Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mökkiviikonloppu

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Mökkiviikonloppu

Viesti  Sarah R. 04.09.18 18:08

07-09.09.2018, Sellonjärvi (n. 45min ajomatka Kallasta) /
mukaan @Matilda T. @Jonathan R. ja @Thomas R. / suljettu

Auton radiosta soi Goodbye ja mun mahanpohjassa kipristeli mukavasti. Vasen käteni piti ratin alakulmasta kiinni ja oikean käden sormet olivat kietoutuneet Thomaksen sormien ympärille. Olin pakannut takaluukun täyteen ruokaa, juomaa ja muita tarvikkeita ja ajanut bemarini poikaystäväni asunnolle.
Olin kertonut miehelle mahdollisimman vähän edessä olevasta reissusta, olin käskenyt pakata viikonlopun tavarat ja siinä oikeastaan kaikki.

Käännyin asfalttitieltä pienelle hiekkatielle ja nostin oikean käteni myös rattiin, vieden molemmat käteni ratin yläosalle. Hiekkatie oli mutkainen, mutta alkuun vielä niin leveä, että siitä mahtuisi kaksi ajoneuvoa helposti ohittamaan toisensa. Lopulta käännyin pienemmälle hiekkatielle, jonka molempia reunoja koristivat valtavat kuuset. Hiekkatien keskiosa oli lyhyen ruohon peitossa ja jouduin väistelemään isoimpien kuoppien kohdilla melkein ojaan asti. Kertaakaan valkoisen auton pohja ei kuitenkaan ottanut kiinni, joten ajotaitoni eivät olleet täysin hyödyttömät.
Tien päässä metsä avartui ja eteemme aukesi määränpäämme.

Mökkiviikonloppu Yilsmx

Pysäytin auton parkkialueelle ja sammutin moottorin. Käänsin katseeni Thomakseen ja odotin mielenkiinnolla mitä mieltä mies olisi kohteesta, jossa saisi viettää kaksi seuraavaa yötä.
Sarah R.
Sarah R.
Vuokraaja

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 1111

https://www.instagram.com/sarahisareyes/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Thomas R. 04.09.18 18:45

Mökkiviikonloppu? - Oookay?
Sarahin kanssa? - Yes please!
Kahdestaan? - HELL YEAH!

Alkuviikon raskaan keskustelun jälkeen kaipasin jotain ihan muuta, ku Kallaa. Siellä kaikki tuntu pyörivän Auburnin ympärillä. Vaikkakin se bisnes tais olla kyläpahasen suurin veronmaksaja. Jonathanista ei ollut kuulunut mitään ja olinkin sopinut itseni kanssa ottavani asian puheeksi ensi viikolla. Sitte jaksasin levänneenä räyhätä.

Piha oli todella siisti ja ranta oli ihan vieressä. Ihastelin maisemia noustessani autosta ja vilkaisin Sarahia. Naisen silmissä näkyi tyytyväisyys ja ilo. Kiersin auton perälle ja avasin takaluukun. Niin paöjon ruokaa ja juomaa. Oliko Sarah oikeasti pakannut tän kaiken meille? Miten juoppona nainen mua piti?

Otin kolme kassia kantoon ja yhtä matkaa astelimme "päämökin" kuistille. Sarahilla oli avaimet, joten nainen avas oven ja meni ite eka sisälle. Todella korkee avara tila kaikkine tarvikkeineen. Paljonkohan naisen kaveri oli paikasta pulittanu? Liikaa. Ja se ettei jätkä halunnu mitään maksua takas? Sen oli pakko olla upporikas! Varmaanki se Anssi. Hitto, pitäs kiittää sitä jälkeepäi.

"Soooo, when can I start drinking and eating?" virnuilin naiselle, ottaen tämän syliini ja antaen tälle pitkän suudelman.
Thomas R.
Thomas R.
Tallilaisen veli

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 422

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Matilda T. 04.09.18 18:54

Uskoin mökkiviikonlopun toteutumiseen vasta, kun Jonathanin auton keula oli suunnattu kohti päämäärää. Koska olin onneton keksimään fiksua tekosyytä, olin vain puhunut yllätyksestä. Kuinka mielikuvituksetonta. Se oli kuitenkin riittänyt, vaikkei Jonathanilla viikonloppuvapaata ollutkaan.

"Parisataa metriä ja pitäis tulls risteys", mumisin ajo-ohjeita katse puhelimessa. Vilkaisin Jonathania, jonka olin vain ohjeistanut pakkaamaan jotain lämmintä mukaan. Mies joutuisi ajelemaan eestaas, mutta toivoin mökkeilyn korvaavan kilometrit.

"Tadaa", virnistin metsän avarruttua pihapiiriksi. Mökki oli hienompi kuin olin uskonut ja pysähdyin hetkeksi miettimään, mikä tuuri oli saada se käyttöön ilmaiseksi.
"Täällä me vietetään viikonloppu", kerroin tarkkaillen Jonathanin ilmettä. Hivuttauduin ylös autosta Jonathanin parkkeerattua toisen auton viereen. Mitähän mies pitäisi seurasta?
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Avatar © : VRL-01725
Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 2168

http://jinnila.altervista.org/zelia.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Jonathan R. 04.09.18 18:59

Matilda sanoi sen olevan yllätys. Mua pelotti hieman. Ajo-ohjeet keskelle ei mitään, reilu kolmen vartin päähän Auburnista ja Kallasta. Muistikohan nainen ollenkaan mun aamutallia? Kiesus, täst tulis hauskaa.

Kunnes mä huomasin toisen auton. Se näytti etäisesti tutulta. En kuitenkaan osannu yhistää rekkaria tai mallia kehenkään. Ei se ainakaan kenenkään mun frendin auto ollut. Eihän mulla ees ollu kavereita (itkee verta henkisesti).

Mä jäin tuijottamaan autoa kuin se olisi vaihtanut väriään sekunnin välein. Matilda nous autosta, ennen ku ehin kysyy sen omistajaa. Liekkö nainen tienny itekään.

"Ei tää pöllömmältä näytä. Paljo tää ees makso sulle, koska mä kyl hoidan oman osani, etkä voi kieltäytyy!" naurahdin toiselle laittaen kuskin oven kiinni päästyäni jaloilleni.
Jonathan R.
Jonathan R.
Tallityöntekijä

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1717

https://vrl14433.weebly.com/kallan-erythrina.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Sarah R. 04.09.18 19:06

Ei hitto Anssi oli valinnut paikan hyvin! Se olisi varmasti toiminut naiseen, harmi, ettei mies päässytkään nauttimaan luxusoltavista.
Unohdin ajatuksen kuitenkin Thomaksen kaapattua mut syleillynsä ja uppouduin suudelmaan, joka vei multa jalat alta. Tarrauduin miehen niskaan, kuin hukkuva oksaan ja tunsin sykkeeni kiihtyvän.

Irrottauduin suudelmasta leveä virne huulillani. Hitto mä rakastin tuota miestä.

"Right away, if you want to. You can do what ever you want to, churri", vastasin hymyillen edelleen.

Mökki oli sen verran hyvin eristetty, ettei saapuneen auton äänet kuuluneet sisälle. Mietin milloinkohan yllätysvieraat mahtaisivat saapua paikanpäälle.
"So, you like?" kysyin Thomakselta ja kosketin miehen leukaperää, pysyen edelleen vain senttien päässä tästä.
Sarah R.
Sarah R.
Vuokraaja

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 1111

https://www.instagram.com/sarahisareyes/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Thomas R. 04.09.18 19:10

"Love it", hymyilin Sarahin huulia vasten ja painoin niille vielä nopean pusun, ennen kuin päästin tästä irti ja lähes ryntäsin juomalaukulle kaivaen sieltä viinipullon. Pengoin keittiön kaappeja ja löysin sieltä viinilaseja.

Asetin kaksi keittiön pöydälle ja kaadoin ne täyteen. Paskat etiketeistä! Huikkasin naisen tulemaan luokse ja ojensin tälle toisen laseista. Juuri, kun olin kohottamassa meille maljaa, kuulin lähestyvät keskustelun äänet.
"What the fuck?"
Thomas R.
Thomas R.
Tallilaisen veli

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 422

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Matilda T. 04.09.18 19:18

"Ei tää maksa meille mitään", hymähdin miestä vilkaisten. "Tuu, selitän kohta."
Käännyin nappaamaan laukkuni auton takapenkiltä, mutten päässyt sen kanssa kuin pari askelta, kun Jonathanin käsi oli kahmaissut laukun. Tuhahdin hiljaa, mutten laittanut vastaan - ritarillisuuskompleksi oli Jonathanin juttu.

Mä tiesin ketkä sisällä odottivat, mutta Jonathan ei. Toivoin Sarahin olleen oikeassa siitä, että veljekset kaipasivat laatuaikaa ja viikonloppu tulisi olemaan sosiaalinen menestys. Mua se myös hirvitti, mutta rohkeasti harpoin terassille ja aina mökin ovelle saakka.

"Löydettiin perille", pihahdin ensimmäiseksi, kun katseeni osui Sarahin kasvoihin. Nyökkäsin tervehdyksen myös Thomakselle, joka näytti, no, yllättyneeltä.
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Avatar © : VRL-01725
Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 2168

http://jinnila.altervista.org/zelia.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Jonathan R. 04.09.18 20:09

Hetken mä luulin Matun puhuvan itelleen, mut käviki ilmi et mökin oven toisella puolen oli Sarah sekä veljeni.
"Well, well, well...", naurahin nähessäni kaksikon. Katsahin Matildaa huvittuneena; kahenkeskinen viikonloppu oli muuttunu foursomeks.

Pudotin laukut oven viereen ja menin ekana tervehtimään Sarahia, joka oli silminnähden tyytyväinen juuri paljastuneen yllätyksen onnistumisesta. Annoin naiselle nopean pusun poskelle ja halasin tätä pikaisesti.

Thomas sen sijaan näytti happamalta kuin mädäntyvä omena.
"Don't be so sad, little brother", hymähin ja katsoin veljeä yhtenö isona kysymysmerkkinä.
"Jonathan", toinen sano kuivasti. Mätkäsin tätä kevyesti olalle, kuten aina. Mikäköhän sitä riso.
"So what? I ruined your special weekend with Sarah, you'll get another one. Besides. I can't drink so you don't have to take care of your drunken sibling."
Jonathan R.
Jonathan R.
Tallityöntekijä

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1717

https://vrl14433.weebly.com/kallan-erythrina.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Sarah R. 04.09.18 20:25

Hukutin virneeni viinilasiini, kun Thomas yllättyi vieraista. Matildan ääni kajahti mökissä ja kävelin kaksikkoa vastaan.
"Ihanaa, että tulitte", vastasin ja halasin sitten Jonathania hymyillen. Vilkaisin Thomasta ja odotin näkeväni yllättyneen, mutta silti onnellisen miehen, mutta katseeni osui ärtyneeseen tummaverikköön sen sijaan.

"Haluutteko syödä vai saunoa ekana?" yritin ohjata negatiiviset tunteet syrjään ja keskittyä nauttimaan viikonlopusta.
Kävelin lähemmäs miehiä varovaisesti, Thomas näytti hieman räjähdysherkältä. Oliko toinen oikeasti niin pahoillaan, kun ei ollutkaan saanut viettää kaksin aikaa?
Sarah R.
Sarah R.
Vuokraaja

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 1111

https://www.instagram.com/sarahisareyes/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Thomas R. 04.09.18 20:29

Näin punaista. Viimestään Jonathanin mätkästessä mua leikkimielisesti olkaan. Ei helvetti. Oli sil jätkäl otsaa. Olin ottamassa asiaa puheeksi, mut vilkastessani Sarahia, en halunnu pilata (näköjään) vaivalla suunniteltua yllätystä.

"Let's eat, so we can chat about recent events." Mulkasin veljeeni ja yritin sitte neutralisoida ilmettäni edes vähän. "All of us." Käännyin ympäri jättäen viinilasin pöydälle ja aloin penkomaan mukanamme tuotuja ruoka-aineita. Kasslerit varmasti kelpais kaikille.

"Ladies, is it okay if you make the salad and some kind of side dish for the meat, while Jonathan and I cook these", heiluttelin lihapakettia kaikkien edessä.
Thomas R.
Thomas R.
Tallilaisen veli

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 422

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Matilda T. 04.09.18 20:38

Huomasin viinilasit ja tajusin, että mun täytyisi taas joustaa ruokavaliostani. Olin kyllä lipsahdellut valkkaripullon verran suuntaan jos toiseen, joten sen puoleen viikonloppu ei olisi mitenkään erikoinen. Paitsi siltä osin, että mä olin mökkeilemässä sellaisella kokoonpanolla ja mun alkoholinsietokykyni oli auttamattoman heikentynyt.

"Mitä ruokatarpeita sulla on?" kysyin Sarahilta yrittäen lievittää outoa tunnelmaa, joka veljesten välille oli laskeutunut. Mikä nuorempaa Raynottia risoi? Oliko se niin pettynyt, ettei saanut harjoittaa kaikkia säädyttömyyksiä nyrkkeilijätyttöystävänsä kanssa?

Sarah oli ottanut ruokaostokset vastuulleen joten mulle oli jäänyt vain ruokarahan siirtäminen verkkopankissa. Sen turvin koin oikeudekseni alkaa purkaa ruokia jääkaappiin, koska en tohtinut vielä koskea viinipulloonkaan.
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Avatar © : VRL-01725
Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 2168

http://jinnila.altervista.org/zelia.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Jonathan R. 04.09.18 20:43

"I'm down", vastasin veljelleni ja katsoin yhtä hämmentyneenä nuorta, kuin aikaisemminkin. Chill bitch. Pietää hauskaa, otetaa kuppii ja syödää hyvää ruokaa. Ei tää nii kamalaa voi olla?

Hiljasuudessa mentiin veljen kans ulos terassille, jonka yhdessä nurkassa lepäs kaasugrilli. Katoin Thomasta uudelleen suurena kysymysmerkkinä. Tällä ilmalla? Grillausta? Fine, mut mä en jää vahtii lihaa kun tulee liia kylmä.

Käväsin vielä sisältä hakemassa paistoa varten pihdit sekä työkaljat. Sarah ja Matilda oli päässy heti keskustelun makuun ja enempää häiritsemättä luikin takasin ulos.

"What's the matter with you ? We're here to have a good time, aren't we ?"
Jonathan R.
Jonathan R.
Tallityöntekijä

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1717

https://vrl14433.weebly.com/kallan-erythrina.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Sarah R. 04.09.18 20:51

"Sí", vastasin Thomakselle ja suukotin miestä pikaisesti poskelle ennen, kuin miehet hävisivät ulos.
"Vähän kaikennäköistä, en oikein tiennyt mitä kaikkea halutaan syödä tai juoda. Autossa taitaa olla vielä ainakin juotavaa, limpparia ja alkoholia ainakin. Mä voin tehdä jonkun nopeen salaatin", vastasin Matildalle ja vilkaisin takaisin sisälle tullutta Jonathania. Mies häipyi takaisin ulos otettuaan mitä tarvitsi.

Katsoin ikkunasta ulos, grillissä paloi tuli, joten ilmeisesti ruokaa oli tulossa.
"Mikäköhän Thomakselle mahtoi tulla?" mietin puolittain ääneen samalla, kun leikkasin kurkkua salaattikulhoon.
Sarah R.
Sarah R.
Vuokraaja

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 1111

https://www.instagram.com/sarahisareyes/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Thomas R. 04.09.18 20:55

"Here", Jonathan sano ojentaessaan pihit ja kaljan mulle. Grilli toimi, Luojalle kiitos, ja saisin pian alkaa kärvistää Jonathanin lisäks possua.
"So, how are things between you two?" kysyin veljeltä, joka tutki katseellaan pitkin ja poikin pihaa.
"Great, actually. Since last weekend it's been like a second honey moon all over again." Jonathanin silmät tuikki innostuksest. Se ällötti mua.

"So you two are just hitting it off like that?" kysyin vilkaisten broidin suuntaan. Ei reaktioo, se vaan kohautti harteitaan ja lipitti kaljaansa. Ite otin omastani kunnon huikan.
Thomas R.
Thomas R.
Tallilaisen veli

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 422

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Matilda T. 04.09.18 21:01

Ottaen huomioon, että molemmat miehistä oli yllätetty mökkeilyllä, veljekset olivat saaneet grillin tulille pelottavan nopeasti. Kai se oli iskostettu selkärankaan, että se oli kaljoineen ja tulielementteineen niin miehinen työ, ettei sen kanssa voinut vatvoa ylimääräisiä.

"Hmh, jaa-a", hymähdin Sarahin mutinoille. Mä en siis ollut jäänyt ainoaksi, joka oli pitänyt Thomaksen reaktiota erikoisena. Olin kuvitellut veljesten olevan läheisiä, vaikka kommentit lensivätkin puolin ajoittain piikikkäinä.

"Mä olen ollut aika vähän tekemisissä Thomaksen kanssa, se on.. Osunut yleensä paikalle väärään aikaan", tuhahdin kaivellen kaapista itselleni viinilasin. Mä olin ansainnut valkoviinini, koska yllätys oli säilynyt.
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Avatar © : VRL-01725
Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 2168

http://jinnila.altervista.org/zelia.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Jonathan R. 04.09.18 21:06

Hitting it off? Thomasin sanat oli tosi kärkkäitä ja äänensävy halveksuva. Mikä perkele sitä oikein otti nuppiin? Mä en kuitenkaan ollu niin tyhmö, et jaksaisin lähtee messiin pikkuveljen sekoiluihin, joten pidin pääni kylmänä.

"She's amazing, you know. She let's me be me and I like her the way she is. So why wouldn't we ?" katsahin broidiin kysyvästi. En kylläkään kaivannu siltä mielipidettä, enhän mäkään ollu puuttunu oman veljeni sekä pomoni seikkailuihin.
Jonathan R.
Jonathan R.
Tallityöntekijä

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1717

https://vrl14433.weebly.com/kallan-erythrina.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Sarah R. 04.09.18 21:12

Veitsen liike pysähtyi, kun käänsin katseeni Matildaan virnistäen.
"Oh, do tell", utelin ja yritin lukea naisen ilmettä.

Sisälle kantautui paistuvan lihan tuoksu, ilmeisesti ruoat olivat tulilla. Mun maha kurni äänekkäästi, milloinkohan olin viimeksi syönyt?

"Voitaisiin ruoan jälkeen käydä katsomassa aitta ja rantasauna, niin löydetään paikat ennen pimeän tuloa. Tossa teidän avain", ehdotin Matildalle ja ojensin toisen avaimista naiselle.
Sarah R.
Sarah R.
Vuokraaja

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 1111

https://www.instagram.com/sarahisareyes/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Thomas R. 04.09.18 21:16

Vai niin. Okei. Fine.

Käänsin pihvit grillin ritilän päällä ja suljin kannen. Ristin käteni rintakehälle ja käännyin kohti Jonathania.
"Does she know ?" Mun kysymys oli yksinkertanen ja selkee ja Jonathanin pitäis tajuu se. Kuitenkin hölmistyneen näkönen punapää vaan kohautti olkiaan ja pyys tarkennusta.

"About you. Hitting walls. Your dad? Using?"

Lyön pääni pantiks, ettei Matilda tiedä koko totuutta. Ettei nainen tiiä putkareissusta taikka velikullan pienestä kokeilusta omien rajojensa suhteen.
Thomas R.
Thomas R.
Tallilaisen veli

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 422

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Matilda T. 04.09.18 21:21

"Myöhemmin", tuhahdin virneen noustessa suupieleen. "Tarviin vähän viiniä alle."
Kaadoin sanojeni vakuudeksi lasin puolilleen ja maistoin valkoviiniä mietteliäänä. Se maistui hyvältä, liian hyvältä ja mä kaadoin suoraan lisää välttääkseni turhan santsaamisen.

"Joo, kiitti. Rantasauna?" hymähtelin tarttuen Sarahin mainitsemaan saunaan. Kiitos Jonathanin, rantasauna nosti mieleen vain lämpimiä muistoja. Mökki kaikkine luksuksineen ei tuntunut niin vahvasti mökiltä kuin nuoruusvuosina vietetyt viikonloput askeettisimmissa olosuhteissa, mutta rantasauna paikkaisi varmasti tilannetta.

"Mä käyn vilkaisemassa, onko ne saaneet grilliä edes kunnolla kuumaksi", totesin salaatin kanssa hääräävälle Sarahille. Pöydän kattaminen olisi vuorossa vasta, kun mulla olisi varmuus, että ruokaa oli oikeasti tulossa.
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Avatar © : VRL-01725
Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 2168

http://jinnila.altervista.org/zelia.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Jonathan R. 04.09.18 21:26

Suoraan sanoen mä tuijotin mun broidia suoraan sieluun. Miks se halus yht äkkiä tietää tästä aiheesta yhtään mitään? Ei se aikasemminkaa oo mitää kyselly, enkä mä oo sotkeentunu sen asioihin Isben tai Sarahin kanssa.
"Seriously, what the hell is wrong with you ?"

Mä olin liian keskittyny broidiin, etten kuullu takana aukeevaa ovee.
"She knows some things, but why the sudden intrest ? Don't you have anything else you want to talk about ? Like what are we gonna do, when doc calls and says that the cancer is back, or that it's incurable ?" Levitin käteni sivuille ja suljin suuni.

Jeesus...
Jonathan R.
Jonathan R.
Tallityöntekijä

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1717

https://vrl14433.weebly.com/kallan-erythrina.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Sarah R. 04.09.18 21:36

Mun virne ei ottanut laantuakseen Matildan vastauksesta.
"Joo, mä ainakin haluun tänään tai huomenna saunoa", vastasin hymyillen.

"Juu", myöntelin ja katsoin kun Matildakin hävisi ulos. Sain salaatin valmiiksi ja kannoin sen ruokapöytään. Etsin kaapeista lautaset, haarukat ja veitset ja katoin pöydän meille neljälle. Lopulta asetuin nojaamaan keittiön tasoa vasten ja siemailin samalla viiniä lasista, jonka Thomas oli mulle antanut.
Toivoin, että tästä viikonlopusta tulisi täydellinen.
Sarah R.
Sarah R.
Vuokraaja

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 1111

https://www.instagram.com/sarahisareyes/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Thomas R. 04.09.18 21:39

Käännyin grillin puoleen antaen Jonathanin vauhkota itekseen. Avasin kannen ja tsekkasin lihat, all good. Nostelin ne yksitellen lautaselle pienellä tasolla kuuman pätsin vieressä. Vilkasin taaksen huomaten toisen väriläiskän terassin valossa.

"Moi Matilda", hymähin tyytyväisenä. Toivottavasti Jonathan nyt kertois kaiken. "Sisäl kaikki valmista?"
Thomas R.
Thomas R.
Tallilaisen veli

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 422

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Matilda T. 04.09.18 21:46

".. when doc calls and says that the cancer is back, or that it's incurable?"

Mun päässä löi hetken tyhjää, mutten ehtinyt jäädä miettimään Jonathanin sanoja, kun Thomas oli jo huomannut mut. Miksi se kuulosti ilahtuneelta mut nähdessään?

Siristin silmiäni hitaasti nyökäten.
"Sarah teki salaatin ja mä tulin katsomaan mitä te touhuatte", virkoin katsellen veljeksiä vuoron perään. Tunnelma terassilla oli kaikkea muuta kuin grillailuun ja kaljoitteluun olisi odottanut kuuluvan, mutta mä en saanut kiinni arvauksesta, mistä kenkä puristi. Niinpä mä vain kohdistin katseeni Thomakseen, jonka käytös poikkesi enemmän siitä normaalista, johon olin tottunut.

"No, tulkaa sisälle kun ruoka on valmista", totesin lopulta sipsuttaen Jonathanin vierelle. Nousin varpailleni ja suikkasin nopean suukon miehen poskelle itsellenikin tuntemattomaksi jäävästä syystä. Kai se oli myöhäinen älä-polta-ihan-kaikkia-pihvejä -tsemppi.
Matilda T.
Matilda T.
Hevosenomistaja

Avatar © : VRL-01725
Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 2168

http://jinnila.altervista.org/zelia.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Jonathan R. 04.09.18 22:16

"Actually, we're done." Kiersin käsivarren Matildan ympäri ja vedin naisen lähelleni. Jos Thomaksen aikeet ja tekemiset oli mitä mä kuvittelin, mä halusin nauttii Matildan läsnäolosta vielä hetken pidempään.

Mulkaisin veljee, joka oli ottamassa grillistä hönkää pois. Twat.
"Kyl toi osaa perässä tulla...", sanoin Matulle ja johdatin naisen edelläni takasin sisätiloihin.

Pöytä oli katettu ja notkui juomia, pienempää purtavaa sekä ehkä jopa liian iso salaatti oli asetettu keskelle pöytää.
"Looking good ladies", virnuilin ja katsahdin molempiin. "Also the table looks good", vinkkasin Matulle silmää ja osoitin naiselle paikkaa asettuen itse istumaan viereiselle penkille.
Jonathan R.
Jonathan R.
Tallityöntekijä

Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 1717

https://vrl14433.weebly.com/kallan-erythrina.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Sarah R. 04.09.18 22:22

Jonathan ja Matilda tulivat edellä sisälle, ilmeisesti Thomas toi lihat mukanaan. Kaksikko asettui pöytään ja Jonathan kehui kattausta ja meitä. Mä hymyilin miehen ylenpalttiselle ystävällisyydelle. Ilmeisesti ainakin Jonathan piti yllätyksestään.

Istuin Matildaa vastapäätä ja jäin odottamaan Thomaksen saapumista. Jossain ajatusteni perällä yritin miettiä syitä miehen kylmäkiskoiselle käytökselle. Tämä oli jotenkin muutenkin ollut hirvittävän sulkeutunut tiistaista lähtien.
"Mites teillä menee?" kysyin pariskunnalta ja siirsin ajatukseni jälleen tähän hetkeen.
Sarah R.
Sarah R.
Vuokraaja

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 1111

https://www.instagram.com/sarahisareyes/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiviikonloppu Empty Vs: Mökkiviikonloppu

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa