Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Charlotte Rask | Leevin hoitaja

Siirry alas

Charlotte Rask | Leevin hoitaja Empty Charlotte Rask | Leevin hoitaja

Viesti  Charlotte R. 29.06.18 23:13

Charlotte Adele Rask


Charlotte Rask | Leevin hoitaja Rldmoz

s. 12.2.1997, Ruotsi - 21-vuotias
Leevin hoitaja

Minut tunnetaan nimellä Charlotte Rask, perheen ja ystävien kesken Lotte. Olen syntynyt Ruotsissa helmikuussa 1997, eli täytin tänä vuonna 21-vuotta. Äitini oli kuitenkin syntyperäinen suomalainen, joten hänen lähdettyä Ruotsista Suomeen minun ollessa 2-vuotias, olen lähes koko elämäni asunut Suomessa, tarkemmin Murronmaalla, parinkymmenen kilometrin päässä Kallasta. Näin ollen olen henkeen ja vereen suomalainen juuristani huolimatta.

Olen melko lyhyt, noin 165cm ja ruumiinrakenteeltani pieniluinen mutta muodokas. Hiukseni ylettyvät vähän yli solisluiden ja ovat lähes piikkisuorat mutta paksut. Väri vaihtelee, tällä hetkellä ne ovat hyvin tummanruskeat, lähes mustat. Silmäni ovat tylsän harmaat ja kasvonpiirteeni sirot. Tyylini on omasta mielestäni melko tavallinen, mutta suosin erityisesti laadukkaita merkkivaatteita, niin arkityylissä kuin tallillakin. Pidän paljon maanläheisistä väreistä, kuten beigestä ja khakinvihreästä. Vaikka muuten tyylini on hyvin siloteltu ja yksinkertainen, olen suuri tatuointien ja lävistyksien fani, joskin itselläni on vain yksinkertainen hopeinen rengas nenäni vasemmalla puolella ja lempibändini sanoituksia hennolla kaunokirjoituksella oikeassa käsivarressa.

Luonteeltani olen välillä hieman erikoinenkin persoona. Rakastan huumoria ja typeriä vitsejä, mutta vaadittaessa osaan olla hyvinkin vakava ja rauhallinen. Sarkasmi on vahva, ja hyvien ystävien kiusoittelu kuuluu arkipäivään, kuitenkin jos huomaan että joku menee liian pitkälle, puutun oitis asiaan. Kiusaamista tai muuta vastaavaa nokittelua en siedä yhtään. Vaikka varsinaisesti en pidä draamasta, ongelmani on pakottava tarve kuitenkin puuuttua muiden draamoihin ja näin ollen onnistun aina vetämään itseni keskelle pyörremyrskyä. Usein yritän kuitenkin olla se rauhoitteleva ja sovitteleva osapuoli, ja haluan aina uskoa kaikista hyvää. Kuitenkin jos joku onnistuu minua toden teolla ärsyttämään, kerron kyllä mielipiteeni, enkä välttämättä edes kovin rauhallisesti jos tarpeeksi pitkälle mennään. Osaan halutessani ja välillä tahtomattanikin olla hyvinkin temperamenttinenkin.

Tarinani Kallassa alkaa siitä, kun rakas äitini menehtyi muutama kuukausi sitten syöpään ja jäin melko huomattavan perinnön kanssa yksinäni. Päätin siis jättää Murronmaan ja kipeät muistot lapsuudesta ja muuttaa kimpsut ja kampsut lähellä sijaitsevaan Kallaan. Ratsastusta olen harrastanut enemmän tai vähemmän koko ikäni, tavoitteellisesti viimeksi poni-ikäisenä tosin. Näin ollen puskaradion kautta kuultuani salaperäisestä ja loistokkaasta Auburnin kartanosta, kiinnostuin oitis, jolloin kunnianhimoinen ja tavoitteellinen hevostyttö sisälläni heräsi.


Kaapin sisältö


Charlotte Rask | Leevin hoitaja 1493tl3
Varusteet © http://www.teepa.net/eqp/index.php
Charlotte R.
Charlotte R.
Hevosenhoitaja

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 11

Takaisin alkuun Siirry alas

Charlotte Rask | Leevin hoitaja Empty Vs: Charlotte Rask | Leevin hoitaja

Viesti  Charlotte R. 02.07.18 14:54

Tarinat 2018


1. Sunnuntai 01.07.2018 - Miten meni noin niinku omasta mielestä?
2. Maanantai 02.07.2018 - Uusia tuttavuuksia
3. Perjantai 13.07.2018 - Helleharha
4. Maanantai 28.08.2018 - Turpaterapiaa



_________________
" you promise the sky, then you toss me like a stone "
Charlotte R.
Charlotte R.
Hevosenhoitaja

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 11

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa