Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kesäpäiväjatkot

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

kesäjakärpäset - Kesäpäiväjatkot - Sivu 2 Empty Vs: Kesäpäiväjatkot

Viesti  Sarah R. 02.07.20 21:41

Viljan kysymykset saivat Sarahin huulet taipumaan pieneen virneeseen.

"Kyse ei ollut pitämisestä, vaan tarpeellisuudesta. Merikanto toimi...eräänlaisena henkisenä valmentajana, auttoi keskittymään olennaiseen. Se vain oli niin hyvä työssään, etten mä tarvitse sitä enää", Sarah naurahti hieman, muistellen kuinka alkuaikoina kisajännitys oli saanut koko pään ihan solmulle.
"Mutta se on siis hyvä, suosittelen kyllä."

Sarah asteli juomien luokse, kaivoi itselleen olutpullon ja ryhtyi hamstraamaan pyydettyjä pulloja käsivarsilleen. Vaikka hän teki sitä myös työkseen, oli Krouvissa apuna tarjotin, jota nyt ei ollut saatavilla. Tai oli varmasti, jos olisi jaksanut etsiä.
Juomakuorma tuntui hieman kiikkerältä Sarahin saadessa viimeisenkin pullon syliinsä.
Sarah R.
Sarah R.
Vuokraaja

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 1111

https://www.instagram.com/sarahisareyes/

Takaisin alkuun Siirry alas

kesäjakärpäset - Kesäpäiväjatkot - Sivu 2 Empty Vs: Kesäpäiväjatkot

Viesti  Vivienne B. 03.07.20 13:32

Pulikoimassa olivat olleet Matilda (huippu) ja Jesse (setä, vai sittenkin isämies? no, liian vakava kuitenkin) ja nehän karkasivat aika lailla heti. Uin kunnon vetoja like a pro ja hetken urheiltuani lillutin itseni rantaan yksisarvisen luo. Heittäydyin sen päälle ja läiskin käsillä ratsuuni vauhtia.

Pääsin ihan laiturin vierelle, mutta blah! Bla bla ja bla! Oliko tylsempää rupattelua kuultu! Kukaan ei edes nauranut.
"Harry. Harry. Ai se on tamma?" annoin aivojeni raksuttaa. Miettiä mitä ne olivat mieltä. "Hmphh. Aika siistiä. Huippu!"

Sitten mä olin jo kääntämäisilläni uima-Pontson ulapalle, kun tarkat silmäni havaitsivat jotain kummaa. Aliisa! Ja joku muu, ihan outo!! Ai oltiin sitä livahdettu laiturille uintini aikana???
"Che? Aliiisa, kuka toi on?"

Tuijotin toita törkeästi enkä puhutellut sitä itseään, vaikka pään sisällä tulikin hälyytys väärästä toiminnasta. Äiti ja Isbe olisivat saaneet sätkyn. Mutta nyt olikin erityistilanne: me oltiin Aliisan kanssa monella tapaa samanlaisia. Yhtä tukkaisia. Ja joku oli hiipinyt ihan sen iholle kiinni, esittäytymättä Viviennelle.

Vaikka kyllä mä sitten vähän käytöstavoistakin tajusin, ja tokaisin sille toiselle uudelle, joka oli ollut laiturilla koko ajan: "Entä kuka sä oikein oot? En kuullut sun nimeä."

Okei, voi olla että pisteliäisyyttä oli ilmoilla enemmän kuin tapoja, mutta yritys hyvä kymmenen.
Vivienne B.
Vivienne B.
Hevosenomistaja

Ikä : 16
Viestien lukumäärä : 89

http://sunnuntai.altervista.org/domenica/pontus.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa