Ohjeet kansioihin
Sivu 1 / 1
Ohjeet kansioihin
Valmennusten päivittäminen kansioihin
Auburnissa sopimuksella valmentautuvat ratsukot (täysihoitopaikka tai vuokraussopimus) saavat itselleen kansion yksityistallin toimistoon. Kuitenkin koko tasoseuranta on ollut harmillisen huonolla tolalla koko vuoden 2018.
Nyt asiaan tulee muutos! 2019 alkaen ratsukot päivittävät valmennustiedot kansioihinsa itse.
Nyt asiaan tulee muutos! 2019 alkaen ratsukot päivittävät valmennustiedot kansioihinsa itse.
Tiedotus 10.2.2019
Kansioiden päivitys etenee hieman hitaasti, mutta julkaisemme ohjeistuksen nyt. Saat alkaa päivittämään kansiotasi alla olevan ohjeen mukaan, kun omasta kansiostasi löytyy Isabellan tai Amandan postaama viesti kauden 2018 yhteenvedosta. Viesti saattaa olla myös tyhjä (tällöin muokkaamme asap), mutta päivittämisen saa aloittaa heti kun viesti ylipäätään löytyy.
Esimerkkejä ajantasaisista kansioista löytyy kenttäryhmältä (Anna / Gabriella / Julia).
Kaikki alkuvuoden 2019 valmennukset tulee listata itse
Ole yhteydessä vastuuvalmentajaasi tulevien tavoitteiden osalta foorumilla tai discordissa! Voit odottaa raporttiasi tai ottaa yhteyttä heti. Valmennuspaikastaan on mahdollista myös luopua, jos liika tavoitteellisuus ei enää sovi hahmosi kuvioihin (näistä keskustellaan henkilökohtaisesti valmentajan kanssa lisää).
Kysymykset ja epäselviksi jääneet asiat voi esittää Isabellalle mieluiten discordin puolella.
Uudistuksen tarkoituksena on jakaa päivitysvastuuta ylläpidon sijaan jokaiselle! Tarkoituksena on lähinnä listata valmennusaktiivisuus sekä seurata tavoitteita ja tasoa. Valmennuksista ei tarvitse tehdä tiivistelmää, vaan ytimekäs listaaminen riitää (ks. tarkemmin alempaa). Kiitos kaikille jo etukäteen!
Ohjeistus kansion päivittämiseen
Pakolliset tiedot: Valmennuksen päivämäärä, laji, taso, aihe, valmentaja, (ratsu, jos ratsusi vaihtelevat) sekä linkki valmennuksesta kertovaan tuotokseen. Muoto on vapaa.
Yksi viesti/ valmennuskausi: Listaa valmennukset yhteen viestiin per osakilpailuun valmistautuminen. Otsikointina voi olla esimerkiksi "Talvikauden valmentautuminen" (osakilpailut on jaettu tasan neljälle vuodenajalle) TAI "Valmentautuminen ennen 1. osakilpailua" TAI jotain aivan muuta. Mikäli et valmentautunut lainkaan jonakin vuosineljänneksenä, älä laita kansioosi tyhjää viestiä.
Toisin sanoen:
Ei enää jokaiselle valmennukselle omaa viestiä, eikä kaikkia vuoden valmennuksia samaan viestiin.
Yhdisteleminen/ jakaminen vieläkin useampaan (esim. kuukausittaiseen/ tapahtumakohtaiseen osaan) on kuitenkin tilanteesta riippuen sallittua, jos valmennusaktiivisuus on erityisen vilkaista.
Vastuuvalmentaja kommentoi valmennuksia jatkossa kausikohtaisesti, ei jokaista yksittäin.
Valmentajat muokkaavat kommenttinsa ratsastajan itse luomaan viestiin.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa