Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Haluun et sä kaipaat mua

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Haluun et sä kaipaat mua - Sivu 2 Empty Vs: Haluun et sä kaipaat mua

Viesti  Jesse A. 14.01.19 5:45

Matilda vaikutti loukkaantuneelta enkä oikein tiennyt miten paikkailla sanomisiani. Ei minulla ollut tarkoitus haastaa riitaa. Enkä missään nimessä halunnut loukata naista.
Mutta sanottu, mitä sanottu.

Kun Matilda sitten nousi ylös sohvalta, tiesin että tämä olisi lähdössä.
"Anteeksi", puuskahdin kiirehtiessäni itsekin ylös sohvalta.
"Älä lähde", pyysin ja kosketin varovaisesti Matildan kättä.

Vaikka olinkin juuri ilmoittanut naisen olevan vapaa tekemään mitä halusi, en halunnut tämän kuitenkaan lähtevän. Pelkäsin, että jos nyt päästäisin Matildan lähtemään, en ehkä kuulisi hänestä enää ikinä pihaustakaan.
Jesse A.
Jesse A.
Hevosenomistaja

Avatar © : VRL-11936
Ikä : 38
Viestien lukumäärä : 1594

http://vaahterapolku.altervista.org/y/chacha.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Haluun et sä kaipaat mua - Sivu 2 Empty Vs: Haluun et sä kaipaat mua

Viesti  Matilda T. 14.01.19 15:26

Niiden parin sekunnin aikana, kun mun olisi pitänyt saada jalkani liikkeelle kohti eteistä, järki ja tunteet kävivät kilpailua pääni sisällä. Siinä ajassa Jessekin oli ehtinyt reagoida ja mä käänsin hämmentyneen katseeni vihreisiin silmiin, joiden omistaja oli juuri puuskahtanut mulle anteeksipyynnön.

"Mitä sä haluat?" inahdin silmiäni räpytellen. Mun aivot yrittivät prosessoida tilannetta ja muodostaa uuden ratkaisun. Vieläkö mä halusin poistua paikalta? Miksi mä en vain todennut, että olin paska pitämään yhteyttä etenkin, kun mulla oli omat, epäilevät ajatukseni. Enkä mä ollut mikään viestittelijä.

"Mullakin oli kiireitä", aloitin jähmeästi, koska sanojen muodostaminen ei tuntunut yhtään luontevalta. "Ja sitten kun sustakaan ei kuulunut, mä vaan oletin että sä.."

Nielaisin, koska se oli kuulostanut pahalta.
"Että se oli siinä", jatkoin vaisusti Jessen katsetta vältellen.
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Avatar © : VRL-01725
Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 2168

http://jinnila.altervista.org/zelia.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Haluun et sä kaipaat mua - Sivu 2 Empty Vs: Haluun et sä kaipaat mua

Viesti  Jesse A. 14.01.19 16:36

Haluan, että jäät. Haluan sinut.
Vastaus jäi kuitenkin sanomatta, koska en tiennyt olisiko se antanut viimeisen sysäyksen Matildalle ovesta poistumiseen.

Kuuntelin naisen puhetta enkä oikein tiennyt, pitäisikö minun loukkaantua siitä, että tämä oli ilmeisesti luullut ettei minua enää kiinnostanut.
Nostin käteni Matildan leuan alle ja pakotin tämän siirtämään katseensa takaisin minuun.
"En ikinä tekisi sinulle niin", totesin vakavana.

"Eikä tämä todellakaan ollut tässä", jatkoin hymyillen ja kumarruin painamaan suudelman Matildan huulille.
Jesse A.
Jesse A.
Hevosenomistaja

Avatar © : VRL-11936
Ikä : 38
Viestien lukumäärä : 1594

http://vaahterapolku.altervista.org/y/chacha.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Haluun et sä kaipaat mua - Sivu 2 Empty Vs: Haluun et sä kaipaat mua

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa