtavan lujaa kiinni ja käännyttyäni blondin kaunottaren astuvan ulos tallista.

Hetken aikaa mun teki mieli lähteä Amandan perään. En ollut puhunut naisen kanssa hetkeen, ja huonolla tuurilla blondi oli saattanut kuulla jotain äskeisestä keskustelusta. Tänään mulla oli kuitenkin kiire, joten kahdenkeskiset keskustelut Amandan kanssa saisivat odottaa. Niimpä mä suuntasin kohti tallin toimistoa.

// Päättyy tähän
Mikael G.
Mikael G.
Ratsuttaja

Ikä : 36
Viestien lukumäärä : 87

Takaisin alkuun Siirry alas

Mies miehelle, vai ? (on) Empty Vs: Mies miehelle, vai ? (on)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa