Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Oskar V. 22.11.17 23:28

23.11. Auburnin kartano, n. klo 15.
avoin




Verneri oli ohjeistanut minut Auburnin kartanolle. Pääsisin kuulemma käymään tarvittaessa Anastasian kanssa maneesilla. En ollut vaivautunut googlettamaan kyseisen paikan ulkonäköä, joten olettamukseni paikasta meni aivan päälaelleen.

Parkkipaikka oli selvästi merkitty, joten jätin autoni siihen ja tutkin katseellani avautuvaa maisemaa. Päättelin valkoisen tiilirakennuksen talliksi, joten lähdin kävelemään sen päätyä kohti, missä odotti ovi kutsuvana. Minun täytyisi kuulemma löytää Amanda tai Isabella, jotta voisin keskustella maneesin käytännöistä.
Oskar V.
Oskar V.
Entinen purtsilainen

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Gabriella S. 22.11.17 23:41

Tulin vähän aikaisemmin ratsastamasta ja olin hoitanut Minan takaisin tarhaan syömään päiväheiniä. Kohtaaminen Vernerin kanssa oli ollut todella jäätävä ja yritin karistella mokoman mielestäni. Tein lähtöä tallilta ja tietysti ajatuksissani etsin auton avaimia taskusta ovesta ulos astuessa.

"Hui hitto!" säikähdin kun oven takana seisoi vaaleatukkainen mieshahmo.
Gabriella S.
Gabriella S.
Entinen tallilainen

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 524

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Oskar V. 22.11.17 23:59

Juuri oven kohdalle päästessäni se aukeni ja näin mustatukkaisen naisen kaivelevan jotain taskustaan. Nainen kirosi ääneen ja näytti hieman säikähtäneeltä.
"No hei vaan sullekin." Murahdin yrittäen kuulostaa ystävälliseltä.

"Et sattuis tiettää, missä on Amanda tai Isabella?" heitän kysymyksen ilmoille.
Oskar V.
Oskar V.
Entinen purtsilainen

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Gabriella S. 23.11.17 0:06

Mies ei näyttänyt mitenkään kovin iloiselta murahtaessaan tervehdyksen, mutta yritti selvästi kuulostaa siltä.
"Hei. Ja anteeks tuo päistikkaa hortoilu, olin vähän ajatuksissani." vastasin miehelle. Mittailin tätä katseellani päästä varpaisiin.

"En oo nyt nähny kumpaakaan, mutta jos haluut ni voin auttaa ettimään." hymyilin.
Gabriella S.
Gabriella S.
Entinen tallilainen

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 524

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Oskar V. 23.11.17 0:10

Silmäilin naista hetken. Siis mikäjottei, kyllähän mulle kauniin naisen apu kelpaisi aina.

"Okei. Olisi kiva, oon ekaa kertaa täällä." sain vihdoin sanotuksi ja kasvoilleni jotain hymyntapaista.
Oskar V.
Oskar V.
Entinen purtsilainen

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Gabriella S. 23.11.17 7:42

Näin vihdoin jonkun hymyn tapaisen miehen kasvoilla kun tämä suostui ehdotukseeni, että lähtisimme yhdessä etsimään perijättäriä.

"No mennään sitten, voitas alottaa vaikka toimistosta. En oo kyllä nähnyt, että kumpikaan sinne menis, mutta onhan ne voinu livahtaa sinne miun huomaamatta." hymyilin komistukselle ja heilautin kättä seuraamisen merkiksi.
Gabriella S.
Gabriella S.
Entinen tallilainen

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 524

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Deorwynn G. 23.11.17 23:40

Olin siivoamassa jälkiäni hoidettuani Leevin ja tänään en ajatellut oria liikuttaa, jotenka lähdin viemään hevosen takaisin ulos. Leevi oli lähipäivinä ollut ehkä liiankin reaktiivinen ja tietyllä tapaa arvaamaton – ainakin minun kanssani ja sain toden teolla töitä tehdä pitääkseni orin hallinnassa. Lienetkö se johtui tästä pakkasesta ja mahdollisesta vähäisestä liikutuksesta, mistä tosin en tiennyt oliko Amanda oria liikuttanut milloin viimeksi.

Talutin Leeviä kohti tallin lähintä ulko-ovea, kun ori teki aivan ihmeellisen liikkeen ja enempää en kerennyt miettimään, kun huomasin olevani jo maassa orin tempaistessa minut päin karsinan ovea. Kerkeämättä miettimään olinko satuttanut itseni nousin yhtä nopeasti ylös, kun olin sinne päätynytkin sillä riimunnaru ei ollut enää kädessäni ja Leevi oli vapaana tallissa, ja todennäköisesti täällä oli joku ulko-ovista auki. Siinä kohtaa en tiennyt mitä tehdä. Olin jo lähtemässä hevosen perään, kun kipu nilkassani esti liikkumisen ja rojahdin takaisin maahan. Hevonen oli nähtävästi astunut jalkani päälle kaatuessani, mutta sillä ei ollut tässä kohtaan väliä, sillä tiesin Amandan silmäterän olevan kohta vapaana pihalla riekumassa jos joku ei saisi otettua sitä kiinni. Juuri sillä hetkellä näin kahden ihmishahmon ilmestyvän oven suusta talliin ja huudahdin heille niin kovaa, kun tallin toisesta päädystä ja kivuiltani pystyin ”Ottakaa Leevi kiinni!”
Deorwynn G.
Deorwynn G.
Entinen tallilainen

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 11

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Oskar V. 24.11.17 12:49

Nainen ehdotti toimistosta etsimistä ja viittoi minua mukaansa talliin. Oven auetessa huokaisin puoliääneen, eikö näitä hevosia saatu muka viihtymään ihan tavallisissa karsinoissa?

Ihmetys ei kauaa kestänyt, sillä näin tallissa vapaana kävelevän hevosen ja hetkeä myöhemmin kuului huuto:
"Ottakaa Leevi kiinni!"
Mikä ensivaikutelma, täytyy myöntää.

Huokaisin ja aloin lähestyä rauhallisedti vapaana tallissa kävelevää hevosta, jonka oletin olevan Leevi.
Oskar V.
Oskar V.
Entinen purtsilainen

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Gabriella S. 24.11.17 13:08

Hyvä että ehdimme tallin ovesta sisään, kun vastaan käveli irti oleva hevonen ja käytäviltä kuului avunhuuto. Leevi oli päässyt joltain irti. Nuori mies lähti rauhallisesti kävelemään kohti hevosta ja itse jäin vähän taaemmas, ettei hevonen säikähtäisi kahta vastaan tulevaa ihmistä.

"Kierrän tallin ympäri ja katon ettei mikään ovi oo auki jos se vaikka siitä säikähtää." totesin ja peräännyin rauhassa ovesta ulos.
Gabriella S.
Gabriella S.
Entinen tallilainen

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 524

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Deorwynn G. 25.02.18 23:48

Hoiperrellen lähdin nilkuttamaan tallin toiseen päätyyn toivoen, että tämä mies ehtisi saada oriin kiinni ennen kuin se keksisi jotain uutta ja mahtavaa. Sehän olisi Leeville halpa huvi, mutta minulle taas pahin painajainen.

Jouduin matkalla puremaan hammastani useampaan otteeseen nilkasta heijastuvan kivun takia ja kerkesin samalla manata itseni, sekä hevosen ja koko maailman helvettiin.

Ajankohtakaan ei kiitellyt tapahtunutta sillä tiesin, että nilkan kanssa joutuisin terveyskeskukseen menemään ja nilkuttamaan keppien kanssa vähintäänkin viikon jos kivun määrää osasin yhtään analysoida. Ja tämähän taas ei sopinut aikatauluun.

"hitto miksi juuri tänään piti tapahtua näin..."
Deorwynn G.
Deorwynn G.
Entinen tallilainen

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 11

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Oskar V. 05.03.18 22:00

Ruunikko hevonen oli ehtinyt jo ohittaa pari karsinariviä, kun olin jo melkein kosketusetäisyydellä. Äkkiä se kuitenkin puikahti karsinarivistöjen väliin ja pystyin vain toivomaan, että kyseessä olisi umpikuja, eikä varsinkaan mikään avonainen ovi ja vapaus.

Otin pari askelta ja näin onnekseni, että kyseessä onneksi oli kuin olikin umpikuja. Hevonen kuitenkin teki tiukan käännöksen ja rymisteli alas laatikot hyllyköltä, joka sijaitsi lyhyen käytävän päässä. Siinä me kaksi katselimme toisiamme ja suunnittelimme seuraavia liikkeitämme vain hevosen mitan päässä toisistamme. Levitin rauhassa käteni, jotta vaikuttaisin isommalta ja jotta mahdollinen pakoreitti olisi pienempi.
"Soo poika" lausuin rauhallisella, varmalla ja vakuuttavalla äänellä.
Oskar V.
Oskar V.
Entinen purtsilainen

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Gabriella S. 06.03.18 15:00

Kiersin paniikissa tallirakennuksen ympäri etsien hevoselle mahdollisia pakoreittejä. Onneksi kaikki ovet olivat lujasti kiinni, joten hevonen oli jumissa tallissa. Se pitäisi vaan enää saada kiinni. Hölkkäsin takaisin tallin ovelle ja vihellellen varovasti menin talliin.

Mies seisoi hevosen edessä ja yritti varovaisesti hivuttautua sitä kohti. Itse odotin melkein hengitystä pidätellen kuinka käy.
Gabriella S.
Gabriella S.
Entinen tallilainen

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 524

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Deorwynn G. 01.05.18 19:41

Riittävän lähelle päästyäni jäin odottamaan, sillä mies näytti osaavan hommansa. Ehkä Leevi kunnioittaisi miehen auktoriteettia enemmän kuin minun ja itse toimin sivummalla esteenä mikäli ori vielä miehen ohitse pääsisi.

Saman aikaisesti kolmas osapuoli tuli tarkistamasta rakennuksen ovia ja nyökkäsin brunetelle kiitoksen merkeissä. Nyt olisi ainakin varmaa ettei hevonen pääsisi tallin ulkopuolelle rellestämään.

Pystyin vain toivomaan, että Leevi jättäisi leikin sikseen.
Deorwynn G.
Deorwynn G.
Entinen tallilainen

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 11

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mikään tavallinen talli (off, avoin) Empty Vs: Ei mikään tavallinen talli (off, avoin)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa