Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Ellie von B. 01.08.17 11:01

Alessa, mikä ala kyseessä, jos saa udella? Toivottavasti pääset! (:

Mä oon melko kypsynyt jo tähän työntekoon ja viettäisin mieluusti jo kesälomaa, mutta vielä yksi kuukausi jäljellä. Eikä tosin senkään jälkeen mitään lomaa ole tiedossa, mutta koulupäivät sentään usein vähän lyhyempiä Very Happy

Ja jee, ensimmäinen valmennus suoritettu! Odotan innolla seuraavia, noita on jotenkin niin mukava kirjoittaa, kun pääsee peilaamaan ja analysoimaan omia ratsastustuntikokemuksia. Ja Riepu on vielä ihan samantyylinen, kuin mun suosikkiratsu oikeassa elämässä (siksi sen vuokraajaksi hainkin). Very Happy
Ellie von B.
Ellie von B.
Vuokraaja

Ikä : 24
Viestien lukumäärä : 404

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Amanda S. 01.08.17 11:51

Huhhhuh. Koskakohan viimeksi pääsin istahtamaan koneen ääreen? Siitä on viikkoja. Asun opiskeluiden takia Oulussa, mutta näin kesän vietän vanhempieni luona Riihimäellä (välimatkaa autolla ajettuna noin seitsemän tuntia). Olen nyt kahden viikon sisään ajanut Oulu-Riksu välin edestakaisin kahdesti, käynyt mökillä Haapamäellä ja hoitanut koiria Tampereella. Reissujen ajan tietokone ollut mukana laukussa siltä varalta että sen kerkeäisin avaamaan, mutta sen sijaan se olikin valunut laukun pohjalle ja hajonnut... Sitä jotenkin kuvittelee, että kesällä on aikaa kuin roskaa, mutta niin ne päivät vaan menee ja tekniikka hajoilee!

Elämäni paras päätös ikinä on ollut perustaa talli yhdessä siskon kanssa, jolloin toisen poissaolon toinen voi paikata. Huhheijaa. Nyt kun pääsin röhnöttämään vanhempien koneen ääreen, tuntuu että hommaa on ihan hurjasti: lähdempä tästä siis lueskelemaan päiväkirjoja heti ensimmäisenä! (:

#kootutselitykset

_________________
I like people the way I like my tea. I hate tea.
TILANNETOPIC |  AMANDA JOSEFIINA SOKKA
Amanda S.
Amanda S.
Tallinomistaja

Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 298

http://auburnestate.altervista.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Ellen N. 01.08.17 11:57

Mulla sitä aikaa on kyllä ku roskaa ja sen vois toki käyttää paremminkin kun vaan sarjamaratooneihin. Varsinkin kun ei saanu kesätöitä nii sitä ois sitte voinu tuleviin kirjotuksiin valmistautua, mutta en mä, en toisaan. Mulla on kyllä motivaatio ollut hukassa koko lukion ajan eikä hittookaan jaksa kiinnostaa oma menestys vaikka ehkä pitäs :''D Mutta ruotsi on mulle helppoa nii ei sitä nii tarvi harjotellakaan toisin ku saksaa...

Mutta joo mäki sain jo maksettua valmennuksen, jeee, joskus tälleen ajoissa teen jotain

_________________
I'm do, re, mi, fa, so fuckin' done with you
Ellen N.
Ellen N.
Entinen tallilainen

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 89

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Alessa L. 01.08.17 14:10

Ellie von B. Lastenohjaaja, ja sitä minäkin kyl toivon!  Smile

Mullakin tuntuu välillä olevan turhaa aikaa niinkin paljon, että oikeesti meinaa tulla tylsyyskuolema. Onneks voi aina alkaa vaikkapa siivoilemaan, tekemään ruokaa, kahtoa netflixiä, tehdä virtuaalijuttuja, käydä koirien kanssa pitkillä lenkeillä ja tehdä muuta mukavaa. Nyt kun tuo pentukin tuli alkukesästä taloon, niin sitä saapi koulutella ahkerasti. Aika rientää kyllä yllättävän nopeasti pentutaloudessa, tuokin jo niin iso tyttö.. :lol:
Alessa L.
Alessa L.
Entinen tallilainen

Viestien lukumäärä : 62

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Jemiina R. 01.08.17 14:33

Mä en oikein tiedä, onko mulla ylimääräistä aikaa vai ei. Töitä on ihan mukavasti, mutta sitten kun on vapaapäiviä, en saa mitään aikaiseksi Very Happy Kuntosalille en ole eksynyt ainakaan kuukauteen (alkoi kesäkuussa kun sairastuin), kämppä on aika sotkuinen (ts. tavarat epäjärjestyksessä jota inhoan) ja url tuntuu etten ole saanut mitään aikaiseksi, vaikka lähes joka päivä koneen ääressä istunkin. Hepat kilpailee, mutten jaksa lisätä tuloksia sivuille - heppoja ois valmiina laatiksiin vaille luonnetta tai yhtä pkmerkintää/valkkaa, mutten saa aikaiseksi kirjoittettua - töissä oon suunnitellut monta tarinaa tänne, mutten ole saanut aikaiseksi kirjoittettua niitä. Rolling Eyes

Toissa viikonloppuna oli tosiaan ne mun vuokraponin ensimmäiset kisat ja mun kunnon kisat pitkiin aikoihin. Hyvä muistaa radalla, että HeB vaaditaan peräänanto eikä poni vielä osaa vaan kulkee oikeen ylväänä pää pystyssä Very Happy Noh, päästiin läpi ja kokemusta tuli, vaikka viimeisiä oltiinkin. Huiput kisat saatiin järjestettyä, yli 100 starttia yhteensä!

PS// Tekis mieli osallistua PKK. Millonhan se Tevin rakennukuva olisi valmis Wink Wink
Jemiina R.
Jemiina R.
Entinen tallilainen

Avatar © : Jassu L
Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 72

http://lupiini.net/y/holabaloo.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Alessa L. 04.08.17 16:07

Pakko hehkuttaa nyt täälläkin, että mie pääsin opiskelemaan!! :lol:

Se tietää tosin nyt pakostakin kaikista virtuaalijutuista taukoa, koska tämän muuttosekamelskan keskellä ei varmasti tule olemaan kauheammin aikaa.. :bounce:
Alessa L.
Alessa L.
Entinen tallilainen

Viestien lukumäärä : 62

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Anna S. 04.08.17 16:52

Alessa, onnittelut! Onneksi virtuaalijutut ei karkaa täältä mihinkään. Wink

Ite oon kanssa ollut viimeaikoina kiireinen, mutta tuleepahan rahaa. Nyt ehdin istahtaa oikein ajan kanssa koneelle ja tuntuu muuten hyvältä, haha. Ulkonakin on niin harmaata että voi hyvällä omallatunnolla lahnata tässä. Valmennuksen sain kuitattua ja odotan innolla tuota kouluvalkkaa. Yksi linekin odottelisi väritystä, mutta kamala kun laiskottaa.. Very Happy

Kertokaa mulle, miten saan kerättyä rohkeutta lähteä kokeilemaan jotain ihan uutta tallia IRL? Hirveä hevosikävä. :<

_________________
Kuuma kenttätamma Epi
Anna S.
Anna S.
Entinen tallilainen

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 175

http://annajaepi.weebly.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Minka A. 04.08.17 23:52

Anna S, mäki tässä mietin että miten saan koottua rohkeutta niin, että siirtäisin IRL- oman heppani toiselle tallille kun ollaan varmaan muuttamassa vähän kauemmas täältä ja ajomatka nykyiselle tallil venyis vähän turhan pitkäks.. Oon vaan täl nykyisel tallil käyny nyt 8v ja siellä kaikki on niin tuttua :D Jakun tää uus talli on semmone paikka missä kaikki vaikuttaa olevan aktiivisest treenaavii ja kisaavii ja sit mun heppa on vaan tommone perus puskamöllö eikä itteekää huvita mikkää kisaamine XD
Minka A.
Minka A.
Entinen tallilainen

Avatar © : VRL-13332 (väri © Minka)
Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 94

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Isabella S. 05.08.17 14:05

Huippua miten ahkerasti ootte ehtinyt kirjoitella siihen nähden, että kaikilla on selkeästi omat kiireensä. Mä olen kanssa ajautunut tekemään paljon enemmän töitä kuin alunperin piti, mutta tietysti raha on jees. :D Keskityn graduun sitten syksyllä (joka tulee ihan liian pian!).

Ja jee koiruuksia! Alessalle onnea opiskelupaikasta. (: Muuttohommat vie kieltämättä aika paljon aikaa, itse muutin keväällä uudelle paikkakunnalle ja edelleen sitä keksis kämpässä laitettavaa ja uudessa kaupungissa tutustuttavaa. IRL heppailun suhteen vietän taukoa, vaikken haluaisi. Olen koko kesän etsinyt vuokraheppaa, mutta ne on joko tosi kalliita (mielummin maksaisi sitten suoraan tunneista), täysin puskaratsuja/ ex-ravureita tms. tai sitten vuokraajan halutaan käyvän tosi usein (mikä tekee halvastakin kertahinnasta kallista). Eikä mulla kyllä työssäkäyvänä opiskelijana + kahden koiran omistajana oo ihan mielettömästi tota vapaa-aikaa muutenkaan. Ja jos on aikaa, niin sitten puuttuu rahaa, koska rakastan myös reissata. :D

Ja kerrotaan nyt samaan avautumiseen mun omasta heppakokemuksesta. Oon ratsastanu aktiivisesti 6-18-vuotiaana, minkä jälkeen välivuosi ulkomailla ja yliopisto-opiskelun aloitus toi taukoa. Noina junnuvuosina ratsastin vähintään kerran viikossa tunneilla, vähän vanhempana sitten liikutin lisäksi muutamia yksityisiä ja kuntoutettavia ym. Kävin jossain kohtaa myös estetunneilla lisäksi. Sitten tietysti hoidin hevosia melkein koko ton ajan päivittäin, rakas hoitsu (nyt jo heppataivaassa <3) oli siitostammanakin ja hoidin sen varsaa myös. Muutenkin tullut touhuttua varsojen, nuorten ja orien kanssa (maasta käsin, en oo ratsuttanut). Opiskeluaikana mulla oli alkuun vuokraponi, mutta tallille oli hankala päästä julkisilla ja se kaatui sitten lopulta aikapulaan vajaassa vuodessa. Nyt ratsitaukoa on kertynyt jo viis vuotta ja arvatkaa vaan jännittääkö (ja samalla himottaako!!) alottaa uudelleen. Toivon, että edes jotain asioita ois jääny takaraivoon ja lihasmuistiin..... :D Jotenkin vaan kynnys alottaa uudelleen nousee koko ajan..

Ja sitten tuosta estevalkasta: oliko uskottavaa? Liian tylsää vai sopivasti tehtäviä? Entä toteutus, kun tällä kertaa kirjoitin aika kattavan tarinan? Rajoitinko teitä liikaa? :D Jatkossa tarkoitus tehdä valkoista erilaisia ja ensi kerralla jätän teidän mielikuvitukselle enemmän tilaa.. Muutenkin saa jättää palautetta.

_________________
Kartanon omistajatar
Isabella S.
Isabella S.
Tallinomistaja

Ikä : 34
Viestien lukumäärä : 972

https://auburnestate.altervista.org/hevoset.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Ellie von B. 07.08.17 9:54

Mun mielestä toi estevalmennus oli oikein hyvä, mä tykkään kyllä tuollaisista perinteisistä tarinamuotoisista valkuista, joka sisältää valmentajan kommentteja ja ohjeita, joiden ympärille voi kirjoittaa sitten sen oman näkemyksensä. Toisaalta olisi kyllä mielenkiintoista suorittaa jotain vähän erilaisiakin valkkuja. Very Happy

Olisi muuten kiva jatkaa myös tuota roolipeliä, taitaisi olla Ellenin vastausvuoro. (: Muistuttelen vain, ettei ole päässyt kokonaan unohtumaan.
Ellie von B.
Ellie von B.
Vuokraaja

Ikä : 24
Viestien lukumäärä : 404

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Ellen N. 07.08.17 11:07

Joo mäki tykkäsin tosta valmennuksesta ja kuten Ellie sano on periaattees helpompi sitte kirjotella omaa näkemystä kun siinä on toisenkin näkemys Very Happy

Ja joo katos, ups vaan, mäpä vastailen asap

_________________
I'm do, re, mi, fa, so fuckin' done with you
Ellen N.
Ellen N.
Entinen tallilainen

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 89

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Josefin B. 08.08.17 13:58

Huh, tätä on odotettu! Ensimmäinen tarinanpätkä kirjoitettu kun viimein matkalla oli enemmän kuin tarpeeksi aikaa avata kone kunnolla. Täällä vähän out, mutta seuraavaksi olisi tarkoitus lukaista tarinoita ja esitellyjä ja yrittää muutenkin tutustua paremmin foorumiin. Harmi kun ainakaan minulla eivät nuo Auburnin sivut toimi tällä hetkellä ollenkaan? :|
Josefin B.
Josefin B.
Entinen tallilainen

Ikä : 24
Viestien lukumäärä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Amanda S. 08.08.17 16:58

Hostin kanssa ongelmaa: huuruturpa.net on mitä ilmeisemmin poistunut käytöstä, emmekä tienneet etukäteen asiasta. Alkaa siis massiivinen siirto-operaatio ja linkkien päivittely. Hetken aikaa tästä johtuen pääsivustolle ei siis pääse, pahoittelemme asiaa!

_________________
I like people the way I like my tea. I hate tea.
TILANNETOPIC |  AMANDA JOSEFIINA SOKKA
Amanda S.
Amanda S.
Tallinomistaja

Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 298

http://auburnestate.altervista.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Isabella S. 08.08.17 17:22

Päivitystä tilanteeseen!

Tosiaan emme ole saaneet Kemiinaan yhteyttä koko kesänä ja osasimme hieman pelätä tätä. Ainakin toistaiseksi sivut siirtyy ilmaiselle palvelimelle, http://sunnuntai.esy.es/auburn/

Lataamme sisällön ja päivitämme linkit asap :)

_________________
Kartanon omistajatar
Isabella S.
Isabella S.
Tallinomistaja

Ikä : 34
Viestien lukumäärä : 972

https://auburnestate.altervista.org/hevoset.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Ellie von B. 09.08.17 10:37

Kiitokset mahtavasta yllätyskuvasta, ihan täydellinen! <3
Ellie von B.
Ellie von B.
Vuokraaja

Ikä : 24
Viestien lukumäärä : 404

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Jemiina R. 09.08.17 11:21

Valmennus oli mahtava ja minä ainakin tykkään kattavasta tarinasta ja siitä että valmentaja kertoo miten meni ja sen perusteella tehdä oma tarina. Mutta olen avoin myös muunlaisille valmennuksille! Smile
Jemiina R.
Jemiina R.
Entinen tallilainen

Avatar © : Jassu L
Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 72

http://lupiini.net/y/holabaloo.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Isabella S. 09.08.17 13:05

Jee, kiva että tykkäsitte! Tosiaan toteutukset tulevat varmaan vähän vaihtelemaan ja jatkossa koetan järjestää valmennukset suoraan "tasoryhmille", tai ainakin nuorille voisi olla omansa. Helpompi keksiä tehtäviäkin, kun ne voi kohdentaa paremmin. (:

_________________
Kartanon omistajatar
Isabella S.
Isabella S.
Tallinomistaja

Ikä : 34
Viestien lukumäärä : 972

https://auburnestate.altervista.org/hevoset.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Ellen N. 09.08.17 15:15

Vastaan tääl, Anna ei pahalla ollenkaa otettu c: eihä kaikki aina tuu toimeen ;)


Ja tosiaan olis iha super jos olis nuorikoille oma valkka joskus!

_________________
I'm do, re, mi, fa, so fuckin' done with you
Ellen N.
Ellen N.
Entinen tallilainen

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 89

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Amanda S. 11.08.17 17:07

Mainittakoon nyt näin yleisesti vielä, että on suorastaan ihanaa miten eritavalla jokainen kokee Amandan roolin valmentajana. Ihan huippua että ollaan saatu näin monenkirjava talliporukka kasaan. Nainen Amandan takana (Sage) toivoo, ettei kukaan otakaan sättimistä oikeasti itseensä vaikka hahmonne niin kokisikin... ;> Palautetta saa antaa valmennuksesta, toivottavasti ei ole ollut liian kontrolloivaa ja tykkäsitte! Vielä viimeisen ryhmän tarina puuttuu.

_________________
I like people the way I like my tea. I hate tea.
TILANNETOPIC |  AMANDA JOSEFIINA SOKKA
Amanda S.
Amanda S.
Tallinomistaja

Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 298

http://auburnestate.altervista.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Minka A. 11.08.17 17:27

Mun mielestä Amanda hahmona on jotenkin ihana Very Happy Tosi usein kaikki virtuaaliset tallinpitäjät on just semmosii aurinkoisii kaikkien kavereita, ni on kiva vaihteeks kirjottaa vähä erilaisista persoonista. Ja valmennukset on ollut superkivoja, maksujen kirjoittaminen on ollut tosi inspiroivaa. Se on kiva että valmentajakin kertoo tolleen vähän tarkemmin omasta näkökulmastaan!
Minka A.
Minka A.
Entinen tallilainen

Avatar © : VRL-13332 (väri © Minka)
Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 94

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Mikke A. 12.08.17 18:40

Olen itse niin lämminverinen ihminen, että olen koko kesän kärsinyt jostain kesäuupumuksesta, joten niin ihanaa kun alkaa olla viileämpää ja iltaisin oikeasti pimeää. Alkaa ihan piristymään! Enköhän siis pääse itsekin viimein tänne kirjoittelemaan kun jaksaa varmaan jopa töiden jälkeen.

Tykkäsin myös valmennustekstistä! Tiukat valmentajat just parhaita Smile
Mikke A.
Mikke A.
Entinen tallilainen

Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 134

http://pramia.weebly.com/velmu.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Josefin B. 13.08.17 17:40

Vaikka en valmennuksessa mukana ollutkaan tykkäsin valmennustekstistä kyllä tosi paljon. Tiukat valmentajat on parhaita ja kuten Minkakin aiemmin kommentoi, tuntuu, että virtuaaliset tallinpitäjät, kuten myös valmentajat ovat usein juuri sellaisia mukavia ja kaikken kanssa toimeen tulevia. Erilaiset persoonat piristää! Smile
Josefin B.
Josefin B.
Entinen tallilainen

Ikä : 24
Viestien lukumäärä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Amanda S. 14.08.17 11:36

Kiva kuulla että olette pitäneet tekstistä! Viikonloppuisen ihmissuhdemankelin (ero tuli, tähän semmonen muka onnellinen ja pirteä "jee oon vahva nainen ja selviän") jälkeen onkin helppo päästä lataamaan patoutuneet agressiot viimeisen ryhmän valmennukseen... :''D

Ja VOI EI, siitä tuli Coco! Käsi ylös, kenen muun mielestä ihan _älyttömän_ suloinen nimi tammavarsalle. <3

_________________
I like people the way I like my tea. I hate tea.
TILANNETOPIC |  AMANDA JOSEFIINA SOKKA
Amanda S.
Amanda S.
Tallinomistaja

Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 298

http://auburnestate.altervista.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Tilda M. 14.08.17 21:09

Manataan söpömmällä nimellä vähän Fellua herttasempi eläin Wink Mä pidin myös valmennuksesta! Oli helppoa ja hauskaa kirjottaa sen pohjalta.

Hirveesti tsemppiä erotilanteeseen, aggressioihin ja kaikkeen muuhun mitä on tullakseen <3
Tilda M.
Tilda M.
Entinen tallilainen

Ikä : 34
Viestien lukumäärä : 162

https://hummanihei.wixsite.com/talli/acacia

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Alessa L. 15.08.17 16:32

Huh vitsi. Eiköhän tää "taukoilu/hiljaiselo" ole nyt tässä. Muutto tehty ja koulu alotettu hyvillä mielin! Rästiin tais mennä ensimmäinen valmennus, mutta hoidan sen pikapuoliin poijes alta Smile

// Ihana Lefa, ihastuin ♥️
Alessa L.
Alessa L.
Entinen tallilainen

Viestien lukumäärä : 62

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 3 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa