Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Aliisa Huru | Cavan hoitaja

Siirry alas

Aliisa Huru | Cavan hoitaja Empty Aliisa Huru | Cavan hoitaja

Viesti  Aliisa H. 25.11.18 19:10

Aliisa Anniina Huru

Aliisa Huru | Cavan hoitaja Aliisahurut

Perustiedot
» Syntymäaika 29.08.1993, ikä 26 vuotta.
» Cavan hoitaja
» Robertin kämppis
» Josefinan ex-kämppis
» Matkailualan perustutkinto ja matkaoppaan ammattitutkinto. Nyt työskentelee Koivun majatalossa.

Kuvaus
» Aliisa on… Aliisa. Se takkutukkainen röllipeikko, joka pölähtää paikalle ihan väärään aikaan ja taatusti nauraa kovaan ääneen aivan väärässä tilanteessa. Sovinnaisuus ei istu Aliisan kuvaukseen, mutta ei kyllä pahansuopuuskaan. Sehän Aliisassa on hirveän raivostuttavaa, kun se saattaa tehdä tosi typeriä asioita, mutta sitä on vaikea moittia niistä, kun se ei koskaan tarkoita mitään pahaa.

» Aliisan suurin vahvuus ratsastajana on (tyhmän)rohkeus ja kyky pysyä missä tahansa kyydissä mukana. Mimmi on puuhaillut hevosten kanssa kumisaappaankorkuisesta lähtien, muttei ole koskaan saavuttanut mitään merkittävää. Viimeiset viitisen vuotta ulkomaanoppaana ovat tarkoittaneet myös taukoa hevoshommista.

Ulkonäkö
» Pituus 164cm, vartalotyyppi ehta päärynä, ennemmin rehevä kuin siro
» Homssu. Ei yleensä juuri meikkaa. Hädin tuskin muistaa harjata hiukset (hampaat kaikeksi onneksi kyllä). Käyttää joka somessa samaa profiilikuvaa, joka on otettu pari vuotta sitten eräänä ikimuistoisena tyttöjen iltana. Silloin kaveri ehosti Aliisan. Aliisa näytti kivalta. Iltakin oli kiva. Haha.

» Aliisa sanoo usein sellaisia asioita, kuin:
“No kun mä vaan ajattelin…”
“Mä oon miettinyt yhtä juttua.”
“Hitsi, mun on ihan pakko kertoa, kun…”
“Mihin mä jätinkään sen…?”
Oikeastaan hölösuu sanoo hirveän paljon kaikenlaisia asioita koko ajan. Aliisa on hiljaa vain silloin, kun sillä on maailmanluokan krapula.


Viimeinen muokkaaja, Aliisa H. pvm 10.06.20 17:54, muokattu 3 kertaa
Aliisa H.
Aliisa H.
Hevosenhoitaja

Avatar © : VRL-05265
Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 312

Takaisin alkuun Siirry alas

Aliisa Huru | Cavan hoitaja Empty Vs: Aliisa Huru | Cavan hoitaja

Viesti  Aliisa H. 04.01.19 14:51

Elämä ja teot



Roolipelit 2018:

Roolipelit 2019
Oluttuntuma, 04.01.2019. Inna P., Sarah R. & Verneri K. K18
"Aliisa kiskaisi nopeaan tahtiin omasekoitteista jallumuulia kurkustaan alas ja lähti. Ei kestänyt olla yksin kotona, ei saanut seuraa muualta, lähti Krouviin. Pölähti sisään kiristyvän pikkupakkasen keskeltä ja pudisteli lunta hiuksiltaan ja harteiltaan."

Hyvin menee, 17.01.2019. Inna P. & Jusu R.
"Inna kehui asunnon pohjaa. Mä valitsin sille Sri Lankalta tuomani mukin, jonka korva oli norsun kärsä. Ei pitänyt tuikata liian uusille tuttavuuksille liian railakkaita mukeja, mutta jotain hupia sentään."

Kaikenlaisia vaivoja, 27.01.2019. Michael M.
"Michael oli ensimmäinen mies, joka ruiskaisi Aliisan hiuksiin apteekin hyllyjen välissä. Ajatus sai aikaan naurunryöpsähdyksen, jota piti yrittää hillitä, koska ruikkija näytti niin kauhistuneelta."

Sehän meni mallikkaasti, 02.02.2019. Iso posse. K18
"Jahuuuuiiii, mä ajattelin, kun meinasin liukastua Krouvin edessä. Se vielä olisi puuttunut: olisin tehnyt Jusut elikkä kaatunut ja murtanut luita ja sitten kukaan ei olisi koskaan edes saanut tietää, että mä olin oikeasti ollut näin lähellä saapua paikalle itse kokoonkutsumiini juhliin. No, pianpa tietäisivät, sillä vanha kunnon Huru pysyi kun pysyikin pystyssä ja suunnisti suorinta tietä baaritiskille."

Pullaa sulle, pitkoa mulle, 14.02.2019. Anton S. K18
"Postasin pullakuvia instaankin, ja kyllähän nälkä porsaan kotiin ajoi: toveri Seljavaara ilmoitti tulevansa kylään. Mä toivotin sen tervetulleeksi."

Ei yhtään kiusallista, 23.02.2019. Anton S. & Jusu R.
"Juu. Alexander Rosengård oli toden totta nähty. Nyt kun ajattelin asiaa siinä Antonin läsnäollessa, mun oli pakko vilkaista Seljistä vähän mietteliäänä kahvikuppini takaa samalla kun tyhjensin sen loputkin sisällöt nielusta alas."

Sokka Lux -lanseeraustilaisuus, 01.03.2019. Iso posse.
""Hei Rasmus, mitä sä aiot hankkia Jusun iloksi? Mä ajattelin että tämä sopisi Grannille."
--
"Jusun?"
"Niin. Josefinan. Sun tyttöystäväsi, jota sulla on velvollisuus hemmotella."

Sirkus saapui kaupunkiin, 07.03.2019. Rasmus A., Alexander R. & Jusu R.
"Se oli mun ystävällinen varoitukseni Rasmus Alsilalle. Kaikki snäppäilevät tallilaiset tietäisivät, kuka Joku juhlissa tötöili."

Asiallinen Aliisa Huru, 21.03.2019. Märta M.
"”Pieni kahvi ja mitä hän ottaa, ne tulee samasta”, mä sanoin, vaikken mä yleensä tarjonnut (koska olin aika usein peeaa). Nyt mä olin kuitenkin juhlavalla mielellä, enkä vain hupsujen baby-Alsila-puheiden vuoksi."

Tovereiden kesken, 05.04.2019. Anton S.
"Nyt kun mä vihdoin olin löytänyt tällaisen toimivan, mutkattoman jutun, olisi ollut hirvittävä sääli, jos se olisi heti karannut johonkin parisuhteeseen."
Aliisa H.
Aliisa H.
Hevosenhoitaja

Avatar © : VRL-05265
Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 312

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa