Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hakemus: vuokraajaksi Auburniin

Siirry alas

Hakemus: vuokraajaksi Auburniin Empty Hakemus: vuokraajaksi Auburniin

Viesti  Minka A. 19.06.17 12:26

Hei!

Heti Auburnin ilmestyttyä julkiseksi yleisölle, aloin tutustua tallin sivuihin tarkemmin. Talli herätti nopeasti kiinnostukseni eteenkin, kun kyseessä on todellinen luksustalli. Tutustuin huolella jokaiseen vuokralle tarjolla olevaan hevoseen ja lopulta mielenkiintoisimmaksi vaihtoehdoksi valikoitui ponitamma Hani.

Nimeni on Minka Aavikko, olen 25-vuotias pienikokoinen ja siro ikuinen poniratsastaja. Pituutta minulta löytyy vain hieman reilu 150cm ja painokin keikkuu siellä 50kg paikkeilla. Olen hevosten parissa toiminut koko elämäni ja kokemusta löytyy niin nuorista kuin kokeneemmistakin hevosista. Omia hevosia on ollut useampia ja niiden kanssa on tullut kilpailtua niin koulu- kuin esteratsastuksessa, vaikka enemmän itseni mieltäisin kouluratsastajaksi.

Olen luonteeltani todella rauhallinen ja hieman hiljainen. En viihdy huomion keskipisteenä ja nautin tallilla rauhallisesta touhuamisesta hevosten kanssa. Tulen toimeen lähes kaikkien ihmisten kanssa, mutta tarvittaessa kyllä pidän puoleni. Ratsastajana olen kärsivällinen ja tasainen ja tavoitteeni on aina toimia parhainpäin hevosta ajatellen. Pidän tarkan huolen varusteista ja siisteydestä, enkä varmastikkaan jätä minkäänlaista sotkua jälkeeni.

Olen varakkaasta suvusta ja asun tällä hetkellä mukavassa omakotitalossa vanhempieni mailla. Vanhemmillani on suuri maatila, jossa on maitokarjaa ja pieni talli äitini valjakkohevosille. Itse en koskaan valjakkoajosta kiinnostunut, vaikka äitini minua siihenkin touhuun kovin yritti innostaa. Työkseni teen satulasepän hommia. Käyn suorittamassa lähialueilla satuloiden sovituksia ja huvikseni tykkään ostella halvalla vanhoja satuloita, kunnostaa ne ja myydä tämän jälkeen kalliimmalla. Satulasepän koulutuksen lisäksi olen käynyt kengittämisen peruskurssin ja pystyn hyvin suorittamaan peruskengityksiä ja lyömään irtokenkiä takaisin paikalleen. Ratsastajana olen kilpaillut koulua Vaativa B tasolla ja estekilpailuissa on parhaillaan ylittynyt 100cm rata, mutta enään esteratsastus ei minua niinkään vedä puoleensa, vaan kouluratsastus on vienyt mennessään.

Hanin vuokraajaksi toivoisin pääseväni, koska pitkästä aikaa projektihevonen olisi ihanaa vaihtelua ja olisi upea luoda yhteyttä arkaan ja varautuneeseen poniin. Omistan hyvän tasapainon, vakaan istunnan ja pehmeän käden, jotka varmasti ovat hyviä piirteitä ajatellen kokemattomalla ja aralla hevosella ratsastusta. Uskoisin pärjääväni Hanin vuokraajana hyvin ja sopeutuvani nopeasti Auburn Estaten hulppeaan ympäristöön. Hanin kanssa ensimmäiseksi tavoitteeksi asettaisin vain sen, että tutustuisin tammaan ja pääsisimme etenemään ratsukkona kohti varmempaa ja tasapainoisempaa menoa, sekä totuttamaan Hania luottavaisemmaksi maasta käsin. Joskus tulevaisuudessa olisi upeaa päästä hieman kiertämään ainakin pikkukisoissa, mutta tarkoitus olisi edetä rauhaksiin.

Jään innolla odottamaan haun ratkeamista!

Terveisin,
Minka Aavikko
Anonymous
Minka A.
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa