Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Iskuja

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Iskuja - Sivu 3 Empty Vs: Iskuja

Viesti kirjoittaja Matilda T. lähetetty 11.11.18 14:46

Jesse? Kingissä??

Naurahdin. Se kuulosti jopa mun omaan korvaan oudolta, mutta oli se oli rehellisesti ensimmäinen reaktio kuulemaani. Onneksi mä olin päätynyt suoraan Krouvista sänkyyni.

"Ai, ajattelin jo että voit lähteä esittelemään sen mullekin", irvailin pää kallellani. Pirullinen hymy hiipi huulilleni enkä estänyt sitä.
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 1924

http://jinnila.altervista.org/zelia.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Jesse A. lähetetty 11.11.18 15:01

Pudistelin huvittuneena päätäni Matildan reaktiolle. Sainpas vihdoin jonkun hymyn kaltaisen virneen tämän kasvoille.

"Voiiinhan minä lähteäkin, mutta se vaatii aiiiiiika monta tequilashottia Krouvissa ennen sitä. Sun tarjoamana", vastasin naisen piruiluun virnistäen leveästi.
Nojasin selkänojaan, ristin käteni ja jatkoin: "Plus se karaokeduetto. Ilman sitä en lähde."

Mikäli Matilda oli edes pienen sadasosan tosissaan sinne menosta, voisin harkitakin mukaan lähtöä.
Jesse A.
Jesse A.
Kaajapurolainen

Ikä : 35
Viestien lukumäärä : 1410

http://vaahterapolku.altervista.org/y/chacha.html

Viesti kirjoittaja Matilda T. lähetetty 11.11.18 15:14

Jessen virne oli tarttuvaa, etenkin, kun miehen sisällytti lauseeseensa tequilan.
"Tasa-arvoista", puhahdin, kun vihreäsilmäinen ilmoitti mun tarjoavan ne tequilat. Duettoon en viitsinyt edes kommentoida, koska se mahdollisuus oli koko Kallan onneksi rajoittunut siihen yhteen iltaan.

Mutta että Kingiin Jessen kanssa? Kaikesta vitsailusta huolimatta mä mietin, olisiko mies oikeasti lähdössä esittelemään sen teinimenosta tunnetun häväistyksen minulle, jos ikinä sinne halusin.

Halusinko? Siihenkö mä olin venyttämässä aikalisää?

"Pidetään mielessä", irvistin yrittäen peittää virnistystä, joka tuntui kaikella tapaa väärältä päivän luonteen huomioiden.
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Viesti kirjoittaja Jesse A. lähetetty 11.11.18 15:46

Matilda näytti hieman rentoutuneemmalta ja hymykin käväisi naisen kasvoilla useampaan otteeseen.

"Todellakin pidetään mielessä", naurahdin ja laskin tyhjentyneen kahvikuppini pöydälle. Pyörittelin tyhjää kuppia käsieni välissä ja katsahdin rannekelloani.
Kohta yhdeksän.

"Voi p... Pitäis varmaan lähteä. Huomenna kuitenkin työpäivä", huokaisin syvään. En olisi halunnut vielä lähteä, mutta velvollisuudet kolmen karvaisen elukan ruokinnan suhteen kutsuivat.
Käänsin katseeni Matildaan hieman pahoitellen.

Jesse A.
Jesse A.
Kaajapurolainen

Viesti kirjoittaja Matilda T. lähetetty 11.11.18 16:00

Mun kahvi oli varmaan jäähtynyt kuppiin, mutta se oli sivuseikka. Nilkkaa ei enää jomottanut, joten ehkä mä selviäisin sen kanssa nukkumaan vielä tämän vuorokauden puolella.

Nyökkäsin vähän huvittuneena Jessen heitolle. En mä ollut ihan varma, voisinko pitää mitään sellaista mielessä, mutta en mä myöskään enää osannut ennustaa minne mä milloinkin päädyin - ojaan vai Kingiin.

"Joo, mullakin on aamuvuoro", mumahdin. Jessen ilme oli pahoitteleva, mua lähinnä väsytti. Maanantai oli kestänyt suunnilleen ikuisuuden.

Nappasin pöydällä lepäävän mustekynän ja kirjoitin numeroni vanhan kauppalapun alanurkkaan, repäisten sen sitten irti.
"Tossa on mun numero, jos vaikka kaipaat maastoseuraa. Zelia tietää missä on parhaat ojat", mutisin, koska musta oikeasti tuntui siltä, etten halunnut lähteä seuraavan kerran maastoon yksin sen nulikan kanssa.

"Tai jos sä olet tequilaa vailla, numero on sama", virnistin väsyneesti.
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Viesti kirjoittaja Jesse A. lähetetty 11.11.18 16:25

Nousin ylös pöydän äärestä ja vein kahvikuppini tiskipöydälle.

Hieman yllättyneenä tartuin Matildan tyrkyttämään paperilappuseen, jossa koreili naisen puhelinnumero.
"Kiva, voidaan sitten yhdessä eksyä ojanpohjalle. Kävin jo eilen eksyttämässä uusimman hevosen omistajineen sinne metsään", naurahdin huvittuneena ja näpyttelin Matildan numeron puhelimeni muistiin. Paperinpalan tungin vielä takkini rintataskuun säilöön, kaiken varalta.
Painoin puhelimen näytöltä "soita"-kohtaa ja kun Matildan puhelin jossain hälyytti, suljin puhelun.

"Maastoon tequilapullon kanssa?" virnistin lopulta ja laitoin puhelimen takaisin taskuuni. Sellaisesta reissusta ei tulis muuta kuin sanomista.

Seisoin siinä hetken tumput suorina ennen kuin lähdin valumaan kohti eteistä.
"Pärjäätkö sä?" varmistelin vetäessäni kenkiä jalkoihini. "Koskeeko siihen jalkaan vielä?"
Jesse A.
Jesse A.
Kaajapurolainen

Viesti kirjoittaja Matilda T. lähetetty 11.11.18 16:34

Jesse otti tilanteen niin lungisti kuin olin toivonutkin, koska eihän numeron antamisessa mitään niin erikoista ollut. Siis yleisesti, mun tapauksessa ehkä, koska halusin mieluummin pysyä tavoittamattomissa.

Salilaukussa hetken soiva puhelin tiedotti äänellään, että nyt mulla oli Jessen numero. Mikä Jessen sukunimi oli? Millä nimellä mä tallentaisin miehen yhteystietoihin? Ärrämies? Tequilamies? Asianajaja-Jesse?

Sitten mä muistin, etten mä tuntenut muita Jessejä. Ongelma ratkaistu.
"Mieluummin ei", tuhahdin miehen tequilakommenttiin.

Jesse hivuttautui eteiseen ja mä yritin hivuttautua ylös, koska mun täytyisi oikeasti selviytyä nukkumaan herätäkseni aamulla niin aikaisin, että ehtisin sitoa nilkan niin tukevaksi, että se kestäisi työvuoron ajan.
"Pärjään", ähkäisin virittäytyen hitaasti seisoma-asentoon. En viitsinyt laskea kipeälle jalalle koko painoani, mutta ainakaan asennon vaihtaminen ei koskenut.
"Yö lepoa ja eiköhän se siitä", mutisin raahautuen lähemmäs eteistä.

"Kiitti kun autoit", hymähdin vähän vaikeana. Ei ollut mulle mitenkään ominaista osoittaa kiitollisuutta kovinkaan avoimesti.
"Ja hyvää yötä", mutisin perään seinää tuijotellen.
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Viesti kirjoittaja Jesse A. lähetetty 11.11.18 16:48

Matilda könysi perässäni eteiseen vaivalloisen näköisesti.
Tämä kuitenkin vakuutteli pärjäävänsä eikä tarvitsisi muuta kuin lepoa, joten hieman vastahakoisesti vedin takin vetoketjun kiinni ja nojasin ovenkahvaan valmiina lähtöön.

"Eipä tuosta niin vaivaa ollut", vastasin kiitoksiin olkia kohautellen, mutta hymyillen. "Öitä."
Avasin oven rappukäytävään ja vilkaisin vielä Matildaan ennen kuin astuin ulos asunnosta. Puraisin hieman alahuultani. Minun teki mieli halata Matildaa, mutten kehdannut. Huokaisin syvään ja hymyilin naiselle leveästi.

"Noni, heippa. Soitellaan", huikkasin vielä ennen kuin suljin oven takanani.
Jesse A.
Jesse A.
Kaajapurolainen

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3