Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ei millään muulla oo mitään väliä (on)

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Ei millään muulla oo mitään väliä (on) - Sivu 2 Empty Vs: Ei millään muulla oo mitään väliä (on)

Viesti  Ellie von B. 11.10.17 17:48

Hymyilin punapäälle ja nostin jalkani tämän syliin. "Vai sun sängylle", naurahdin. "Kyllä me voidaan sunkin kämpillä nukkua, eikai sillä paikalla niin väliä."
Sain jäätelöni tuhottua ennätysajassa, jopa keskustelun lomassa ja laskin kulhon sohvapöydälle kiiveten sitten paremmin poikaystäväni syliin.

"Tota.. pitäisköhän mennä kohta suihkuun?" ehdotin hymyillen viattomasti.
Ellie von B.
Ellie von B.
Vuokraaja

Ikä : 24
Viestien lukumäärä : 404

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei millään muulla oo mitään väliä (on) - Sivu 2 Empty Vs: Ei millään muulla oo mitään väliä (on)

Viesti  Jonathan R. 11.10.17 17:56

Nostin jäätelöni turvaan Ellien asettaessa jalkansa mun syliin. "Ootko varma että mun, no nyt entinen, poikamiesboksi kelpaa sunlaiselle hienolle naiselle" virnuilin. Kauhoin itsekin loput jäätelöt kulhosta ja kurotin saadakseni kulhon sohvapöydälle Ellien astioiden päälle. Nainen kipusikin suoraan syliini ja uteli suihkulla. Vai että viaton hymy jo tollasia ehottelee, huhhuh.

"Eiköhän mennä" virnistin. Koska Ellie oli pienempi ja paljon kevyempi kuin mä, sain helposti nostettuu itteni ylös sohvalta blondi mun sylissä. Ellien roikkuessa mun kaulassa kävelin kylppäriin ja laskin tytön siellä omille jaloilleen. "Naiset ensin."
Jonathan R.
Jonathan R.
Tallityöntekijä

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1717

https://vrl14433.weebly.com/kallan-erythrina.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa