Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Auburnin toiminnasta kiinnostunut

Siirry alas

Auburnin toiminnasta kiinnostunut Empty Auburnin toiminnasta kiinnostunut

Viesti  Taiga 23.09.17 21:14

Moikka! :-) Pakko laittaa ihan vieraskirjaankin asti viestiä, kun näin ihanan oloiselle virtuaalitallille eksyin.

Olen seikkaillut koko päivän Auburn Estaten sivuilla ja ihastunut koko ajan vain enemmän tähän paikkaan. Auburn vaikuttaa huolitellulta ja ennen kaikkea aktiiviselta virtuaalitallilta, jolla on tosi tunnollisen oloinen talliporukka. Jotenkin minulle ei tullut yllätyksenä, että avoimia vuokraaja- tai tallipaikkahakuja ei ollut - onhan tämä nyt sen verran upea mesta, että paikat viedään käsistä. Minulla olisi kuitenkin kiinnostusta Auburnin toimintaan, sitten joskus kun hakuja taas aukeaa.

Jossain taidettiin myös mainita mahdollisuudesta liittyä porukkaan ilman vuokraheppaa tai omaa kopukkaa, olenko oikeassa? Jos tallilla edelleen kaivataan apukäsiä, niin täällä olisi yksi innokas 17-vuotias, noin 10 vuotta hevostelua harrastanut tyttö. Voin laitella tarkempaa kuvausta tähän samaan topiciin, jos liittyminen on mahdollista pelkkänä tallityttönä.

Joka tapauksessa, vaikkei nyt enempää porukkaa tallille kaivattaisi, niin toivotan Auburnille oikein ihanaa syksyn jatkoa! Seuraavaa vuokrahevoshakua jään myös innolla odottamaan, koska ainakaan tällä hetkellä minulla ei ole omistuksessani tänne soveltuvaa heppaa. Vaikka eihän sitä tiedä, jos sellaisenkin jostain saan itselleni hankittua ennen seuraavan haun aukeamista.

Ystävällisin terveisin,
Taiga Koskinen
Anonymous
Taiga
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Auburnin toiminnasta kiinnostunut Empty Vs: Auburnin toiminnasta kiinnostunut

Viesti  Amanda S. 24.09.17 11:48

Hei Taiga,

mukava kuulla että tykkäät Auburnista, on aina ilo saada hyvää palautetta tehdystä työstä! Ja oikeassa olet, osaaville tallitytöille on aina tarvetta. Amanda varsinkin haluaisi luopua omista tallityövuoroistaan, mikä tarkoittaa perehdytyksen jälkeen muutamia vuoroja viikossa. Tallityttönä pääsee yhtälailla porukkaan mukaan kuin vuokraajat ja hevosenomistajatkin, joten ehkä vapautuvista vuokrahepoistakin tieto tulee korvaan hieman nopeammin... (:

Haluaisimme mielellämme kuulla sinusta lisää: laita ihmeessä kuvausta tulemaan sähköpostiin auburninkartano@gmail.com niin katsellaan, josko sinusta olisi tekemään tallitöitä Auburnissa.

- Amanda Sokka
Amanda S.
Amanda S.
Tallinomistaja

Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 298

http://auburnestate.altervista.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa