Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hakemus: Täysihoitopaikka Teville

Siirry alas

Hakemus: Täysihoitopaikka Teville Empty Hakemus: Täysihoitopaikka Teville

Viesti  Jemiina 20.06.17 13:28

Hei!

Nimeni on Jemiina Rajala ja haluaisin liittyä Auburnin talliporukkaan yhdessä ponini Tevin kanssa. Olen 21-vuotias kilparatsastaja – hieman hemmoteltu, mutta pirteä ja hyvin ystävällinen persoona. Olen aloittanut kilpailu-urani esteillä ja siirtynyt siitä kenttään, kun Tevi tuli minulle. Vuosi sitten meille sattui pieni onnettomuus, jonka seurauksena jouduin ratsastuskieltoon ja poni hetkeksi karsinalepoon. Noin puoli vuotta sitten pääsin takaisin hevosen selkään ja semmoiset pari kuukautta on tässä Tevin kanssa reenailtu enemmän tai vähemmän tosissaan. Karsinalevon jälkeen poni on ollut pikkuveljelläni ylläpidossa humputteluponina ja kunto on sen mukainen.

Speak of the Devil, eli tutummin Tevi – on 14-vuotias new forest ori, jolla on vielä annettavaa radoilla. Samoihin lukemiin ei enää tähdätä, mutta pyrkimyksenä olisi päästä takaisin kentälle ja nauttia siitä tunteesta, kun voittaa. Oriksi Tevi on suhteellisen rauhallinen tapaus ja pysyy helposti käsissä. Ratsastaessa saattaa tai oikeastaan on aina hankala, ellei yhteisymmärrystä ole. Ponin maha on tällä hetkellä jäätävässä kunnossa, eikä lihaksia ole nimeksikään. Niihin auttaa tietysti vain kova treeni!

Itse olen tasoltani Vaativa B ja olen kisannut esteillä jopa 130cm aikoinani. Tevi on tasoltaan CCI/CIC2, eli koulu Helppo A, rataesteet 110cm ja maastoesteet 100cm. Tavoitteenamme olisi päästä kisaamaan vielä CIC1 ja sijoittumaan niissä. Lisätavoitteena vielä Tevin helpompi ratsastettavuus.

Olen yrittäjänä omassa liikunta-alan firmassani ja pystyn oikeastaan muuttamaan minne päin Suomea tahansa. Jos ja kun me Tevin kanssa teille päästään, onnistuu muuttaminen Kallaan. Katselin tuossa, että nyt syksyn yhteishaussa on siinä lähikaupungissa fysioterapeutti, joka alkaisi tammikuussa. Sitä meinasin hakea, jotta pääsisin opiskelemaan unelma-ammattiini. Tevi asuisi siis Auburnissa, minä Kallan keskustassa ja kävisin opiskelemassa viereisessä ammattikorkeassa. Teen töitä sen verran kun itse haluan ja näin maksaisin Tevin kulut. Toki vanhemmilla on rahaa ja sitä virtaa edelleenkin minulle asti!

Auburn vaikuttaa juuri sopivalta paikalta meille. Itse olen ehkä enemmän luksuksen perään, kuin Tevi – mutta kyllä sekin nauttii hemmottelusta ja täysihoidosta. Koen, että pääsemme teidän avustuksella takaisin kilpakentille ja kun Tevi muutaman vuoden päästä jää kisaeläkkeelle, löydän varmasti teidän kauttanne minulle sopivan uuden hevosen. Nyt vain peukut pystyyn ja toivomaan parasta! :)

Speak of the Devil
Anonymous
Jemiina
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa