Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 2 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Amanda S. 28.06.17 18:57

Kaikille minun vastuualueellani oleville tallilaisille pitäisi olla yv:t saapuneet ja kansiot valmiina: jos puutteita, nykikää hihasta! c: Odotellaan siis vielä että Isbe saa loputkin kansiot kasaan, ennen kuin päästään suunnittelemaan esimerkiksi ensimmäisiä valmennuksia. Seuraavaksi sitä luvattua ylläriä tulossa!

Amanda S.
Tallinomistaja

Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 298

http://auburnestate.altervista.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Tervetuloa Auburnin Kartanoon! - Sivu 2 Empty Vs: Tervetuloa Auburnin Kartanoon!

Viesti  Mikke A. 28.06.17 20:30

Mäkin jo odottelen sitä että pääsisi tarinoimaan! 4h nukutuilla yöunilla, raskaan työpäivän ja valmennuksen jälkeen vaan olo, ettei tiedä mistä aloittaa.

Ärsyttää muuten ihan pikkasen tämä hahmon nimi Mikael A. = Mikaela ja pistää joka kerta silmiin aika pahasti Very Happy
Mikke A.
Mikke A.
Entinen tallilainen

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 134

http://pramia.weebly.com/velmu.html

Viesti  Minka A. 28.06.17 20:45

Oi että tuo yllätys! <3 Aivan ihana. Saanko rajailla siitä itselleni uutta avataria?
Minka A.
Minka A.
Entinen tallilainen

Avatar © : VRL-13332 (väri © Minka)
Viestien lukumäärä : 94

Viesti  Amanda S. 28.06.17 20:52

Haha, eieiei et olisi saanut sanoa, nyt näen pelkästään sen Mikaelana :--D

Ja Minka kiva että tykkäät, ehdottomasti saat siitä avataren tehdä jos siltä tuntuu, tosin tykkään hurjasti tuosta nykyisestäsikin... c:

Amanda S.
Tallinomistaja

Viesti  Ellen N. 28.06.17 22:00

Mulla on kaks kuvaa valmiina Meidhirille jo ja huomenna laitan toisen niistä tänne, ihanaa ku inspaa 8)

btw sellanen topa olis najs jonne vois muitten tarinoita kommentoida tälleen niinku tallilaisena, tuli tosta Minkan tarinasta sellanen mieleen Wink

Entinen tallilainen

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 89

Viesti  Alessa L. 28.06.17 22:04

Hehe, miekin oon piirrelly Lasselle jo kuvaa :lol:

Niin ja minustakin olis hauskaa päästä kommentoimaan muiden tarinoita, et sellanen topa olis kyl kiva!
Alessa L.
Alessa L.
Entinen tallilainen

Viestien lukumäärä : 62

Viesti  Lotta A. 28.06.17 22:23

Mä just värittelen Mustikselle kuvaa, saa nähdä millon ehdin julkaisemaan (:
Lotta A.
Lotta A.
Entinen tallilainen

Ikä : 34
Viestien lukumäärä : 373

Viesti  Isabella S. 28.06.17 23:34

Wau, ihanaa että ehditte piirtää sun muuta! Tämä eräs kiireinen geologi on reissanut vanhaan kotikaupunkiinsa tekemään kasan tenttejä (joihin lukeminen aloitetaan ajoissa nyt, apua!) joten maanantaihin asti oon vähintäänkin väsynyt ja ehdin puuhailla koneella vain pätkissä. Munkin vastuulaisten osalta kansiot on kuitenkin valmiit ja tervetuliaisviestit lähetetty. Koetan ehtiä lukea tarinoitanne huomenissa ja kommentoida jotakin ! Smile

Jos mun heppojen vuokraajille tulee jotakin äkillistä hätää ja kysyttävää enkä vastaa (riittävän nopeasti), niin nykäistää Amandaa hihasta. Very Happy Koitan kuitenkin kuikuilla foorumia minäkin. Onneks meitä on kaks + Anna. Wink

Ja Mikke: jos ahdistaa liikaa niin mun puolesta voit vaihtaa käyttäjätunnuksen Mikke A.:ksi Very Happy Muualta tulee kyllä sitten se oikea nimi ilmi.

Tallinomistaja

Ikä : 35
Viestien lukumäärä : 972

https://auburnestate.altervista.org/hevoset.html

Viesti  Vierailija 28.06.17 23:47

Moikka! Ihan huikea fiilis kun pääsi Eelan vuokraajaksi, virnuilin koko automatkan kotiin niin että äiti katsoi mua vähän kummallisesti taustapeilistä :D Odotan sormet ristissä roolipelejä, valmennuksia sekä sitä että pääsee kehittymään ratsastajana todentuntuisesti. Jo nyt noita valmentajan tavoitekommenteja lukiessa tuli sellainen kunnon inspis että täytyy tässä ehkä hieman tarinaa aloitella...

(Teillä kaikilla on aivan ihanat avatarit, osaisinpa mäkin!)
Anonymous
Vierailija
Vierailija

Viesti  Isabella S. 29.06.17 1:16

Kaja - Tervetuloa vielä kerran! Kaikenlaiset piirustukset kelpaavat hyvin, on ihanaa nähdä eri tyylejä! Toki piirtäjää voi myös koettaa etsiä, vaikka juuri täältä pullahuoneesta. (Edit: mikähän mahtaa olla pullahuone... Very Happy T.väsynyt) Jos haluat, niin voit toistaiseksi laittaa vaikka jonkun Eelan kuvan profiiliin? Muutkin saavat pistää heppakuvan, jos kuvattomuus ahdistaa ennen kuin hahmokuva on olemassa. Smile

Tallinomistaja

Viestien lukumäärä : 972

https://auburnestate.altervista.org/hevoset.html

Viesti  Amanda S. 07.07.17 11:37

Varsakuumetta ilmassa: Rilla poksahtaa pian, Vilan laskettuaika on hieman elokuun puolella! <3

Mitäs tallilaisten arkeen noin IRL kuuluu? c:

Amanda S.
Tallinomistaja

Viesti  Minka A. 07.07.17 11:43

Oih, varsuliineja <3 

Mun IRL-elämässä on nyt viimisen viikon ollut aika vauhdikasta. Muutettiin evakkokämpästä takaisin kotiin sunnuntaina ja keskiviikkona ajettiin 2 ja puol tuntia hakemaan uus kissanpentu kotiin. Tallillakin on pitänyt joka päivä tietty käydä, niin on ollut yllättävän vähän aikaa olla koneella Very Happy
Minka A.
Minka A.
Entinen tallilainen

Viesti  Alessa L. 07.07.17 13:58

Äää, varsoja!! Mulla_kin kauhee varsakuume ja kahdelle yksityiselleni niitä tässä pyöräyttelen. Toinen jo varsonut, toista odotellessa :lol:

Mun IRL- elämä on aika rauhallista nyt, mutta tämän syksyn mittaan tulee tapahtumaan aika suuriakin muutoksia. Saas nähdä, että miten kaikki tässä asettuu. Jos a vaihtoehto pistetään matalaksi, niin onneks on sit se b ja c vaihtoehtokin olemassa Very Happy Aiemmin tuli semmonen totaalinen pysähdyn, että mitäs mä teen elämälläni, mutta nyt näyttää onneksi jo valosammalta.

Minka A, onnea kisunpennusta!
Alessa L.
Alessa L.
Entinen tallilainen

Viesti  Jemiina R. 07.07.17 14:35

Mun elämään kuuluu tällä hetkellä vaan töitätöitätöitä Very Happy Ja koska en päässyt kouluun, jatkuu työt toivottavasti vielä vuoden vaikka tässä olisikin jo loman tarpeessa (harmi vaan kun sitä rahaa tarvii melkeempä enemmän tongue ). Vuokraponin kanssa valmistaudutaan sen ihka ensimmäisiin kisoihin ja minun ensimmäisiin oikeisiin kisoihin - two weeks to go!

Ja nyt kun sain itseni takaisin tänne virtuaalimaailmaan, niin yrittelen mun tallejakin herätellä henkiin. Katsotaan millaisen vastaanoton tämmönen on/off tyyppi saa, jälleen kerran Very Happy
Jemiina R.
Jemiina R.
Entinen tallilainen

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 72

http://lupiini.net/y/holabaloo.html

Viesti  Ellie von B. 07.07.17 15:10

Täällä kans tää kesä kuluu aikalailla töiden merkeissä. Ja sitten kun kesätyöt vihdoin loppuu, alkaakin seuraavana maanantaina jo taas opiskelut. Lomaa ei siis täälläkään ole näkyvissä ennen joulukuuta, yhyy. Very Happy Onneksi on sentään viikonloput! Ja ei muuten yhtään haittaa tää kylmä kesä, kun muutenkin oon kaiket päivät sisällä toimistossa.

Mulla on ollut aika hiljaista hevosrintamalla IRL, mitä nyt pari kertaa tänä kesänä käynyt ratsastamassa. Se on vaan niin kallista kun joutuu itse opiskeluiden ohessa kustantamaan, että jäi viime vuonna kokonaan pois. Onneksi ensi viikolla pääsee taas kahtena päivänä muistelemaan, mites siellä hevosen selässä taas istuttiinkaan.

Tsemppiä Jemiinalle kisoihin ja onnea Minkalle kissavauvan kanssa!
Ellie von B.
Ellie von B.
Vuokraaja

Viestien lukumäärä : 404

Viesti  Ellen N. 09.07.17 14:05

Mä nautin vielä tän päivän ruississa ja sit pääsee pitkästä aikaa kotiin ja ratsastaan vuokriksella ja elokuun alussa si taas tunneolle ku tallin kesäloma loppuu jee! Kesätöitä en saanu tänä kesänä ja se ketuttaa ku oon kallis laps jolla ei oo omaa rahaa nii joudun mammalta ja iskältä nätisti pyytää... :pale:

Ja syksyl olis ruotsin ja saksan yokirjotukset mutta mua ei kiinnosta

Entinen tallilainen

Viestien lukumäärä : 89

Viesti  Tilda M. 09.07.17 21:06

Meikä karkaa vihdoin ansaitulle kesälomalle ja ens viikko meneekin heti reissun päällä. Onneksi mukana on aina kyniä ja paperia. Töissähän olen tietysti hiljaisissa yövuoroissa aina tarinoinut varastoon.

Reissun jälkeen ehtii IRL-hoidokkiakin (joka tietysti Fellun tapaan on musta ;D) käydä taas useammin paijaamassa.

Ihania kesäpäiviä kaikille ja toivottavasti kaikki raskaan työnkin raatajat ehtivät ottaa välillä lungisti!
Tilda M.
Tilda M.
Entinen tallilainen

Viestien lukumäärä : 162

https://hummanihei.wixsite.com/talli/acacia

Viesti  Mikke A. 09.07.17 23:07

Kaikilla taitaa olla vähän kesäkiireitä c: Itselläkin muutto vähän kesken, joten eka tarina odottelee vielä pari päivää koneen syövereissä (kyllä se valmiina on jo, mutta kun ei vaan ehdi julkasta). Sitten alkaa miniloma, jolloin pääsee Auburneilemaan!

Onko kaikilla täällä muuten jotain irl hevostaustaa? : )
Mikke A.
Mikke A.
Entinen tallilainen

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 134

http://pramia.weebly.com/velmu.html

Viesti  Anna S. 09.07.17 23:55

Munkin puolesta hyvää kesää kaikille! ♡

Meikäläisellä kesä menee kaikkea pientä työhommaa tehden ja keskeneräisiä amkin rästikursseja odottaisi kanssa aika pino.. Kummasti sitä vaan eksyy ulkoilemaan ja v-heppailemaan enemmän :'D

Minka > Oi kissanpentu, onnittelut perheenlisäyksestä! Pentukuume on kova täälläpäin, niin koirien kuin kissojenkin suhteen. Onneksi kavereiden karvapalloja saa usein hoitoon. :3

Jemiina > Onnea kisoihin c:

Mikael > Mä oon heppojen kanssa touhunnut 13 vuotta vaihtelevalla tahdilla. Vuodet 2011-2015 oli kulta-aikaa kun sain pitää kaverin kahdesta hevosesta toista kuin omaani. Tämä tamma oli todella mun elämäni hevonen, mutta se pistettiin vihreämmille niityille puolitoista vuotta sitten ja sen jälkeen on mun hevosharrastus kuihtunut ihan täysin. Muutin toiselle paikkakunnallekin enkä oo täällä käynyt kokeilemassa missään. Ikävä hevosten pariin on kova, mutta kynnys tutustua uusiin talleihin, hevosiin ja hevosihmisiin hipoo pilviä. Sama kaveri kyllä hakee vuokraajaa uudelle hevoselleen, mutta se on vaativustasoltaan ehkä vähän liian kova mulle etenkin tän taukoilun jälkeen.. *huokaus* Rolling Eyes

Entinen tallilainen

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 175

http://annajaepi.weebly.com/

Viesti  Minka A. 10.07.17 9:36

Mikael, mä oon heppaillut nyt ehkä jotain 9 vuotta ja siitä kolme vuotta on ollut oma hevonen. Sitä ennen vuokrasin yhden tutun vanhaa suokkiruunaa, sit siin oli kans muutamii vuokraponeja ja oon nyt seitsemän vuotta käynyt sellaista 24v suokkiruunaa ratsastamassa ja tää sama pappahepo on edelleen onneksi mun elämässä kun oma heppa on samalla tallilla kuin se :D Oma hepo on 8v suokkiruuna, jolla ei täl hetkel pahemmin mitään voi tehdä, kun on jotain vikaa kintereissä, selässä tai molemmissa.. Sitä tässä nyt yritetään kuntoutella. Sen lisäksi ratsastelen muutaman kerran viikossa samalla tallilla yhtä pv tammaa, jonka omistajaa oon nyt joulusta asti autellut.
Minka A.
Minka A.
Entinen tallilainen

Viesti  Ellie von B. 10.07.17 21:43

Mä oon ratsastellut 7-vuotiaasta asti ratsastuskoulussa sillee kerran viikossa tyylillä, ja kehityskin on ollut sen mukaista. Very Happy Yks kesä oli kans vuokrahevonen, mutta ei sen enempää. Kiinnostusta olis kyllä, mut aika ja raha vähän vähissä. Mut viimestään kun on säännöllisiä tuloja niin aion kyllä jatkaa vähän enemmissä määrin tätä harrastusta, on se vaan niin kivaa.
Ellie von B.
Ellie von B.
Vuokraaja

Viestien lukumäärä : 404

Viesti  Alessa L. 10.07.17 23:55

Mä elin penskaiän semmosta ihanaa heppatyttö unelmaa, kun käytiin siskon kanssa lähes päivittäin semmosella pienellä ravitallilla. Sinne oli semmoset 7km matkaa ja mentiin se matka joko kävellen, pyörällä tai sitten sen tallin omistajan kyydillä. Hoidettiin hevosia ja ratsasteltiin, käytiin kärryilemässä, putsailtiin karsinoita, ruokittiin hevosia, pelättiin hullua kukkoa ja muuten vaan hengailtiin siellä. Yleensä illasta vasta maltto kotio mennä, päivällä saatto vaan käydä syömässä kotosalla ja lähtee sit takasin tallille Very Happy Kerran käytiin myös ravikisoissa, oli jännää.

Tosiaan tuon kaiken ohella käytiin myös säännöllisesti ratsastuntunneilla, kerran leirilläkin. Kyllä tuo ravitallilla oleilu voitti kaikki ratsastustunnit. Sai olla lähempänä sitä hevosta ja touhuta sen kanssa omia. Myöhemmin sit hommattiin lv- r. joka on nykyään jo muualla, kun muutettiin, eikä ollu mahdollisuutta ottaa hevosta matkaan. Hyvässä kodissa on, saadaan edelleen kuulumisia. Nykyään käyn ratastamassa satunnaisesti, joka on aika harmi. Täällä kun ei talleja ole, kaikki jossain 200km päässä..  

Kaipaan heppa-arkee, nyyh.. Sad
Alessa L.
Alessa L.
Entinen tallilainen

Viesti  Jemiina R. 11.07.17 9:44

9-vuotiaana alotin ratsastuskoulussa käymään viikottain ja joka kesä leireilin. Sitten menin lukioon -> vähensin ratsastusta ja lopulta lopetin ratsastuksen toisen lukuvuoden ajaksi. Kakkosvuoden päätyttyä loppukesästä sain vuokraponin, joka myytiin sitten myöhemmin syksyllä. Pidin taas taukoa kolmos vuoden ja jäätyäni välivuodelle ja saatuani töitä ratsastin syksyn (viimes syksy 2016) toisella ratsastuskoululla verestäen muistoja. Lopetin jouluna kun tuli uusi standardi kypärään, eikä ollut ylimääräistä rahaa hankkia uutta. Ja sitten tämän vuoden maaliskuussa sain vuokraponin, jonka kanssa touhutaan vieläkin. Ja kyseisen ponin myötä hommasin kaikki varusteet uutena, kun kaikki oli lähemmäs kymmenen vuotta vanhoja. Ihme että sopivat vielä päälle Very Happy

Ja nämä ratsastuskoulut olivat molemmat siis toisella paikkakunnalla, joten aika alkoi tosiaan olla tiukilla kun koko ilta meni siihen reissuun ja olisi pitänyt jaksaa vielä opiskellakin. Sillon ala-/yläaste ikäsenä kuljettiin kaverin kanssa kahdestaan, vuorotellen toisen vanhempien kyydillä. Sitten kun kaveri lopetti, ei enää intoa ollut yksin lähteä. Mutta voi niitä ratsastuskoulu- ja leiriaikoja! Mukava muistella aina kuvista.
Jemiina R.
Jemiina R.
Entinen tallilainen

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 72

http://lupiini.net/y/holabaloo.html

Viesti  Lotta A. 15.07.17 17:38

Mä oon ollu todella vähän koneella, kun pitänyt mökkeillä ja kaikkea. Oikeasti koneella niin vähän ollut, että vaan pakolliset kuvat muokannut ja laittanu myyntiin, kisaosallistumiset päivittäny ja tällästä.

Koulu alkais taas kohta ja mä tarviin työssäoppimispaikan..!! Eikä mulla oo mitään ja tiedä edes mistä löytäis... ja sit ois muutamat juhlat tässä (mm. Vanhempien hopeahäät)

Lotta A.
Lotta A.
Entinen tallilainen

Ikä : 34
Viestien lukumäärä : 373

Viesti  Alessa L. 26.07.17 14:39

Koulut alkaa taas joo.. Mä sain kutsun kumpaankin opiskelupaikkaan mihin hain ja ne on just samana päivänä ja samaan aikaan vieläpä! :bounce: Mun piti soittaa siihen toiseen paikkaan, etten pääse sinne, joka on kyl tosi kurja juttu, koska sekin on tosi kiinnostava ala. Nyt pitää jänskättää tuota valintapäivää ja sitä, että pääseekö sinne opiskelemaan ja jos pääsee, niin siitä se muuttohässäkkä sitten alkaa ja stressaaminen siitä löytyykö kämppää ennen koulujen alkua :!:
Alessa L.
Alessa L.
Entinen tallilainen

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa