Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

My family

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

My family - Sivu 2 Empty Vs: My family

Viesti kirjoittaja Thomas R. lähetetty 05.07.18 23:36

Mä olin tainnut just päätyä keskelle jotain espanjalaista saippuasarjaa. Elisan ja Sarahin ottaessa jollain tavalla yhteen, mun mielessä kaiku bruneten sanat,

Mä en ala tuomitsemaan ihmisiä niiden historian takia.

Sen mä olin myös itse oppinut viimeisen vuoden aikana. Mä halusin oppii tuntee Sarahin, mut en ollut tajunnut sitä seikkaa, että samalla mun pitäis antaa Sarahille kaikki myös itestäni. Viimeset pari vuotta ei tainnu riittää. Ja toisaalta mä olin ilonen ettei se riittänyt.

Kahden selkeästi kovapäisen naisen selvittäessä jupakkaa, mun oli turha saaha omaa ääntäni kuuluviin. Kuitenkin koitti hiljanen hetki kaksikon välillä ja ehdin löytää oman ääneni.
"I think I should go... I'll see you later, I guess?" nousin ylös pöydän äärestä ja kartoin Elisan katsetta. Tiesin sen olevan vähintään tappava, joten luikin ovesta ulos vähin äänin.

Aurinko oli mennyt pilveen ja harmaus oli peittämässä Kallaa. Ihan kuten mun mieliala oli muuttunut vain sekuntien aikana. Mun sydäntä lämmitti Sarahin olevan itsenäinen ja tietävän oman tahtonsa, mutten uskonut naisen voivan vastustaa isoäitinsä tahtoa ikuisuuksiin. Todennäköisesti Elisa voittais tän taiston, ennemmin tai myöhemmin. Nojauduin auton konepeltiä vasten ja huomasin voivani pahoin. Kiesus.

Ikä : 23
Viestien lukumäärä : 422

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Sarah R. lähetetty 05.07.18 23:44

Mun sanaharkka abuelan kanssa päättyi siihen, kun Thomas karkasi tilanteesta. Huokaisin syvään ja laskin viiteen.

"Mä ymmärrän, että sä haluat suojella mua, mutta tässä asiassa mun pitää itse kokea oppiakseni. Mä rakastan sua eniten koko maailmassa, mutta tässä asiassa mä en aio joustaa tai kuunnella sun mielipidettä. Mä toivon, että sä annat mun tehdä omat virheeni."

Abuela oli hiljaa ja mä kiirehdin Thomaksen perään. Saatuani kengät jalkaani hölkkäsin pihalle ja hidastin vasta, kun sain miehen näkökenttääni. Mä harpoin viimeiset askeleet Thomaksen luokse ja vedin miehen tiukkaan halaukseen, hengitin syvään tummaverikön tuoksua paidan läpi.
"Sä et oo menossa mihinkään", kuiskasin Thomaksen korvaan ja hengähdin syvään.

Ikä : 22
Viestien lukumäärä : 1003

Viesti kirjoittaja Thomas R. lähetetty 05.07.18 23:52

Mun korvissa humis enkä hetkeen ees älynny missä mä olin. Nuoruudesta tutut paniikkikohtaukset oli pitkään pysyneet poissa mun elämästä. Useemman vuoden, mut nyt ne oli huomannu mun olevan heikossa tilassa. Henkisesti ja fyysisesti.

En kuullu oven käyvän mun takana, saatika askeleita mun takaa. Vasta kun tunsin Sarahin kädet mun ympäri ja lempeen äänen iskeytyessä mun tajuntaan, heikko olo ja panikointi väisty. Sarahin nojatessa mun selkään, saatoin tuntee vahvan sydämen lyönnit. Ne rauhotti mua.

Käännyin ympäri ja kohtasin vihdoin Sarahin silmien katseen. Päättäväinen, vahva ja itsenäinen nainen katto mua takasin, ilman pelkoa tai epäilystä.
"But I don't want to defy your grandmas will", tutkin kirkkaita silmiä ja halusin löytää niistä vastauksen kaikkeen. "And I'm afraid, that you see me differently after my little confession."

Viesti kirjoittaja Sarah R. lähetetty 06.07.18 0:04

"She'll come around when she sees how kind, caring and an amazing person you are", vastasin miehelle ja otin Thomaksen kädet omiini. Katsoin niitä käsiä, joihin työ oli jättänyt jälkensä, rystysiä, jotka olivat joskus kohdanneet naisen ihon väärällä tavalla.

Nostin katseeni takaisin Thomaksen silmiin ja hymyilin lempeästi kohdaten etsivän katseen vakaasti.
"If you want to tell me about it, I'm ready to listen. If you don't, I won't make you or judge you. Of course I'm curious, but it doesn't change how I feel about you. I still care for you as much as I did this morning, maybe even more", mun ääni oli pehmeä, mutta päätäväinen.
Se sama Thomas oli virnuillut mulle aamulla, olin tietoinen siitä, että toinen oli lyönyt joskus jotakuta, tai en. Ei mun tunteet hävinneet mihinkään.

"I'm a big girl and I'll hit you back if you someday want to hit me", lisäsin vielä ja virnistin varovasti. En tiennyt oliko Thomas oikeassa mielentilassa pienelle kevennykselle.

Viesti kirjoittaja Thomas R. lähetetty 06.07.18 0:13

"How on Earth did I find someone like you, woman", vastasin ja yritin edelleen käsitellä Sarahin juuri kertomia asioita. Olin sata varma, että kuka tahansa muu parikymppinen olisi jo juossut karkuun tai mätkäissyt mua ihan varmuuden varalta etukäteen, jos koskaan kohottaisin kättä tätä vasten.

Mutta Sarahia mä en halunnu satuttaa, millään tavoin. Mä en kestäis nähä bruneten kasvoilla samaa kauhistunutta ilmettä kuin Katan sinä päivänä.
"If I ever, ever raise my fists at you, you better end me, for good."

Kuulin askeleita takaamme talon suunnalta ja rukoilin tulijan olevan Elisan ystävä Aarni. Jumalaa taasen ei tainnut kiinnostaa, sillä tajuntaani rekisteröityi vahvan ja elämää nähneen (ja ehkä hieman pelottavan) aikuisen naisen ääni.
"Sarah."

Päästin iri Sarahista ja käännyimme yhdessä Elisaa kohti. Aarni seurasi vanhaa naista, sanoi tälle hyvästit ja kapusi autoonsa valmiina lähtemään pihasta.

Viesti kirjoittaja Sarah R. lähetetty 06.07.18 5:52

"That's a deal, churri", totesin hymyillen ja meinasin kumartua suutelemaan Thomasta, kun kuulin askeleita takaani. Abuelan ääni oli yllättävän viileä, mä kuulin, että se oli pettynyt muhun.

Aarni nousi autoonsa ja starttasi, peruuttaen pihasta varovasti ja jättäen meidät kolme keskenämme pihatielle. Mun sormet kietoutuivat Thomaksen sormien lomaan, se antoi mulle mielettömästi voimaa.
"Kaipa minun on uskottava Sarahia tässä asiassa ja antaa asian toistaiseksi olla. Mutta tiedät sitten Thomas, että jos ikinä satutat Sarahia, niin saat vastata siitä minulle", abuela kertoi tyynen rauhallisesti.

"Kiitos, abuela", vastasin ja puristin kevyesti Thomaksen kättä. Mua alkoi hymyilyttää hieman koko tilanne jo.

Viesti kirjoittaja Thomas R. lähetetty 06.07.18 11:43

Mä olin vähintäänkin yllättynyt Elisan kommentista. Olin varautunut juoksemaan pakoon naisen otettua lempi haulikkonsa esille tai psäästäessään verikoirat irti. Siinä me kuitenki seisottiin Sarahin kans käsi kädessä.

Mä en hetkeekään epäilly, etteikö vanhempi ruova toteuttais suunnitelmiaan, jos asiat mun ja Sarahin välillä menis v*tuiks.
"Yes, ma'am", tokaisin puolittainen hymy huulillani. Vilkaisin Sarahia ja painoin pienen pusun tämän ohimolle. Tuskin siitä teosta esimerkiksi kättään menettäisi.

"Asia on sillä selvä, tulkaahan nyt sieltä sisälle syömään. Sarahin tuntien, et ole syönyt tänään mitään", Elisa virkkoi ja kääntyi kannoillaan. Sarah oli sanomassa vastalausetta, mutta mummi ehti ensin. "Kahvi ei ole aamiainen."

Viesti kirjoittaja Sarah R. lähetetty 06.07.18 15:28

Huokaisin syvään helpotuksesta, kun tilanne saatiin vihdoin laukaistua ja abuela käski meidät aamiaiselle.
"It is when you've had 3 cups", mumisin virnuillen Thomasille, kun kävelimme käsi kädessä abuelan perässä takaisin sisälle. Totta puhuen en tiedä miten olisin selvinnyt, jos riidasta olisi paisunut valtavampi asia.

Abuela touhusi keittiössä, kun me istuimme keittiön pyöreän pöydän ääressä. Ulkopuolinen ei olisi varmasti edes nähnyt, että nainen oli murtanut lonkkansa muutama viikko sitten, mutta mä näin ne pienet kulmien kurtistukset, kun joku asento vihlaisi. Mä olin monesti yrittänyt auttaa abuelaa, mutta itsepintaisesti tämä komensi mun pysymään paikoillani.

"Voin levätä sitten haudassa", tämä oli todennut monesti ja mä tiesin olla kiistelemättä asiasta.

Viesti kirjoittaja Thomas R. lähetetty 07.07.18 1:02

Seurattiin hiiren hiljaa Sarahin mummin keittiössä hääräämistä. Pidin naisen kädestä kiinni pöydän alla ja sivelin tämän kämmenselkää peukalollani. Jollain tavalla se rauhotti mua. Vaikka pahin taisi olla jo ohi, mun mieli oli koko ajan valmiustilassa, jos jotain suurempaa tapahtuisi.

Pienet irvestykset kantautuivat myös mun näkökenttään, mutten osannut yhdistää niitä mihinkään kuulemaani tai Sarahin kertomaan. Ehkäpä nainen itse selittäisi tilannetta jälkeenpäin.

Lopulta mä en voinu vastustaa kiusausta nostaa käsiämme pöydän alta ja pussasin naisen rystysiä. Sain naisen katseesta kiinni ja näin sen luoton ja ilon, jonka olin tottunut naisen silmissä näkemään. Siitä mä tiesin, et me päästään kaikkien vaikeusten yli. No matter what.

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa