Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ellenin spinnarit

Siirry alas

Ellenin spinnarit Empty Ellenin spinnarit

Viesti  Ellen N. 30.03.20 16:12

..joo

_________________
I'm do, re, mi, fa, so fuckin' done with you
Ellen N.
Ellen N.
Entinen tallilainen

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 89

Takaisin alkuun Siirry alas

Ellenin spinnarit Empty 29.03.2020

Viesti  Ellen N. 30.03.20 16:13

Muistikuvia

Klo 2:59
Mä olin kieli Antonin kurkussa oisko ollut joku haaste muilta vaikka tein sen ihan mielelläni. Mies haisi kaljalta ja vähän ehkä hielle. Mä en meinannut pysyä pystyssä ja Anton tuki mun seisomista.

Klo 3:04
Mä olin halaamassa pönttöä klubin vessassa. Yhtäkkinen paha olo valtas mun koko kropan ja mä itkin vessan lattialla. Mä inhosin oksentamista. Mä sain hetken päästä seuraa, kun jotkut tuli kattomaan että kaikki oli mulla kunnossa.

‘’Mä inhoan oksentamista’’, rääyin vessakopista.

Klo 3:17
‘’Voiko joku auttaa Ellenin kotiinsa?’’ kuuntelin jonkun kainalossa silmät kiinni sen  huolehtijan huolenpitoa. ‘’Mä en pysty.’’

‘’Anton ehkä vai onko sulla jotain menoa huomenna?’’

‘’Örh, mörh… joo ei. Voin auttaa sen sinne’’, se mongersi.

‘’Loistavaa’’, huolehtija vastasi sitten se käänsi mut niin että oltiin kasvotusten, tunsin sen hengityksen. ‘’Anton vie sut sun kotiin, se huolehtii sut sinne. Menes nyt.’’

Mä halasin edellistä huolehtijaa ja sitten mut kaapattiin seuraavaan kainaloon.

Klo 3:37
Olin antanut osoitteen taxikuskille ja vaikka taxi oli ylilämmin olin silti käpertynyt Antonin kainaloon.

‘’Mä oon jättejättejätte pahoillani, mä olin varmaan ihan surkea pussaileen. En mä hallinnu itteeni. Sun naama on varmaan kuolassa. Hävettää. Ja huomenna vielä enemmän.’’

Sitten mä sammuin ilmeisesti.

Klo 4:01
‘’Onko avain missä?’’

‘’Tassskussssa, täällä’’, ähisin ja koitin kopeloida takkini taskuja. Anton löysi sen nopeampaa. Mä nojailin seinään kun se epätoivoisesti koitti työntää sitä reikään.

‘’Onko sulla aina tollasia vaikeuksia työntää reikiin?’’ hihitin.

Klo 4:13
‘’Noniin Ellen, hampaat ja naama on pesty. Hienoa työtä. Oikein hienoa. Nyt sitten missä on sun sänky?’’

‘’Mun huoneessa, sä nukut sohvalla.’’

‘’Joo mutta autan sut perille asti.’’

‘’Ah!! Täällä, tule.’’

‘’Näin mä vaan Anton strippaan sun eessä. Mua ei vaivaa ollenkaan. Huomenna sitten varmaan. Mutta se on morkkisellenin ongelma. Hihihihi. Hei riisutaan sutkin!!’’

Sukka siltä lähti irti ja kun se sai sen takaisin piteli siitä hengellään kiinni.

‘’Noniin sänkyyn siitä’’, Anton käski ja nosti peiton kulmaa. ‘’Sinne luikerrat.’’

Mä ryömin peiton alle ja sen jälkeen Anton heitti sen kulman mun päälle. Työnsi osan peitosta mun alle ja paketoi mut lakanoihin.

‘’ÅÅåååh, såååååå hemskt sköööööönnt.’’

‘’Öitä Ellen.’’

‘’God natt Anton. Och tack’’, hymyilin peiton alta.

#sitäihmettä / @Anton S.

_________________
I'm do, re, mi, fa, so fuckin' done with you
Ellen N.
Ellen N.
Entinen tallilainen

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 89

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa