Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Madde H. | Sipsin hoitaja

Siirry alas

Madde H. | Sipsin hoitaja Empty Madde H. | Sipsin hoitaja

Viesti  Madde H. 14.07.19 12:08

MATILDA HOLMA


"Älä yritä lähennellä sitä", mä varoitin Maddea. "Tai..."
"Tai mitä?" Madde nauroi mulle päin naamaa ja jatkoi Myntin hännän selvittämistä harjakivellä. "Älä uhkaile mua, loverboy."
Se piti tauon, jonka aikana mä auoin suutani monipuolisesti ja ymmärrettävästi. Sit Madde jatkoi:
"Tällä saa muuten tosi kiiltävän hännän."


25-vuotias entinen yliopisto-opiskelija, joka muutti Kallaan pakoon sydänsuruja; hoitaa Sipsiä

***

Madde (tai Matilda, mutta ei kukaan käytä niin pitkää nimeä) Holma on 25-vuotias oikeustieteiden kandi, joka aloitti välivuoden vuonna 2018 ja on sen jälkeen a) matkustellut ja b) sekoillut rakkaudessa. Madden hevostausta koostuu Aleksanteri-veljen hoitohevosten satunnaisesta taputtelusta, mutta se ei ole estänyt hänen salamahaavettaan tulla maailman parhaaksi kenttäratsastajaksi.

Madde on silmitön kilpailija, joka on huomattavasti tottuneempi voittamiseen kuin pölyn nuolemiseen.  

***

PERUSTIEDOT
► 25-vuotias, syntynyt 10.4.
► Asuu veljensä Aleksanterin pikku murjussa Kallassa, koska tarvitsi paikan johon paeta sydänsuruja. Eronnut juuri kumppanistaan Kristasta.

LUONNE
► Voitontahtoinen ja oikeudenmukainen, mikä voi kuulostaa kauniilta, mutta tarkoittaa käytännössä kilpailuhullua ja emotionaalisesti epätasaista
► Äärettömän lojaali ystäviään kohtaan; äärettömän pitkävihainen vihollisiaan kohtaan
► Rehellinen ja suorasukainen, mikä aiheuttaa helposti ongelmia n. kaikissa tilanteissa
► Yllytyshullu
► Suuritunteinen ja helposti tiettyyn päämäärään pinttyvä: ei voi luovuttaa ennen kuin on saavuttanut sen
► Huumorintajultaan niin vinoutunut ja sarkastinen, että useimmiten vaan hävettää (t. pikkuveli)

ULKONÄKÖ
"Mä toivoin, että olisin saanut sen ison ruskean", Madde tuumasi, kun me harjattiin Myntteröä uudessa kopissa. Madde näytti Reetalta lainatuissa jumppapöksyissä suunnilleen siltä, että se oli ollut menossa yliopiston teemajuhliin ja unohtanut skumppalasin cocktailpöydän varrasvatiin. Leveine, tällä hetkellä kukikkaine takapuolineen se kykki harjaamassa Myntin koipia pääharjalla. Mä en vaivautunut korjaamaan.

► 165 senttiä pitkä
► Vähän muodokas, jos lehtiotsikoissa kuvailtaisiin niin sanottaisiin varmaan että runsaat kurvit
► Kihara ruskea polkkatukka
► Suomalaisensiniset silmät, tummat siistit kulmakarvat
► Päivettynyt iho, mutta ei rusketu kesällä erityisen paljon, vähän pisamia
► Hymykuoppa kummassakin poskessa
► Kävelee sen näköisenä, että on juuri voittanut ison mitalin ja piilottanut sen paitansa alle, mutta salaa toivoo, että joku huomaisi
► Pukeutuu normaalisti tyylikkäästi niin kuin oikeustieteellisen salaisissa tyyliriiteissä on opetettu, mutta käytännön ihmisenä on huomannut, että sama ei toimi tallilla; lainailee sinne siis veljensä vaatteita ja kärsii hiljaa

HEVOSET
"A) Madde ei ollut ratsastanut koskaan kunnolla. Se oli luritellut Annelle värikkään (MUN lapsuuden ratsastusmuistoilla täytetyn) tarinan alkeistunneista ja hymyillyt makeilevasti, kun pääsi irtona heC-junnuihin.
B) Madde ei ollut junnu. Mä en tiedä oliko se valehdellut Annelle ikänsä vai käyttänyt jotain psykologista asemenetelmää, että se pääsis hölkyttelemään lasten sekaan (miksi kukaan haluaisi tehdä niin?!?!).
C) Anne oli kai ajatellut, että sisarellinen kannustus saisi Madden edistyksen nopeutumaan ja se pääsisi mun tukiboostin jälkeen lähettämään edes yhden Holman ratsastuskoulumestaruuksiin."

► Ei ole ratsastanut kuin pari kertaa, mutta haluaa olla maailman paras kenttäratsastaja
► Hoitaa Sipsiä

PERHE
► Perheeseen kuuluvat äiti, isä ja sisarukset Kaisa, Aleksanteri, Reetta ja Juli
► Muu perhe Aleksanteria lukuun ottamatta asuu Liekkijärvellä
► On seurustellut elämänsä aikana aika monen ihmisen kanssa (joista merkittävimpiä olleet mm. Krista, Carita C:llä, Jokke ja Karoliina)

MUUTA
► Kärsii sydänsuruista
avatar
Madde H.
Hevosenhoitaja

Avatar © : Anne L.
Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Madde H. | Sipsin hoitaja Empty Vs: Madde H. | Sipsin hoitaja

Viesti  Madde H. 14.07.19 12:12

IHMISSUHTEET

IHMISSUHTEET AUBURNISSA

***

AUBURNIN ULKOPUOLISET IHMISSUHTEET

***

PERHE
sisarukset:

Aleksanteri Holma
Matildan sydänkäpynen mitä sisaruksiin tulee. Mahdoton ja epävarma, ihmissuhteiden osalta 15-vuotiaan tasolla. Opiskelee eläinlääkäriksi. Hoiti Sipsiä ennen Maddea.

Reetta Holma
Oikealta nimeltään Margareta. 22-vuotiaana tehnyt jo kunnioitettavan paljon uraa. Työskentelee eläintenkouluttajana pienessä ongelmakoirafirmassa Liekkijärven ulkopuolella. Sisaruksista maanläheisin ja herkin - se, jota muut ovat tukeneet eniten.

Punatukkainen. Veistokselliset kasvot, mutta oikeasti paljon nössömpi kuin miltä näyttää. Urheilullinen ruumiinrakenne yhdistyy oudosti hitauteen ja lempeyteen.

Kaisa Holma
Se, joka syntyi ja vaati siitä pitäen huomiota joka ikinen sekunti. 19-vuotias tuleva lentokoneasentaja, joka käy koulussa lähimmässä isossa kaupungissa omalla autollaan. Kova sekä paiskimaan töitä että vaatimaan kiitosta tekemisistään. Asuu omillaan ja emännöi melkein viikottain kahville tai kekkereille saapuvia sisaruksiaan. Hyvää pataa erityisesti Matildan kanssa (jolta on myös oppinut kunnioitettavan määrän kovapäisyyttä). Huomionnälästään huolimatta lämmin ihminen.

Sisaruksista lyhyin ja laihoin. Pitkä, vaaleaksi värjätty tukka ja nenäkkään suora ryhti. Tekee itsensä näkyväksi minne ikinä meneekin.

Ainoa, jota ei ole nimetty kuninkaallisten mukaan. Mistä se sitten ikinä johtuukaan.

Julianna Holma
Kuopus, 18 vuotta. Kiinnostunut maailmasta ja ihmisistä, ja oikkuineen tasapainottelee kiinnostavasti aleksanterimaisen huolenkannon ja matildamaisen luotsilaivuuden välimaastossa. Ratsastanut jonkin verran. Opiskelee lukiossa ja aikoo sen jälkeen rakentaa elämänsä Liekkijärven ulkopuolelle. Kunnianhimoinen, mutta teini-ikäisten tapaan hellyyttävän hukassa.

Ikäistään vanhemman näköinen. Yksinkertaisen tyylikäs ihminen hiekanvaaleine hiuksineen ja itsetehtyine vaatteineen. Yhtä ihana iho kuin Aleksanterilla.
avatar
Madde H.
Hevosenhoitaja

Avatar © : Anne L.
Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa