Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Grandma, please...

Siirry alas

Grandma, please... Empty Grandma, please...

Viesti  Thomas R. 06.11.18 20:18

Sarahin asunto, perjantai 9. marraskuuta 2018
Mukaan @Sarah R., suljettu

#thorah

Vilkaisin itseäni vielä taustapeilistä. Hyvälle näytti, kuten aina. Nousin autosta ja lukitsin ovet. Olin alkanu jo tottuu näkee oman autoni Sarahin auton vieressä. Vietettiin yleensä enemmän aikaa mun kämpillä, mutta välillä oli ihan mukava käydä naisen asunnolla.

Työkiireet ja niiden väliin jääny aika oli menny pahasti ristiin Sarahin vapaa-ajan kanssa. Oltiin siis pidemmän aikaa nähty hyvillä tuurin kerran viikossa. Muu aika laitettiin viestejä ja soiteltiin kun ehdittiin. Silti mulla oli ollu huono omatunto aina aika ajoin.

Soitin ovikelloa ja tyhmän jännityksen vallassa odotin oven avautumista. Jostain tyhmästä syystä olin ottanu tulipunaset ruusut kaupasta mukaan Sarahille. Pian ovi avautu mun edestä ja sen takaa paljastu aina yhtä kaunis tyttöni.
"Hi, sweety. I brought you these", hymyillen ojensin kukkapuskan brunetelle ja painoin kevyen pusun toisen poskelle. "Hope you like them."

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 422

Takaisin alkuun Siirry alas

Grandma, please... Empty Vs: Grandma, please...

Viesti  Sarah R. 06.11.18 20:43

Istuin makuuhuoneessa uuden meikkauspöytäni ääressä ja kuuntelin musiikkia kotiteatterista. Vaikka Thomas oli tottunut näkemään mut meikeissä ja ilman, oli aina ihanaa laittautua edes vähän toista varten. Vaikkei olisi tarvinnutkaan.

Kevyen meikin jälkeen laitoin mustat korkeavyötäröiset Y.A.S housut jalkaani ja sifonkisen kukkakuviollisen pitkähihaisen paidan, jonka helman tungin housujen alle. Jalkoihin ehdin juuri tunkea viininpunaiset korkokengät, kun kuulin ovikellon äänen. Vilkaisin vielä kiharrettuja hiuksiani peilistä todeten, että voisin käydä kampaajalla piakkoin ja kävelin ulko-ovelle.

Virnistin yllättyneenä nähdessäni ruusut Thomaksen kädessä ja otin ne ja suukon vastaan mielissäni.
"Hey ya", tervehdin ja päästin miehen sisään asuntoon.
"Thank you, churri", kiitin kukista ja suljin oven tämän perässä. Vietin pari sekuntia ihaillen miestäni ja hymyillen kävelin keittiön kaapille ja otin sieltä maljakon.

"How was your day?"

Ikä : 26
Viestien lukumäärä : 1118

https://www.instagram.com/sarahisareyes/

Viesti  Thomas R. 06.11.18 20:56

"Busy as hell." Astelin Sarahin perästä keittiöön ja nojasin keittiötasoon. Tummat laineet heiluivat ilmavasti naisen asettaessa kimppua maljakkoon. "Mikko is still ill so all of his work has to be done. Usually it's me who gets them, but fortunately Jari helps with them."

Töissä useimmiten puhuin ainoastaan suomea, ellei jokin asiakas vaatinut englannin kieltä. Silloin pomo joko raahas mut paikalle kyselemättä tai ojens puhelimen mun kouraan sen enempää kertomatta tai selittelemättä. Omalla tavallaan huono juttu, mut hyvä firmalle, et oli ees joku kieltä osaava kaveri riveissä.

"How about yours? How's Effi?"

Viesti  Sarah R. 06.11.18 21:12

Kuuntelin Thomasta ja samalla etsin terävän puukon yhdestä keittiön kaapista. Leikkasin ruusuihin uuden imupinnan ja laitoin ne maljakkoon. Ravinteen ja veden jälkeen asetin kukat keittiön saarekkeen päälle ja kävelin Thomaksen luokse.
"Sounds busy", kommentoin miehen tarinan päätteeksi ja annoin suukon Thomaksen huulille ennen vastaamista tämän kysymyksiin.

"Work has been busy too, I've worked the last 6 nights in a row. It appears that people have started their pre-christmast celebrations already", sanoin naurahtaen ja juoksutin sormiani Thomaksen selkää pitkin.
"Effi has been a little too good, I'm waiting for the downfall with terror", aloitin naurahtaen.
"Amanda also told me that they're going to cover Effi with Bansku, a stallion at Auburn. She's going to have a foal, I'm so excited", hymyilin ja katsoin Thomasta silmiin. Miestä tuskin oikeasti kiinnosti hevosasiat, mutta oli ihanaa, että tämä edes esitti.

"You want to watch a movie?"

Viesti  Thomas R. 06.11.18 21:23

Hymyilin naisen tullessa lähelle. Lyhyt, pehmeä suudelma oli toivottu ja tervetullut. Samoin läheisyys. Kiersin käsivarren Sarahin ympäri ja hengitin keuhkoni täyteen tuttua tuoksua. Ennen kuin pommi pudotettiin...

"Well, I'm glad for the two of you." Varsa. Ei helvetti. Se vois viiä vaan enemmän aikaa meiltä kahelta pois. Eikä sitä pahemmin ylimäärästä muutenkaan ollut. Mutta nyt mä ottaisin kaiken yhteisen ajan vastaan, mitä vaan saisin. Alottaen leffaillalla.

"Yes. Hell yes!" Nostin Sarahin palomieskantoon olalle ja läppäsin tätä takamukselle. Varoen pudotin toisen sohvalle ja istahdin naisen viereen. Nostin bruneten jalat syliini ja silitin hoikkia sääriä.
"Any syggestions?"

Viesti  Sarah R. 06.11.18 21:33

Huomasin häivähdyksen harmia Thomaksen eleissä tämän sanoessa olevansa iloinen asiasta, mutta en tarttunut siihen sen enempää. Thomas ja hevoset eivät olleet eivätkä tulisi olemaan täydellinen yhtälö ikinä, sen kanssa oli vain elettävä.

Kiljahdin pienesti miehen kaapatessa minut olkapäälleen, nauraen antauduin tämän käsittelyyn. Thomas laski mut sohvalle ja istuutui viereen ottaen jalkani syliinsä. Mietin potkaisisinko kengät jaloista pois vai antaisinko niiden olla.
"Something extra romantic and a lot of crying of course", vastasin ja yritin pitää naamani peruslukemilla.

"Schwarzenegger and a lot of guns?" myönnyin virnistäen lyhyen tauon jälkeen.

Viesti  Thomas R. 06.11.18 21:46

Something extra romantic and a lot of crying of course.

Näin sieluni silmin Nottinghillin ja Notebookin alotuskohtaukset teeveen ruudulla. Olin jo heittämässä vastalausetta, kun Sarah korjas omaa ehdotustaan.
"Well now you're talking", naurahdin ja kaivoin vaivalloisen oloisesti puhelimen taskusta.

Avasin näytölle IMdB:n ja lähdin selaamaan uusimpia toiminta- ja sci-fi elokuvia.
"How about Passengers? I know, I know... It's kind of romantic movie, but I can't help it! I love Michael Sheen", virnistin Sarahille. "And Jennifer Lawrence, of course... And Chris Pratt..."

Jos jotain populaarikulttuuriin liittyvää olin veljeltä saanu, niin tiedon elokuvista ja näyttelijöistä. Broidin tieto valitettavasti rajottu tähän yhteen taiteenlajiin. Musiikki, jota Jonthan kuunteli oli keskivertoa. Joten musiikkimaku oli suoraan sanoen parempi tässä osoitteessa, kuin veljen.

Viesti  Sarah R. 06.11.18 22:17

"Sold", vastasin virnistellen ja kutitin miestä hieman kyljestä kiusoitellen. Katseeni kiersi Thomaksen kasvonpiirteissä, kun tämä keskittyneenä laittoi elokuvan pyörimään. Se alkoi, kuin avaruusleffat yleensäkin, tyhjyydessä vaeltavasta aluksesta. Tahattomasti hymyillen käänsin katseeni televisioon ja asettauduin epämukavan mukavasti Thomaksen kainaloon. Päädyin potkaisemaan kengät siinä vaiheessa lattialle.

Olimme jo hyvää matkaa katsoneet elokuvaa, seurasin juuri, kun Chris Pratt käveli alasti aluksessa lähes sekoamispisteessä, kun abuela yhtäkkiä pelmahti olohuoneeseen.
"Oi, sulla onkin seuraa täällä! Hei Thomas!" Elisa tervehti eikä näyttänyt katuvan ilmestymistään pätkääkään. Ei vaikka näki mun kasvoilta, että en ollut kovin mielissäni yllätyksestä.

"Tosi kiva, että ootte molemmat tässä, mä haen nopeasti yläkerrasta lahjan, jonka ostin teille", abuela totesi ja häipyi yhtä nopeasti, kun oli tullutkin. Hautasin kasvoni käsiini.
Onneksi me oltiin vielä vaatteet päällä, huomasin ajattelevani ja naurahdin.

"I don't know how many times I've told her she can't come down here without invitation", pahoittelin miehelle.

Viesti  Thomas R. 06.11.18 22:37

Olin varmaan yhtä yllättynyt elokuvan alusta, kuin kuka tahansa muu. Se alkoi juuri sillä samalla kohtauksella, jonka voisi olettaa kuuluvan jokaisen avaruusleffan alkuun. Huoh. Ehkä Chris Prattin roolisuoritus korjaisi tämän kamaluuden.

Illan aidon yllätyksen tarjoili hopeatarjottimelta Elisa. Sarahin isoäiti.
"Hei, Elisa...", vastasin naisen tervehdykseen. Jäin äimän käkenä katsomaan harmaahapsen perään, tämän kadotessa takaisin samaa reittiä yläkertaan. Pistin elokuvan pauselle ja vilkaisin Sarahia, joka näytti vähintäänkin nolostuneelta.

"It's okay, don't worry... It's actually quite nice seeing her too. I know how important she is to you. So in that way she's important to me too." Hymyilin pehmeästi Sarahille ja sivelin tämän poskea. Kurottauduin antamaan pusun naisen poskelle, kun silmäkulmastani huomasin Elisan palanneen lahjanhakureissultaan.

"Kiitos, ei olis tarvinnut...", sopersin vanhan naisen asettaessa siistiä lahjapussia mun syliin. Sarah sai myös oman pussukkansa. Pussin sisällön päälle oli aseteltu kauniisti heleänvihreää kreppipaperia muistuttavaa materiaalia. Nostin sen varoen pois ja kurkkasin pussiin.

Nostin lahjapussista ulos kondmipaketin, liukuvoiteen sekä hieromaöljyä.
"Umm... Kiitos?" vilkaisin Sarahia pieni kauhu silmissäni.

Viesti  Sarah R. 07.11.18 14:01

Thomaksen sanat saivat mut hymyilemään onnellisena. Ihmettelin abuelan katsetta, kun se ojensi lahjan Thomakselle. Se muistutti vähän siitä, kun olimme vaihtaneet äidin hoitoainepurkin sisällön fairyyn, kun olin ollut seitsemän.

Ilmeelle löytyi selitys, kun Thomas nosti lahjat näkyville. Järkytys paistoi meidän molempien kasvoilta, mä halusin vajota sohvatyynyjen väliin ikuisiksi ajoiksi.
Kasvot punaisena mä nostin katseeni abuelaan, joka pidätti naurua kädet kasvojensa päällä.

Pian nauru raikui asunnossa ja seuraavaksi sain pelätä, että abuela saa sydänkohtauksen. Mä olin edelleen niin mykistynyt, etten saanut sanaa suustani, auoin sitä vain, kuin kala kuivalla maalla.

"Olisitte nähneet ilmeenne!" abuela sai sanottua hihityksensä lomasta. Nainen oli antanut mulle oman lahjan, katsoin sitä epäröiden, mitä jos se sisältäisi lahjakortin Kaalimatoon? Tai liput seksimessuille? Jotkut haaroista avoimet alusvaatteet? Kuolisin häpeästä.
"Noh, avaa se nyt", abuela kiirehti ja liioitellun hitaasti kurkkasin pussin sisälle ja otin sieltä esiin kirjekuoren. Hitaasti työnsin sormeni kuoren väliin ja revin paperin auki.

Sisältä paljastui 3 vuorokauden kylpylälahjakortti kahdelle hengelle. Henkäisin syvään ja tajusin, että olin siihen asti pidättänyt hengitystä.

Viesti  Thomas R. 07.11.18 14:16

Myönnän olleeni henkisesti varpaillaan Sarahin avatessa omaa lahjaansa, samalla kun tämän isoäiti kihersi ja nauroi edessämme. Olin varautunu juoksee karkuun, jos kuoresta olisi paljastunut jokin uhkaus tai kuolinilmotus, jossa oli mun nimi.

Sarahin salamyhkäsestä taustasta ei nimittäin uskaltanut laskea leikkiä. Joten saatoin olla varma, jos tekisin mitään väärin naista kohtaan, joku (todennäköisesti tämän isoäiti) olisi mun perässä katkastun haulikon kanssa. Tai jotain. En mä tiiä miten nää kuviot toimii...

Sen sijaan kylpylälahjakortti oli neutraalimpi yllätys oman lahjapussini sisällön jälkeen.
"Kiitos? Luulisin...", kohotin varoen katseen Elisaan, joka edelleen hekotti, nyt jo vähän rauhallisemmin. "Sarah... Anything to say?" Hain naisen katsetta, sillä tarvitsin jonkun toisen puhumaan meidät irti tilanteesta.

Viesti  Sarah R. 07.11.18 14:27

Mä olin ihan liian häkeltynyt, kiitollinen, järkyttynyt, suuttunut ja iloinen samaan aikaan, että olisin voinut muodostaa järkeviä lauseita.

"Mikä.." aloitin ja älähdin, kun en keksinyt kysymykseen loppua.
"Miksi? Mistä sä..? Miten ihmeessä sä ajattelit noiden.." osoitin Thomaksen käsissä edelleen olevia välineitä, "olevan hyvä lahja sun lapsenlapselle?"

Yritin kamalasti näyttää vihaiselta, mutta abuelan virne sai mun kasvot sulamaan pieneen virneeseen.
"Halusin pahoitella Thomakselle siitä, että olin niin ankara silloin aluksi. Nauttikaa!" abuela kiirehti yläkerran portaita kohti.
"Ja muistakaa suojaus!" tämän ääni kuului ja viimeisteli nöyryytyksen lopullisesti.

"Dios, take me now", rukoilin ja hautasin kasvoni käsiini. Hehkuin tulenpunaisena varmasti otsasta varpaisiin asti.

Viesti  Thomas R. 07.11.18 14:34

"Got to say, she got some attitude!" naurahdin Sarahille tämän isoäidin kadottua näkyvistä. "And humour", lisäsin vielä. Vieressä istuva nainen olisi sopinut Kallan VPK:n riveihin värinsä puolesta. En kuitenkaan halunnut ottaa pataan, joten pysyin siitä aiheesta hiljaa.

"Soooo... When do we leave?" kysyin varoen toiselta, laskin tavarat sylistäni lattialle ja vedin naisen lähemmäs itseäni. "I know I've been busy these past weeks, but I want to take this little get away with you."

Oli ehkä virhe vilkaista lattialla olevia lahjoja, sillä aloin itsekin vihdoin nauraa koko tapahtumalle ja peitin suuni kädelläni, ettei latinan tarvitsisi "ihailla" mun purukalustoa.

Viesti  Sarah R. 07.11.18 15:00

Pieni osa musta oli tyytyväinen, että Thomas oli saanut kokea abuelan juuri sellaisena, kuin nainen oli aina ollut mun seurassani. Iso osa kuitenkin oli täysin nöyryytetty, me oltiin tähän asti abuelan kanssa tehty piloja toisten kustannuksella, mutta tämä meni kyllä listan kärkeen. Ihan heittämällä.

Kurkkasin varovasti Thomasta sormieni välistä, kun tämä veti mut lähemmäs itseään. Halusiko mies koskea muhun edelleen äskeisen jäljeen? Ilmeisesti.

"Now?" vastasin vain puoliksi vitsillä. Maisemanvaihdos tekisi varmasti hyvää, mä en halunnut edes vilkaista televisiolla edelleen alasti olevaa Chris Prattia, jonka Thomas oli onnistunut pysäyttämään hyvin oikeassa kohdassa. Oli asioita, joita tyttö ei halunnut isoäitinsä nähden tehdä, mutta ilmeisesti niistä rajoista oli juuri luovuttu.

"Next weekend maybe?" en kehdannut myöntää, mutta ajatus treenipäivien menettämisestä näin lähellä seuraavaa CUP:ia hirvitti. Toisaalta ei kolme päivää voinut olla kovin paha, eihän?

Viesti  Thomas R. 07.11.18 15:07

Nyt vai heti? Mieluiten heti, mutta mä tiesin cupin viimesen kilpailun olevan tulossa. Jonathan ei osannu olla hiljaa siitä. Veli oli selkeesti ilonen siitä, et pääs taas kisaamaan sillä samalla konilla, jolla oli viime vuonna voittanu. Mut sitä silminnähden hirvitti, miten pohjalle oli pudonnu. Oma moka. Tyhmä.

"What about the cup? I thought you needed to practice?" silitin tummia hiuksia ja kävin mielessäni läpi omaa suunnitelmaani loppuvuodeksi. Työkiireet ei hellittäis ennen joulukuuta ja pyhiksi olin suunnitellut reissua Englantiin. Reissua, josta en ollut sanonut sanaakaan vielä Sarahille.
"By the way... I'm going to England for the holidays, spend Christmas with Nana. I hope that's okay?"

Viime jouluna olin ollut niin ikään saarella Jonathanin, Nanan sekä Ellien kanssa. Tästä joulusta tulisi erilainen. Jonathanin nainen oli vaihtunut ja niin myös mun. Isabella oli kirjaimellisesti mennen talven lumia. Kuitenkin perinnejoulu Englannissa oli mulle tärkee. Halusin mennä, mutten myöskään halunnu pahottaa Sarahin mieltä.

Viesti  Sarah R. 07.11.18 16:12

Ja niin Thomas taas yllätti mut omalla ajattelevaisuudellaan ja jouduin taistelemaan luontaista aww-ääntämystä vastaan.
Olin juuri vastaamassa, kun mies jatkoi puhumista ja kertoi joulu-suunnitelmistaan. Me ei oltu vietetty vielä yhtään joulua pariskuntana ja ei oltu keskusteltu siitä, miten tärkeä pyhä oli kummallekin.

Mulle se ei ollut niinkään tärkeä.
"Okay, should we go on the weekend after the cup?" kysyin hymyillen. En tiennyt halusiko Thomas mun kysyvän lupaa tulla mukaan Englantiin vai olettiko mies, että halusin viettää sen abuelan kanssa. Kaipa toinen esittäisi kutsun, jos haluaisi, että menisin mukaan.

"And of course it's okay, why wouldn't it be?" vastasin hymyillen. Ehkä naiset yleensä ottivat nokkiinsa, jos poikaystävä halusi lähteä toiseen maahan joulun ajaksi?

Viesti  Thomas R. 07.11.18 16:19

Tutkin naisen kasvoja tämän selkeästi miettiessään juuri kertomaani suunnitelmaa.
"I can search for a hotel, just leave that to me. Just tell me what do you want from it and what you don't prefer. Okay?" Annoin pusun toisen otsalle ja hymyilin pehmeästi.

"I don't know. If you wanted us to spend the holidays together or something...", mutisin ja hymyilin puolittain tietämättä naisen suunnitelmia tai edes niiden alkuja. "I can stay here if you want. Or if you want to... Actually never mind. I'm sure Elisa wants to spend Christmas with you." Yritin hymyillä normaalisti, vaikka se olikin haasteen takana.

Viesti  Sarah R. 07.11.18 16:30

Nautin Thomaksen läheisyydestä yli kaiken.
"I just need the breakfast to bee good and the bed soft, that's all I need. And you of course", vastasin virnistäen.

"Well, first of all, I always want to be with you. It still doesn't mean that you can't go visit your grandma and spend christmast with your family. We have never been much of a christmast family. I think abuela has booked a flight to Spain or something for that time", vastasin ja naurahdin vähän.

"So go to England. Just promise to give Grace a hug from me."
Silitin Thomaksen käsivartta ja yritin saada selkoa miehen olemuksesta.

Viesti  Thomas R. 07.11.18 16:37

"So at least four stars it is", virnistin hotellin vaatimuksille ja aloin heti mielessäni kelaamaan eri hotellivaihtoehtoja.

Mun teki mieli pyytää Sarah mukaan Englantiin, mut mun pitäis ensin tarkistaa asia Gracelta. Ehkä mä voisin yllättää Sarahin juttelemalla asiasta Elisan kanssa ja sopimaan kaiken valmiiksi salassa nuorelta.

"I will, that's a promise." Annoin hellän suudelman Sarahin huulille. "And remember to give me a hint about your present. So I get it right for the first time and you don't have to return anything to any store." Naureskelin mielikuvalle siitä, miten nainen kiittelis mua lahjasta vaikka salaisesti vihais sitä ja palauttais sen heti joulun jälkeen.

Viesti  Sarah R. 07.11.18 17:08

Mun teki mieli vähän kiusoitella Thomasta, että en muka astuisi alle viiden tähden hotelleihin jalallanikaan, mutta abuela oli hoitanut illan vitsailun ihan riittävän hyvin. Sen lisäksi Thomas tuntui olevan vähän varuillaan joulun vuoksi.

"You know that's cheating, you need to figure it out yourself", vastasin virnistäen ja tökkäsin miestä kevyesti rintakehään.
"But seriously heels of jewelry are always a safe choice" sanoin vielä hymyillen.
"What do you want?"

Viesti  Thomas R. 07.11.18 17:12

Hymähdin yksinkertaiselle vastaukselle. Tietenkin. Koruja. Mitäs muutakaan, mutta kuten Sarah itse oli sanonut, se olisi turvallinen vaihtoehto.
"I'll pick something pretty and shiny, don't worry", virnistin naiselle.

Ja että mitä mä halusin?
"You", pussasin naista huulille. "Oh, you meant for Christmas? Umm..", esitin muka erehtynyttä, vaikka tiesin naisen koko ajan tarkoittaneen joulua, ainakin niin luulisin.
"Why don't you let me thing about that and I'll let you know, okay sweety?"

Tiesin tasan tarkkaan mitä halusin, mutten kertoisi sitä Sarahille. Vielä.

Viesti  Sarah R. 07.11.18 17:19

En pystynyt pidättäytynään kasvoilleni levinneestä hymystä millään. Oli ihan naurettavaa olla näin onnellinen vain toisen läsnäolosta.
"I hate you" vastasin antaen ymmärtää, että tarkoitin täysin päinvastaista.

"Just remember to figure something out. You just saw how terrible gifts the Reyes family gives", kiusoittelin virnistellen ja annoin katseeni hukkua Thomaksen silmiin.

"You want to continue with the film?" kysyin, vaikka mieleni saattoikin jo siirtyä asunnon toiseen huoneeseen, hieman tilavamman huonekalun luokse.

Viesti  Thomas R. 07.11.18 17:25

Naurahdin Sarahille ja tämän hellyyttävyydelle.
"I think this stuff is simply amazing", kiusoittelin. "And very useful", vinkkasin naiselle silmää ja vedin tämän vieläkin lähemmäs itseäni.
"And I hate you too..."

Ja mitä leffan katsomiseen tuli, ruudulla oli edelleen jäädytettynä alaston Pratt juoksentelemassa.
"I've always wanted to watch that guy running around butt-naked!" naurahdin ja laitoin elokuvan pyörimään.

Silittelin naisen pehmeitä hiuksia ja annoin keskittymisen elokuvaa kohtaan herpaantua. Aloin suunnittelemaan mielessäni joulun kulkua ja sitä, miten saisin kaikki palaset loksahtamaan kohdilleen.

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa