Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

White Party (CUP after ride K18)

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

White Party (CUP after ride K18) - Sivu 2 Empty Vs: White Party (CUP after ride K18)

Viesti kirjoittaja Stina E. lähetetty 28.03.20 19:27

Mila nyökkäsi. Kyllä hän oli seurannut Matildan suoritusta myös sen Zelian kanssa. Ihan silkkaa uteliaisuuttaan.

Heidin ja Laurin saapuminen sai Stinan tirskahtamaan tilaamaansa lonkerotuoppiin ja Mila tuuppasi naista kevyesti kyynärpäällään kylkeen. Vihreähiuksisen päässä pyörähti montakin hyvää vitsiä liittyen seuralaisiinsa sekä Jesseen, mutta oli kerrankin hiljaa.
"Moi!" Stina sitten tervehti pariskuntaa.

"Terve", Mila hymyili molemmille ja sitten vain Heidille.
"Joo, on ollut tässä vähän taukoa ton homman suhteen, mutta kun pomo käski niin pakko kai se oli", nainen hymähti huvittuneena. Riikka oli Oskarin mielestä juuri oikea hevonen Milalle tai sitten selitys oli ollut vain hätävalhe Reijalle, joka oli hetkittäin helisemässä aviomiehensä hevosostosten takia...

“Hei. Mila... Santanen", punatukka esittäytyi Heidin seurassa olevalle miehelle, joka epäilemättä oli Jessen lapsen äidin miesystävä. Pitikö tässä kätellä vai riittikö vain nimen kertominen?

Stina puolestaan vilkutti Laurille. Hän kyllä tiesi kuka mies oli ja yritti kaivella muistiaan olivatko he koskaan ihan naamatusten tavanneet. Ei kai?
"Mä oon Stina, oon siellä Purtsilassa töissä."

"Mites menee?" Stina uteli ja bongasi sitten uusimman purtsilaisen tiskillä vähän eksyneen näköisenä.
"Hetki pieni..." vihreätukkainen hymyili, siirtyi askeleen taaksepäin, tuuppasi Milan Matildan viereen ja lähti sitten Lilin luo.

"Mitä sinä täällä yksin seisot?" Stina kysäisi ja tuppautui Lilin seuraan. "Ja wau, näytätpä upealta!"
Stina E.
Stina E.
Kaajapurolainen

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

White Party (CUP after ride K18) - Sivu 2 Empty Vs: White Party (CUP after ride K18)

Viesti kirjoittaja Ginevra V. lähetetty 28.03.20 19:38

Kingi tulvii porukkaa häikäisevän valkoisissa asukokonaisuuksissa. Mä luovin tietäni ihmisjoukossa kohti baaritiskiä, ja silmäilen laumaa tuttuja naamoja haeskellen. Just nyt mun silmiini ei osu ketään. Ehkä ihan hyvä niin, pääsen baaritiskille ensimmäisellä yrittämällä harhautumatta kymmenelle kiertotielle ensin.

Vaan tiskille päästyäni mulla ei ole hajuakaan siitä mitä haluan juoda, mutta huidon silti baarimikon luokseni.
”Yllätä mut, jotain makeeta”, mä sanon, muutaman sekunnin pohdittuani ja todettuani, etten mä saa itsekseni mitään valittua. Baarimikko nyökkää ja alkaa valmistaa mulle juotavaa. En tiedä onko mun kaltaiset vapaat kädet -asiakkaat inhottavia niiden mielestä, mutta en mä jaksa välittääkään. Kunhan juomista tulee, muulla ei ole väliksi.

Tilausta odotellessa mä tuijottelen aikani kuluksi baaritiskin takana olevia alkoholihyllyjä ja luen niille lastattujen pullojen nimiä. Klubin musiikki kulkee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tarttumatta sen kummemmin ajatuksiin. Sormet mulla rummuttelee tiskiä musiikin tahdissa ja ajatus hyppii kymmenen asian välillä.

Mun drinkkini saapuu, se on epäilyttävän vihreän värinen. Edelleen ajatuksiini hukkuneena mä tartun juomaan ja käännyn. Tulen liikkuessani kolhineeksi tyhjästä tiskin luokse ilmiintynyttä vihreähiuksista naista kyynärpäälläni, mikä kiskoo mut ajatuksistani takaisin Kingin tiloihin.
”Scheiße”, mä älähdän itsekseni, koska kolhu kävi yllättävän kipeästi omaan käsiparkaani. Mä vilkaisen ensin drinkkiäni, joka ei – yllättävää kyllä – ole läikkynyt mihinkään. Sen jälkeen mä käännyn pahoinpitelemäni naisparan puoleen.
”Anteeks kamalasti, tää ihmismäärä ja mun äkkipikaset liikkeet ei sovi yhteen”, sanon ja irvistän pahoittelevasti.

Hevosenhoitaja

Ikä : 21
Viestien lukumäärä : 67

Viesti kirjoittaja Sarah R. lähetetty 28.03.20 19:47

Sarah oli nähnyt katseen, tuntenut kuinka se vieläkin sai sormenpäät kihelmöimään ja vatsassa nipistelemään. Ellien musiikin tahdissa heiluvat hiukset olivat kuitenkin peittäneet katseyhteyden niin nopeasti, ettei Sarah ollut enää varma oliko kuvitellut kaiken. Ystävä kuitenkin vilkaisi selkänsä taakseen, eikä naisen tarvinnut miettiä kahdesti keneen Sarahin katse baaritiskillä oli osunut.

"Haluatko sä mennä juttelemaan sen kanssa?" Ellie kysyi. Sarah näki miten naisen kasvoilla välähti jotain turhautumisen ja aidon kiinnostuksen väliltä.
"En. Mä vaan..." Sarah aloitti ja rypisti kulmiaan hieman.
"Sä vaan mitä? Tuijotit sitä, kuin olisit valmis kävelemään sen perässä invavessaan, jos se vaan pyytäisi?" Sellainen suora piikittely iski ihon alle, vaikka se olikin ihan normaalia Ellietä.
"No en. Ehkä. En."

Sarah kääntyi katsomaan syrjemmässä istuvaa Seppeleen porukkaa ja siirsi katseensa sitten takaisin ystäväänsä.
"Ole hiljaa", hän hymähti nähdessään paljon puhuvan virneen Ellien suupielessä. Virne nousi väkisinkin huulille, kun tämä jatkoi tanssimista The Weeknd:n tahtiin.
"Mä käyn Photo Boothissa nopeesti ennen, kun oon liian humalassa kuvattavaksi. Tuun kohta takas", Sarah päätti ja lähti sitten päättäväisesti luovimaan tietään kuvausalueelle. Ehkä hän voisi samalla reissulla hakea lisää viskiä baarilta?

Ikä : 22
Viestien lukumäärä : 987

Viesti kirjoittaja Cecilia B. lähetetty 28.03.20 19:59

Tom saapui viinilasi ja kalja kädessään rennosti (suorastaan korostetun letkeästi) Ceen luo. Kai se kuvitteli olevansa sillä tavalla komeampi. Mies istuutui eri puolelle kuin aiemmin, ahaa, niinpä niin! Silmät seurasivat  tanssilattiaa.

Cee hymähti. Hän tunnisti vaivattomasti Ellien, joka oli aina huolitellusti laittautunut, mutta nyt aivan erityisen kauniina. Vierellä tanssi tummatukkainen kaunotar, joku, jota hän ei tunnistanut. Pikainen katselukierros ympäristöön kertoi, että muutama muukin mieshenkilö oli liimannut silmänsä samaan näkymään.

Hän ehti hädin tuskin hörpätä lasistaan, kun Isabella pölähti jostakin paikalle. Cee etsi tämän kasvoista jotain: kireyttä, itkua, jotain, mutta eleettömyyden maski oli ehditty laskea paikalleen.
"Mitä te täällä kaksin mökötätte?" perijätär tiukkasi, ja ryhtyi sitten katseellaan hakemaan sopivaa seuraa.

Isabellan katse tavoitti seurueen, josta pisti esiin useita värikkäitä päälakia. Puistatus oli väistämätön, sillä kaiken valkoisuuden keskellä mauttomuudet vain korostuivat. Yksittäiset värihiukset hän pystyi vielä kohtaamaan, mutta tuolla tavalla laumautuneina... Ja ah, väriä oli toisessakin suunnassa. Oli Aliisa, tulisessa oranssissaan, jota oikeastaan harvoin tuli ajatelleeksi, niin hyvin se naiselle sopi. Aliisan seurassa oli Salma, Seppeleen uusi omistajatar (täytyisi muistaa tervehtiä) sekä Robert, joka niin ikään pisti silmään värikkäissä housuissaan. Isabella kuitenkin hymähti hyväksyväksi: jos pukukoodia oli rikottava, oli beige siihen ehdottomasti hienostunein vaihtoehto.  

Sitten häi osui valintaansa. Isabella nyökkäsi kohti miestä, joka näytti hirveän tutulta Ceen silmiin.
"Anton on jäänyt oluen kanssa kaksin. Mennään sinne?"
"Ah, Vilanna's rider!" Tom yhdisti, ja Cee kirosi omaa hajamielistä päätään.
Tietenkin, olihan hän Antonin joskus tavannut.

Isabella ja Tom lähtivät edeltä, mutta Cee törmäsi matkalla tuttuun.
"Märta! Hei, oletpa sinä kauniina", Ceci tervehti vilpittömästi ilahtuneena. Häntä nolotti aina vaivata Märtaa, varsinkin, kun nuori nainen ei tuntunut koskaan kieltäytyvän hoitotehtävistä. Oli inhottavaa rasittaa muita.

Valmentaja

Ikä : 36
Viestien lukumäärä : 13

http://sunnuntai.altervista.org/domenica

Viesti kirjoittaja Madde H. lähetetty 28.03.20 20:05

Salma

Salma ei muistanut, että olisi koskaan ennen nähnyt Robertia niin humalassa kuin nyt. Toisaalta - hän oli itse ollut se, joka yleensä lähti juhlista niin aikaisin, ettei hänelle liiennyt erityisemmin aikaa kirjata ylös muiden humalatasoja.

“Are you upset that I called Daniel a wanker? Or twat, can’t remember no more", Robert sanoi rypistäen tummia kulmiaan huolestuneen näköisenä niin, että niiden väliin painui ohut ryppy. Salma oli juuri vastaamassa, kun Robert äkkiä käännähtikin poispäin, tiiraili toisaalle ja kumartui sitten Aliisan puoleen. Aliisan ja Salman katseet kohtasivat Robertin ohitse, kun tämä mölisi naisen suuntaan jotakin Josefiinasta ja asioiden kamaluudesta.

"Robert", Salma sanoi ja kurottui tarttumaan tätä kevyesti olkapäästä. Heidän katseensa kohtasivat - eikä humalan määrä Robertin silmissä ollutkaan niin kova kuin Salma oli hänen käytöksestään päätellyt. Melkein kuin olisi katsonut ihan tavallista Robertia silmiin. Melkein.

"I'm not upset", Salma sanoi kohottaen kulmiaan. "Mutta jos sä oikeesti haluat erottaa Danielin, niin ehkä sun kannattais puhua ensin sille ja huudella vasta sit kisajatkoilla. Paitsi jos se oli vitsi. Kyllähän meistä kaikki tietää miten hyvä huumorintaju Danilla on, se varmasti naurais."

Salman katsoessa Robertin sinertäviin silmiin mukava tuttuuden läikähdys jostain vuosien takaa aaltosi hänen sisällään. Näitä silmiä hän oli katsonut jo silloin kun he kumpikin olivat olleet suunnilleen teinejä. Äkillisen mukavuudentunteen siivittämänä hän päästi sanat tippumaan kieleltään:

"But are you upset? I mean, tai siis, että onko kaikki ok? Me ei kuitenkaan olla viime aikoina... siis juteltu niin paljon."

Hän vilkaisi vielä varovasti Aliisaan kuin tarkistaakseen, miten nainen reagoi. Kai hänkin oli saanut osansa Robertin henkisestä puolesta, jos he kerran olivat kämppiksiä.
Madde H.
Kaajapurolainen

Ikä : 26
Viestien lukumäärä : 37

Viesti kirjoittaja Aliisa H. lähetetty 28.03.20 20:17

”Ei kai nyt joka pikkuriidasta ruveta asumuseroon”, Aliisa kuittasi Robertin huolen Jusun ja Rasmuksen riidasta ja Jusun yösijasta, ja jäi sitten seurailemaan omituista näytelmää.

Aliisa ei tiennyt, mikä ongelma hänen kämppiksellään oli valmentajansa kanssa — tai siis tiesi, mutta ei sitä että se oli nyt niin vakava että Robert lakkaisi valmentautumasta Danielin johdolla! Kaikesta se kännipäissään keksikin avautua.

Salman lohdutellessa Robertia Aliisan katse harhaili ja tavoitti Josefinan, joka näytti jotenkin epätavallisen jusumaiselta. Jusumainen, adj. Herkkä, poissa tolaltaan, ajatuksien riivaama.

Ja silloin oli Aliisan lojaliteetti koetuksella. Jäädäkö selvittämään mikä oli nykyisen kämppiksen tilanne vai lähteäkö entisen lohduksi?

Aliisa teki päätöksensä nopeasti ja otti katsekontaktin Salmaan. Robertilla oli tässä joku, Jusulla ei ketään.

”Anteeksi, mun pitää... mutta mä palaan”, Aliisa lupasi ja suurinpiirtein juoksi Jusun perään. Hän oli mitä voimakkaimmin aikeissa palata pian, sillä Salma oli kovin viehättävä ja vastasi flirttiin haasteella: Aliisa voisi olla tositositosi hyvä toisenlainen yöpaikka. Ensin pitäisi vain käydä jutustelemassa vähän mukavia Jusun kanssa, ehkä yhden tupakan verran.

// Aliisa on hetken aikaa pois kuviosta; vie Jusun kämpilleen tyyntymään ja lopulta nukkumaan, ks. Kiltin tytön päiväkirja //
Aliisa H.
Aliisa H.
Hevosenhoitaja

Viestien lukumäärä : 292

Viesti kirjoittaja Lili L. lähetetty 28.03.20 20:49

Vihreäpää tuli luokseni yllättäen, ei tuota väriläiskää helpolla unohtanut, se oli taatusti Stina. "En mä vielä ketään juuri tunne, tulin yksin ja no.. oon huono hyppään muiden keskustelun keskelle, en oo siis viittiny ketään keskeyttää hah" vastasin tämän tiedustellessa, miksi seisoskelin yksin.
Stinan kehuessa ulkonäköäni punastuin hieman, kohteliaisuuksien vastaanottaminen oli aina vähän kiusallista itselle, mutta siitä tuli hyvä olo. "Kiitos, sinäkin" vastasin ja pyyhkäisin vielä tämän kasvoille pudonneen hiussuortuvan kauemmas. "Varsinkin meikki on todella kiva" lisäsin naurahtaen. "Jos sä tulit jonkun kanssa tai olit jonku seurassa, mä voin kyllä siirtyä sinne, niin saatte jutella.." vastasin ja mietin heti olinko liian tunkeileva käytökseltäni.
Lili L.
Lili L.
Kaajapurolainen

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 12

https://ansamaa.altervista.org/blue/

Viesti kirjoittaja Stina E. lähetetty 28.03.20 21:05

"No en kyllä pahemmin minäkään tunne ketään, mutta nythän tässä on hyvä sauma tutustua!" Stina nauroi. Hänellä ei tosiaan ollut Kallassa oikeastaan kuin Jesse, jota kutsua kaveriksi.
"Tuu tonne meidän kaa vaan", nainen hymyili leveästi ja nappasi Liliä kädestä kiinni ennen kuin tunsi jonkun kyynärpään iskeytyvän toiseen käsivarteen.

"Hah, ei se mitään", Stina virnisti toiselle naiselle.
"Tuu sinäkin tonne noin", hän jatkoi miettimättä ollenkaan oliko tummatukkaisella naisella jotain seuraa jossain odottamassa ja tarrasi tätäkin kädestä kiinni. Sen jälkeen hän johdatti parivaljakon Milan ja muiden seuraan.

"Löysin lisää jengiä. Sori vaan, mut mukava saada muutakin seuraa kuin Jessen entiset ja nykyiset panot", Stina räkätti nousuhumalassaan ja käänsi sitten katseensa Lauriin kallistaen päätään aavistuksen.
"Sori, en tarkoittanut sua. Sä tuskin oot sitä paneskellut. Ethän?"
"Stina!" Mila kirahti naama punaisena.

Stinasta se oli hyvä juttu ja hän nauroi hetken typerälle letkautukselleen.
"Äh joo hei. Tässä on Matilda, Mila, Heidi ja Lauri", nainen selitti paikalle raahamilleen naisille viittoillen kädellään jokaisen suuntaan vuoronperään.
"Tässä on Lili, uusin vahvistus Purtsilaan", Stina nyökkäsi toisen suuntaan, mutta mustatukkaisen naisen kohdalla rattaat pyöri tyhjää.
"Öh. Sori... Sun nimeä mä en muuten tiedä edes."
Stina E.
Stina E.
Kaajapurolainen

Viesti kirjoittaja Heidi N. lähetetty 28.03.20 21:12

"Hyvää", Heidi ehti juuri vastata, kun Stina jo luikahti tiehensä. Rinkiin jäivät enää kolme naista, joilla kaikilla oli menneisyytensä (yhdellä tietenkin myös nykyisyys) Jessen kanssa ja Lauri, joka myös liittyi Jesseen läheisesti, vaikka ei tietenkään sillä tavoin.

"Oskari ratsasti Novalla tänään tosi hyvin. Ja sen emä suoriutui tietysti vakuuttavasti, hauskaa miten ne kaikki kolme olivat samassa luokassa ja sijottuivat kärkeen jokainen. Harmi vaan se Zevin ylikuumentuminen geepeessä, se rata oli muuten varmaan yksi sen parhaista", Heidi totesi Milalle hymyillen ja siemaisi sitten viiniään. Zeliaa hän oli ehtinyt jo kehua Matildalle, eikä nähnyt enää syytä aloittaa siitä aiheesta uudemman kerran. Se ehkä olisi ollut läpinäkyvämpi aihetoisto siinä seurassa.

"Oliko sulla Mila omia hevosia enää, vai ratsastatko vain työnantajasi hevosilla nykyään?" nainen kuitenkin jatkoi turvallisella aihealueella. Siihen väliin kuitenkin Stina pelmahti takaisin kahden naisen kanssa. Lilin kanssa Heidi oli ehtinyt jo törmätä kerran, olihan tämän hevonen tullut Cariadin karsinapaikalle.
"Hei", Heidi tervehti kumpaakin ja nyökkäsi näille hymyillen, jättäen Stinan vitsit Jessestä huomiotta.

Heidi N.
Heidi N.
Kaajapurolainen

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1044

http://teepa.net/h/cariad.php

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 28.03.20 21:23

Anton oli nautiskellut kaljoistaan sekä silmäruoasta hyvän tovin omassa rauhassa, mutta sitten jostain ilmestyi Isabella jonkun etäisesti tutun näköisen miehen kanssa samaan pöytään.

"Terve", mies mutisi vähän nolostuneena ja korjasi asentoaan, sillä oli ihan huomaamatta valunut penkillään kotisohvalta tuttuun röhnötysasentoon. Sentäs kädet olivat siveellisesti poissa housuista... Toki kireät farkut esti turhanpäiväisen rapsuttelun.

Aliisan kiekaisu kuului jostain ja mies huiskautti Hurulle kättään ymmärtämisen merkiksi, vaikkei oikeastaan edes kuullut mitä nainen huusi. Jotain Jususta.

Anton S.
Vuokraaja

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 521

Viesti kirjoittaja Robert H. lähetetty 28.03.20 21:34

“Eikö?” Robert varmisti, mutta samassa Salma jo puhui Robertille englantia takaisin, tehokkaasti vetäen kaiken huomion itseensä, ja hetken poika vain tuijotti. Salman suu liikkui, mutta Robert ei kovasti kuullut sanoja. Tai kuuli, mutta ne eivät rekisteröityneet.

Paitsi se kommentti, jossa Salma kertoi Danielin huumorintajusta. Sille Robert ensin hörähti, sitten nauroi kunnes hikka katkaisi pojan huulilta ryöpsyvän äänen. Sittenkin se vielä hihitteli itsekseen, enemmän alati tyhjenevään bisseensä kuin suoraan Salmalle.

“Mulla on kaikki hyvin. Lois-ta-vas-ti”, Robert lopulta päätyi tavuttamaan Salman tuikkiville silmille. Katsekontakti vaikutti kovin intensiiviseltä, poika ei tosin ollut ihan varma. Maailma entisen tallikaverin kasvojen ympärillä vaikutti aika samealta, mutta ainakin vielä naisen (tytön??) kasvot olivat kohtuullisen tarkat.

Aliisa hipaisi ohimennen kämppiksensä käsivartta ja Robert ei ollut ihan varma, mitä se oli juuri sanonut, mutta jonnekin se kuitenkin hilpaisi. Hilpaiskoon, poika ajatteli ja keskittyi pureksimaan Salman sanoja.

Me ei kuitenkaan olla viime aikoina… siis juteltu niin paljon.

Robert nosti lasin huulilleen, naurahdus kaljaan hukkuen. Se kittasi bissensä loppuun ja kääntyi hakemaan baarimikon katsekontaktia uudelleen, ja siinä peukalon kynsinauhaa poissaolevasti repiessään se mietti. Niin. Eihän se ollut juurikaan ollut yhteydessä Seppeleeseen. Seppeleläisiin.

“Mhm, te olette siellä”, se hymähti sitten Salmalle ja kallisti päätään sen verran, että tapasi taas toisen silmät. “I’m here now. This--that”, se heilautti kättään jonnekin Aliisan loittonevan selän suuntaan, “is my life now. ‘spose that’s how it goes. Dunno.”

Siinä Aliisaa katsoessaan Robert tunnisti toisenkin tyypin väkijoukosta: Isabella Sokan. Se ei varsinaisesti tuntenut Sokkia, tai hell, eihän se tuntenut Sokkia lainkaan! Mutta se tiesi, että Rasmus ratsasti suunnilleen jokaista hevosta näillä main, Sokkien upeat puoliveriset mukaan lukien, ja ehkä Isabella osaisi raottaa jotain valoa asioille. Mille asioille, siitä Robert ei ollut varma nostaessaan sormeaan baarimikolle yhden merkiksi.

Kaajapurolainen

Ikä : 23
Viestien lukumäärä : 185

Viesti kirjoittaja Märta M. lähetetty 28.03.20 21:44

Märtassa oli valtavan hyvää se, että vaikka se oli ajoittain vähän tulinen luonne, se oli kuitenkin laskelmoiva. Sillä tavalla laskelmoiva, että jos joku vaikka törmäsi siihen keskellä ruuhkaista yökerhoa, se ei saman tien heittänyt kaljaansa toisen naamalle vaan kääntyi tyynesti ympäri. Se oli hyvä taktiikka, sillä joskus se törmääjä saattoi olla vaikka Cecilia Blankley.

Ja se kehui vielä kauniiksi!

Tyttö kosketti sinisiä kiharoitaan vaistomaisesti ja tunsi yhtäkkiä olonsa kömpelöksi korkokengissään ja vanhemmassa mekossaan, mutta Cecilian hymy oli vilpittömän oloinen ja jopa yökerhon hämärässä naisen silmät olivat lämpimän ystävälliset.

“Voi”, Märta mutisi ja katsahti puolestaan toisen asukokonaisuutta, joka ei… ollut ehkä sitä, mitä hoitajatyttönen oli ratsastajalta odottanut. “Sinunkin asusi on… Ömm… Sievä?”

Ja voi kuinka sitä hävetti miten takeltelevia sen sanat olivat, ja vieläpä vasta ensimmäisen juoman aikana! Jossain joku huusi jotain ja Märtan katse hairahti skannaamaan väenmäärää Kingissä, bongaamatta tuttuja. Eilenhän oli ollut estekinkerit, miksei Alexander Rosengård ollut täällä Märtaa viihdyttämässä. Tai Rasmus.

Olisipa edes Jusu, Märta huomasi pohtivansa kunnes kiinnitti huomionsa takaisin Ceciliaan, taikoen kauniin hymyn kasvoilleen. “Onnea vielä, kisoista. Mina oli niin hienon näköinen! Et kai yksin täällä juhlimassa?”

Hevosenhoitaja

Viestien lukumäärä : 113

Viesti kirjoittaja Stina E. lähetetty 28.03.20 21:52

"Joo, Novan kohdalle sillä olikin suurimmat odotukset", Mila kertoi Heidille vilkuillen varovaisesti Matildaa aina välillä. "Voittoahan se toki havitteli niin kuin vähän kaikkien kanssa, mutta kovatasoinen luokka kyllä oli ettei se niiden sijoitus todellakaan huono ollut."

Sitten Mila pudisti päätään.
"Ei oo omia yhtään. Mulle riittää noi Käkiharjujen hevosten liikuttaminen. Aika vapaat kädet niiden kanssa on et melkein kuin omia, mutta sitten kaikki kulut ja muut päätökset tulevaisuudesta sun muusta on Oskarin kontolla."

Välillä Mila leikitteli ajatuksella, että pitäisikö kuitenkin ostaa oma, mutta toisaalta ei hän halunnut enää siihen leikkiin ryhtyä. Liikaa rahanmenoa ja harmaita hiuksia...

Stina ilmestyi takaisin kahden muun naisen kanssa ja Milan teki mieli läpsäistä kaveriaan otsaan, koska tämä ei osannut pitää suutaan kiinni.
Sen sijaan hän kuitenkin tyytyi tervehtimään Stinan mukanaan raahaamia naisia.

Sitten hän pyörähti naama tiskin suuntaan ja tilasi uuden oluen.
"Olisitko sä halunnut jotain?" Mila uskaltautui kysymään Matildalta.
Stina E.
Stina E.
Kaajapurolainen

Viesti kirjoittaja Isabella S. lähetetty 28.03.20 21:55

"Hei", Isabella tervehti Seljavaaraa, ehkä vähän imelästi ja hilpeään sävyyn. Perijättären silmät skannasivat tätä tyylikkäästi valkoisiaan kantavaa miestä, ehkä Tomin ikäistä tai nuorempaa, ja kun Tom vilkaisi naista tarkemmin, hän totesi, että Sokka oli humaltunut poissaolonsa aikana.

Sitten mies kuitenkin käänsi keskittymisensä tähän Antoniin, jonka katse oli myös ihmetellyt Isabellan tervehdyksen outoa sävyä, ja miehet hymähtivät yhteisymmärryksessä.
"Tom", Tom esittäytyi ja ojensi kättään.

Hän istuutui Antonin viereen ja piteli kaljaansa yhtä varjellen kuin toinenkin. Siihen oli helppo ripustautua, esittää että oli vähän niin kuin kiireinen. Isabella taas ei malttanut istahtaa, seisoskeli vain baaripöydän vieressä koroissaan ja avoimessa mekossaan.
"Onko olleet hyvät jatkot?" Isabella tiedusteli, vaikka ilta olikin vielä suhteellisen aluillaan. "Hyvät radat Vilan kanssa eilen."

Tom myhäili – Isabellan kehu oli varsin lattea, vaikka tiesi perijättären tarkoittavan sanojaan. Hänkin muisti nähneensä Ceen mustan kasvatin jonkin luokan palkontojenjaossa.

Tallinomistaja

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 885

http://auburnestate.altervista.org/hevoset.html

Viesti kirjoittaja Cecilia B. lähetetty 28.03.20 22:17

Voi Märta oli taas niin hurjan huomaavainen, kun tunsi olevansa pakotettu vastaamaan kehuun. Cee miltei kiemurteli myötätunnosta ja vähän -häpeästäkin, kunnes laukaisi tilanteen naurahtamalla heleästi.

"Ai tämäkö? Asuni?" Hermostuneita naurahduksia tuli auttamatta lisää, sillä asu-asia oli vaivannut alusta asti muuten ulkonäkönsä suhteen niin huoletonta Ceciliaa. Vaaleatukkainen alkoi hypistellä helmaa kunnes sitten ei uskaltanutkaan (ettei kankaalle kävisi mitään ja ettei vaan vilahtaisi, vaikka ei mekko oikeasti liian lyhyt ollut: se oli vain sitkeä tunne ratsastushousuihin tottuneelle).
"Kuule, unohdin vaatekassini kotiin", Cee tunnusti hieman häpeillen ja vastasi samalla Märtan lempeästi esitettyihin kysymyksiin. "Ja tämän Isabella antoi. Kengät ovat omani, niin kuin varmaan näkyy. [naurahdus] Menen kartanolle yöksi tämän jälkeen – meidän piti laittautua yhdessä, tai siis niinhän me laittauduttiinkin, mulla vain ei ollut omaa juhla-asuani. Anteeksi. Höpötän. Mina oli kyllä hurjan hieno, sen kanssa suoritukset vaihtelevat niin paljon. Pienikin rasahdus väärään aikaan saattaa pilata radan. Se oli kauniisti laitettu, kiitos vielä."

Ceen teki mieli koskettaa Märtaa kiittäessään. Jonkinlainen äidinvaisto se kai oli, vaan suomalainen etiketti istui tiukemmin. Hän ei ehtinyt tehdä elettäkään, onneksi, vaan hellyydenosoitus jäi pelkkiin ajatuksiin.
"Tulitko sinä tänne jossakin tietyssä seurassa?" Cee tiedusteli sitten, eikä valitettavasti pystynyt estämään haukotusta.

Valmentaja

Ikä : 36
Viestien lukumäärä : 13

http://sunnuntai.altervista.org/domenica

Viesti kirjoittaja Ginevra V. lähetetty 28.03.20 22:24

Mä oon pitänyt itteäni nopeana liikkeissäni, mutta vihreähiuksinen on ehkä vieläkin nopeampi. Mä en kissaa tai muutakaan ehdi sanoa kun se retuuttaa mua ja toista tiskiltä kalastamaansa naista mukanaan. Mä päätän raahautua matkassa mukana ja murehtia lähinnä siitä, ettei mun juomani lähtisi lasista kovin pitkälle.

Hetken päästä mä seison joukossa josta tunnen tasan… Nolla henkeä. Kierrätän katsettani ihmisissä, pistän merkille, että tässä on nyt joku kirjavien hiusten joukkokokoontuminen. Violettihiuksinen taitaa ehkä olla Auburnissa välillä, mutta me ei varsinaisesti olla kohdattu kunnolla. Muiden naamoja en muista ikinä nähneenikään.

Mä olen vihdoin saanut tilaisuuden siemaista juomaani (sidenote: epäilyttävästä väristään huolimatta hyvää), vihreä laukoo jotain Jesseistä ja sen panoista.  Mä tyrskähdän huvittuneena yrittäen samalla nielaista nestettä. Paljoa sen enempää se ei vaadikaan, ja hetken mä taistelen yskää vastaan, kun saan juomaa väärään kurkkuun. Lopulta mä selviän aiheuttamatta vuosisadan kohtausta. Punainen on muuttunut hiustensa väriseksi ja älähtää vihreälle, jonka nimestä mä nappaan kiinni ainakin hetkeksi.

Stina.

Se on hirveän äänekäs ja mulle tulee siitä mieleen Aliisa, mikä taas saa mut kuikuilemaan väkijoukkoon miettien onko mainittu yksilö jossain lähistöllä. Villi-Huruja ei kuitenkaan osu näköpiiriin joten mä palautan katseeni ja huomioni takaisin pieneen porukkaan, jossa Stina on saanut naurettua jutuilleen riittävästi. Nyt se huitoo ihmisjoukon osasten suuntaan ja alkaa ladella nimiä. Mulla ei ole siinä vauhdissa toivoakaan edes yrittää yhdistää niitä naamoihin ja unohdankin edellisen nimen saman tien kun seuraava sanotaan. Nyökkään kuitenkin tervehdykseksi kaikille.

Silti mä yllätyn, kun mua puhutellaan ja katson vihreää (Stina, vihreä on Stina, mun drinkki on vihreä, mun drinkki on Stina. Wait what?) silmänräpäyksen ajan, ennen kuin yhdistän palapelin palaset ja tajuan, että on mun vuoro esittäytyä.
”Oon Gee”, mä sanon.
”Pyörin Auburnissa”, jatkan vielä, kun esittäytymiseni kuulostaa omaan korvaan kaikessa lyhyydessään tylyltä. En tiedä parantaako lisäys tilannetta yhtään. Siirrän huomioni ihmisistä drinkkilasin tyhjentämiseen.

Hevosenhoitaja

Viestien lukumäärä : 67

Viesti kirjoittaja Madde H. lähetetty 28.03.20 22:40

Salma ei osannut sanoa, johtuiko Robertin käytöksen outo vire siitä, että hän oli humalassa; siitä, että heillä oli päällä juhlavaatteet eikä miljöö ympärillä sisältänyt hevosenlantaa; siitä, että he olivat Kallassa vai siitä, että Robert vain sattui tuijottamaan häntä jotenkin kummallisen tiiviisti, koska oli viettänyt liikaa aikaa Aleksanterin kanssa tai muuten vain nyrjättänyt aivosolujaan. Vai eikö hän, Salma, enää osannut lukea tilanteita? Oliko kahdeksan vuotta hevosenhoitoa, aikaisia nukkumaanmenoja ja saman vanhan Jessen kanssa seurustelua tehneet hänestä sokean? Hänen oli pakko hytisyttää olkapäitään kuin täpötäydessä yökerhossa olisi äkkiä ollut kylmä.

"Musta olis kiva jutella sun kanssa kunnolla", hän lopulta sanoi Robertille. "Tietää mitä sulle oikeesti kuuluu. Tiedätkö, nimen omaan siks, että sä nyt oot täällä. Etkä meillä."

Hän arveli Robertin käsittävän, että meillä oli yhtä kuin Seppele, olivathan he viettäneet kumpikin siellä suunnilleen puolet aikuiselämästään. Robert oli kääntänyt katseensa toisaalle ja tuijotteli meluisan huoneen poikki. Salma huomasi ajattelevansa ehkä ensimmäistä kertaa, että Robert oli aikuinen. Tallilla hän aina jotenkin näki Robertin läpi sen naiivin teinipojan, jollaisena oli oppinut hänet tuntemaan.

Hän seurasi Robertin katsetta lyhyeen naiseen, joka näytti hämärässä huoneessakin loistavan kummallista arvokkuutta.

"Toihan on se? Eiks ooki?" Hän sanoi nyökäten päällään kohti hahmoa, joka oli pysähtynyt seisomaan baaripöydän viereen kuin jonkinlainen jalomuotoinen gaselli. "Isabella Sokka?"
Madde H.
Kaajapurolainen

Viestien lukumäärä : 37

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 28.03.20 22:56

"Anton", blondi vastasi miehelle ja tarttui kohteliaisuudesta ojennettuun käteen pohdiskellen oliko tyyppi kenties joku Isabellan ystävä. Huhut kyllä kertoivat, että se olisi Sherman kenen kanssa Isabella vietti aikaansa varsinkin näin osakilpailuiden aikaan, mutta kyseistä miestä ei sillä hetkellä näkynyt missään.
Mutta kukapa näissä ihmissuhdekiemuroissa mukana pysyi... Kaikista vähiten Anton.

"Ihan kivat", Anton vastasi Isabellalle ja ainakin yritti olla tuijottamatta vuokrahevosensa omistajaa liian... Tuijottavasti.

Kyllähän ne bileet kivat oli, kunhan mies itse saisi selkärankansa kovetettua alkoholin voimin ja kehtaisi mennä juttelemaan muillekin. Ei ollut hirveästi sosiaalisia taitoja hänelle luotu...

"Kiitti", Anton hymyili leveästi.
Jopa hän itse oli tyytyväinen ratoihin, vaikka yleensä vähätteli asioita. Tai vaihtoehtoisesti suurenteli mahdollista epäonnistumista niin kuin se olisi ollut maailmanloppu.
"Sullakin meni hyvin Kamin kanssa", mies jatkoi ja melkein lipsautti jotain Cavasta, jonka kanssa ei ollut mennyt niin hyvin.

Anton S.
Vuokraaja

Viesti kirjoittaja Robert H. lähetetty 28.03.20 23:04

Robert katsoi Salmaa arvioiden. Täällä, etkä meillä, kaikui tuskaisesti sen päässä, ja se yhtäkkiä se muisti alkuillan pöytäseurueensa, johon oli ihan itse Aliisan ja Josefinan seurasta hakeutunut. Salma, Alviina ja jopa Kaspian Franssi oli ollut tervetullut tuulahdus menneisyydestä, ja ehkä Robert oli kaivannut sitä: yksinkertaisempaa elämää, jossa suurimpia murheita aiheutti juoruileva tallikaveri ja se, kuka sai Charlien estetunnille.

Salmalle se ei vastannut, ei halunnut vastata. Liekkijärvi oli paikka, jonne Robert oli kahdesti raahattu vasten tahtoaan ja josta se oli kerran revitty pois. Ja toisenkin kerran, mutta sitä se ei laskenut, olihan se itse tehnyt sen päätöksen. Liekkijärvi oli ollut vuosia pojan koti, välillä jopa silloin kun se oli asunut jossain ihan muualla. Se välillä unohtui Pitkän miehen kuja seiskassa, kasassa sohvalla kämppiksen kanssa vegaanisipsit rouskuen ja joku huono realityohjelma pyörien.

Nyt se seisoi Robertin edessä ja puhui Isabella Sokasta. Samassa uusi lasi laskeutui pojan käsivarren viereen ja se vilautti maksupäätteelle visakorttiaan ennen kuin tarttui Salman ranteeseen: ”On. Tule, esittelen.”

Matka väen läpi tuntui helpommalta kuin tullessa, ja jokin äkillinen puuskahdus itsevarmuutta sai Robertin johdattamaan kaksikon toden teolla Isabella Sokan juttusille. Samassa pöydässä istui kaksi mieshenkilöä, joista toinen saattoi olla Anton. Robert ei ollut ihan varma, ei vaikka kuinka se siristeli silmiään kaverin suuntaan.

Lopulta se nyökkäsi Isabella Sokalle ja yritti katsoa sitä mahdollisimman selväpäisesti. ”Isabella Sokka, Salma, sieltä Seppeleestä, sorry to bug ya, but, uh, kuule, missäköhän Rasmus on? Josefina tuli yksin.”

Siinä mukavia jutellessaan se myös vihdoin päästi irti Salman ranteesta ja katsoi sitten parhaaksi istua Antonin (? ehkä) viereen. ”Anton, right?” se varmisti kulmat kurtussa ja tarjosi varmuuden vuoksi kättäänkin tyypille, jota vahvasti epäili kämppiksensä… No, joksinkin.

Kaajapurolainen

Viestien lukumäärä : 185

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 28.03.20 23:37

Anton ei tiennyt mistä ja kenen kanssa Robert siihen yhtäkkiä ilmestyi eikä kuullut, mitä tämä Isabellalle sanoi, mutta huomasi kyllä että Reyesin kuolaama britti oli juonut huoooomattavasti enemmän kuin hän itse.

Vahvistus humalatilan vahvuudesta tuli, kun Robert istui hänen viereen ja ojensi kätensä blondille, johon hän toki tarttui kiinni.
Ilmeisesti kumotut alkoholiannokset olivat vieneet Robertilta joko muistin tai näön. Tai molemmat..

"Hmm, joo, Anton", mies hymähti huvittuneena. Olivathan he jo tavanneet monta kertaa. Sarahin juhlissa ja tietenkin Pitkiksellä, jossa Anton oli huolestuttavan paljon aikaansa viettänyt.
"Iltaa vain", blondi letkautti vielä ja hörppäsi sitten oluttaan miettien, että pitäisikö itsekin juoda perseet olalle. Tahtia täytyisi kiristää, mikäli niin halusi tehdä...

Anton S.
Vuokraaja

Viesti kirjoittaja Ellen N. lähetetty 29.03.20 0:21

Mä olin vähän myöhässä ja vähän kännissä kun mä saavuin paria minuuttia ennen 23 Kallan ainooseen yökerhoon. Sisälle kun pääsin kello oli jo yli ykstoista ja kun sain tavarat kauhean säädön jälkeen narikkaan se oli varmaan jo viis yli. Mä tapasin olla aina ajoissa joka paikassa, mutta Joelin ja kumppaneiden kanssa vietetyt etkot aiheutti mun lähes myöhästymisen.

Pieni klubi tuntui todella täydelle ja meteli oli kova, mun korvissa suhisi ja mä otin parit sivuaskeleet ennen kuin sain tähtäimeen vessan. Mun tarvi käydä ensin hyvin valaistussa vessassa tarkistamassa meikin moitteettomuus ja toki mulla oli myös pöntölle asiaa. Mä vähän kaduin omaa uutta valkoista nakinkuorta jonka olin varta vasten näitä näihin pippaloihin ostanut. Onneks oli sentään tiukat sukkahousut jotka yritti parhaansa vetääkseen mun mahaa ja reisiä sisäänsä. Parit snäpit kavereille ja mystoryyn yks ja seuraava määränpää oli baaritiski.

Siinä jossain sen jälkeen kun olin ollut vähän päissäni olin yhtäkkiä vähän enemmän ja tein parhaani etten ois törmänny muita päin. Parhaani yritin eikä se ollut tarpeeksi.

"Öh anteeks", sanoin ensin jollekin randomille jolla oli siniset hiukset.

"Hitsi, sori", älähdin seuraavaksi Sarahille josta otin vähän tukea.

Baaritiski näkyi jo ja pidin sitä silmällä kun askel askeleelta päättäväisesti hoipertelin sitä kohti.

"Ah vihdoin, ihanaa pääsin tänne, oli lähellä et luovutin, mutta tsemppasin parhaani mukaan, hyvä mä!!" Selitin iloisesti baarimikolle, mutta pakko se oli tilata nopeaa ennen kuin se palvelisi jotain toista ennen mua. "Saisinko jotain makeeta ja mustikkashotin, makee juoma siis, alkoholilla, kiitos!"

Hevosenomistaja

Viestien lukumäärä : 90

Viesti kirjoittaja Lauri M. lähetetty 29.03.20 9:34

Lauri yritti pysyä mukana naisten nimissä, esittelyissä kaikkien kohdalla sekä Heidin virittelemässä keskustelussa, joka liittyi luontevasti hevosiin. Lauri osoitti katseellaan kuuntelevansa, vaikka ajatukset alkoivat valua kohti baaritiskiä kaljan vajutessa hyvää vauhtia lasista.

"Haen lisää juotavaa, voin tuoda sulle toisen samanlaisen", mies kumartui mutisemaan Heidin korvaan. Naisen iho tuntui lämpimältä ja Lauri vastusti halua jäädä lähelle pidemmäksi aikaa kuin tarve vaati. Mies nyökkäsi hymyillen poistumisensa merkiksi ja käveli tiskin väljempään päätyyn jääden odottamaan vapaata baarimikkoa ympäristöään seuraten.

"Olut ja kaksitoista senttiä puolikuivaa valkoviiniä", Lauri tilasi ja kaivoi lompakkoaan. Miehen katse osui tuttuihin kasvoihin ja tämä jäi tuijottamaan ohi kävelevää hahmoa seuraten, huomaisiko tämä häntä.

Lauri M.
Valmentaja

Viestien lukumäärä : 520

Viesti kirjoittaja Matilda T. lähetetty 29.03.20 9:42

Sellaisessa seurassa oleskelu ei ollut Matildalle kovinkaan monella tapaa miellyttävää, mutta koska Heidi ja Lauri olivat lyöttäytyneet samaan porukkaan, naisen täytyi vain sinnitellä. Ruohotukan heitto Jessen entisistä ja nykyisistä panoista yhdisti Matildan ja Milan muutoinkin kuin heiton perimmäisen tarkoituksen muodossa, sillä naisten mulkaisu Stinaan ajoittui täydellisesti yhteen.

Puheenaiheen vaihtuessa hevosiin Matilda pystyi rentoutumaan sen verran, että saattoi siemailla juomansa loppuun ilman jatkuvaa pelkoa henkeen vetämisestä. Nainen hymähti itsekseen laskiessaan tyhjän lasin käsistään, sillä juoman tuoma kevyt tunne teki tuloaan tehden myös ympäristöstä ja ihmisistä siedettävämmän.

"No", Matilda ähkäisi yllättyneenä siitä, että porukasta tiskille oli pyörähtänyt nimenomaan Mila, eikä tämän päättäväisempi ja kovaäänisempi ystävä. "Kai toinen GT vielä menisi."
Milaa palvelemaan saapunut baarimikko nyökkäsi ja Matilda tiedosti, miten hänen odotettiin nyt jatkavan keskustelua.
"Mitäs sulle... kuuluu?" nainen kysyi kaikkea muuta kuin sujuvasti, koska hänen tapoihinsa harvemmin kuului puolituttujen kuulumisten kysely varsinkin, kun kyseessä oli Jessen entinen naisystävä.
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Viestien lukumäärä : 1920

http://jinnila.altervista.org/zelia.html

Viesti kirjoittaja Sarah R. lähetetty 29.03.20 9:48

Photo Boothin jälkeen Sarah oli käynyt nopeasti vessassa, tarkistanut meikkinsä ja olotilansa Ellenin törmäyksen jäljiltä ja suuntasi nyt hakemaan sitä viskiä, jonka muisti edelleen kaipaavansa.

Valkoinen mekko liikkui luontevasti naisen jaloissa, vaikka hän olikin alkuiltana pelännyt jonkun astuvan sen helman päälle. Tuttu hahmo erkaantui naislaumasta ja Sarah vähän kuin liukui tummaverikön perässä baaritiskille. Olkapää kolahti toiseen, kun horjahdus toi naisen lähemmäksi valmentajaansa, kun oli alunperin ollut tarkoitus.

"Oho, hupsista", Sarah tirskahti kuplivasti ja huokaisi.
"Musta on niin ihanaa, että sä annat mun ratsastaa Vargasilla ja Vegasilla. Ne on molemmat niin kivoja hevosia ja ihanaa, että sä annat mun myös kisata Vargasilla. Se on niin ihana", Sarah vuodatti valmentajalleen yhtäkkisessä kiitollisuudessaan. Oliko hän todella ihan niin humalassa, että sotkeutui ässissään, vai oliko törmäys saanut hetkellisesti vielä hereillä olleet aivosolut sammumaan lyhyeksi aikaa?

"Viski ilman jäitä, kiitos", Sarah tilasi vikkelästi baarimikon tultua heidän kohdalleen ja hymyillen katsoi sitten Lauria vieressään. Se lause sentään tuli esille ilman humalaista korostusta, nainen epäili suhinansa johtuneen vain Laurista.

Ikä : 22
Viestien lukumäärä : 987

Viesti kirjoittaja Lauri M. lähetetty 29.03.20 9:56

Laurin kulmat kohosivat, kun miehen tunnistama hahmo tulikin niin sanotusti täysillä päin. Mies ei ehtinyt edes tervehtiä Sarahia kunnolla, kun naisen tummien, selvästi humaltuneiden silmien katse kohosi häneen ja nainen aloitti vuodatuksensa.

"Joo", Lauri yskähti ja nappasi baarimikon liu'uttaman kaljan käteensä tarjoten tälle maksukorttiaan. "Se on hyvä diili molemmin puolin. Viikot olisivat vielä kiireisempiä ilman apuasi."
Laurin katse harhaili Heidiin, joka ei ollut poistunut paikalta, johon mies oli bruneten jättänyt.

"Vai että viskiä", Lauri kommentoi Sarahin tehtyä tilauksensa ja päätyi nojautumaan tiskiin vielä hetkeksi. Mies kohotti olutlasin huulilleen jättäen Heidille tilaamansa viinilasillisen odottamaan tiskille.

Lauri M.
Valmentaja

Viestien lukumäärä : 520

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa