Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hakemus: vuokraajaksi Auburniin

Siirry alas

Hakemus: vuokraajaksi Auburniin Empty Hakemus: vuokraajaksi Auburniin

Viesti  Ellie von B. 18.06.17 20:35

Hyvät Amanda ja Isabella Sokka,

Olen Ellie von Brandt, Saksasta nuorena muuttanut 18-vuotias tyttö. Joku saattaisi kuvailla minua koppavaksi ja itsekkääksi ihmiseksi, mutta omasta mielestäni olen vain itsevarma ja osaan pitää puoliani. Totta kyllä on, että herkkää puoltani näytän harvemmin muille, mutta muuten tunnetilani ovat hyvinkin selvästi esillä, erityisesti huonoina päivinä. Vanhempani ovat melko varakkaita ja aina rahoittaneet ratsastusharrastukseni, myös nyt, kun asun omillani. Olen ratsastanut lähes koko ikäni, niin ratsastuskouluissa, vuokrahevosilla ja lukuisilla valmennusleireillä. Jotkut kateelliset väittävät minun luulevan olevani parempi ratsastaja kuin oikeasti olen, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa, onhan minulla ollut käytössä parhaat mahdolliset valmentajat!

Oma hevonen ei tässä elämäntilanteessa ole kaikkein viisain ratkaisu, joten olisin erittäin kiinnostunut vuokraamaan hevosen. Olen ratsastanut jonkin verran kouluratsastusta, mutta hurjapäänä esteratsastus on enemmänkin minun lajini, ja siinä olen kiinnostunut myös kilpailemaan (ja voittamaan!). Olen hypännyt pääasiassa 100cm ratoja ja yksittäisiä 120cm esteitä, mutta tavoitteenani on startata tulevaisuudessa 150cm radoilla - mitä pikemmin, sen parempi! Vaikka toki hieman lyhyemmän aikavälin tavoite voisi olla vaikka vakiinnuttaa omaa tasoa ja startata 120cm radoilla.

Auburnissa ensimmäisenä herätti kiinnostukseni sen ylellinen ilme, joka muistuttaa minua jollain tavalla siitä tallista, jolla koin Saksassa ensikosketuksen hevosharrastukseen. Juuri tällaisessa paikassa halauan jatkaa harrastustani. Lisäksi koen, että tavallisten ratsastuskouujen tavallisilla hevosilla en saa harrastuksesta irti sitä mitä haluan: kehittyä ja kilpailla.

Heti ensisilmäyksellä katseeni kiinnitti upea valkea ruuna, jonka näin hyppäävän vauhdikkaasti esteiden yli vieraillessani Auburnin maneesissa. Halusin tietää tästä hevosesta välittömästi lisää, joten odotin ratsukon treenin päättymistä ja marssin juttelemaan ratsastajalle. Suunnilleen kymmenen minuutin kuluttua tiesin tämän hevosen, Riepun, olevan minulle täydellinen: kiltti ja mukava hoitaa, mutta sopivan vauhdikas ja säpäkkä ratsastaa. Vaikka pidin ratsastaa kuumuvia ja energisiä hevosia, en koskaan ollut pitänyt hoitaessa haastavista tapauksista.

Päätän tämän hakemuksen tiivistämällä sen: olen 18-vuotias esteratsastaja, haen vuokraajaksi hevoselle No Worries, tavoitteenani on päästä kilpailemaan 120cm tasolla. Jään odottamaan vastaustanne.

Hyvää kesänjatkoa!

Ystävällisin terveisin,
Ellie von Brandt
Ellie von B.
Ellie von B.
Vuokraaja

Ikä : 24
Viestien lukumäärä : 404

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa