Maybe you should try plan D for Dumbass | Anton S.

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Maybe you should try plan D for Dumbass |  Anton S. - Sivu 2 Empty Vs: Maybe you should try plan D for Dumbass | Anton S.

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 10.10.19 20:21

10.10.2019

"Oob murjussa
Murronmaan muru
saa"

Kulmiani kurtistellen tavasin niitä Aliisan viestejä ja mietin, mitäköhä se nainen siellä oikein houri. Kutsuiko se mut just Murjuun? Oliko viestit semmonen bootycall-kutsu vai oliko viimeiset viestit epätoivoinen ja pieleen mennyt yritys selittää, missä Murjussa se oli.
Saatoin vähän möksähtää ekalle vaihtoehdolle, koska mikä Murronmaa muru minä sille taas yhtäkkiä olin ja oliko sillä joka kylässä oma murunsa.
Enkä  mä edes halunnut saada... Hah, ketä mä huijaan. En uskonut tuohon itsekään.

Mun piti jättää ne Aliisan viestit omaan arvoonsa ja mennä vaan nukkumaan, koska järjellä ajateltuna se olisi ollut fiksuinta. Mutta noh, kuten on varmaan tullut selväksi, niin ei sitä järkeä tähän päähän ole hirveästi taottu.
Siksipä hetken sängyssä pyörittyäni kömmin ylös, vedin vaatteet niskaan ja lähdin paikan päälle katsomaan, mitä se Huru oli vailla. Jos ei muuten, niin sen verran, että sanoisin sille että kiittimoi mikäli olisi vain sellaista seuraa vailla.

Sieltähän se Aliisa löytyi tuhannen tuiskeessa ja olin valmis kääntymään saman tien takaisin tulosuuntaani, mutta sitten Aliisa selitti, että sillä oli ikävä ja ilmeestä näki, että kaipasi muutakin kuin vain sitä peiton heiluttelua.
Höh, olisi ollut helpompaa jos se olis vain alkanut seksiä vonkaamaan niin olisin voinut marssia pois paikalta... Tai helpompaa ja helpompaa, siinäkin tilanteessa olisin varmasti joutunut käymään päänuppini sisällä taistelua siitä, pitäisikö lähteä kotiin yksin vai kaksin.

Aliisan pyynnöstä jäin kuitenkin kaljalle ja toisellekin. Saattoi lipsahtaa kolmannenkin puolelle unohtamatta paria tequilaa siinä kaljojen lomassa.
Meillä oli hauskaa. Melkein niin kuin aina ennenkin oli ollut ja olin jo unohtaa, että meillä jotain kärhämää oli ollut. Mutta kyllä se siellä silti välillä muistutteli olemassaolostaan.

Kun paikalla olleet Hurun kaverit sitten ehdottelivat illan jatkamista toisessa baarissa, jouduin viheltämään pelin poikki omalta osaltani. Mun piti olla kuitenkin työkunnossa aamulla, joten parempi meikäläisen olisi hipsiä takaisin kotiin ennen kuin ihan kännin puolelle lipsahtaisi.
"Pitäiskö sun ottaa tuo Aliisa mukaasi? Sekään ei taida jatkaa iltaa muualle kuin nukkumaan" joku tyyppi kysäisi nyökäten kohti nuokkuvaa Hurua sen jälkeen, kun olin kieltäytynyt jatkokutsusta.
Hieroskelin hetken takaraivoani pohdiskellen, että niin... Mihinköhän se Aliisa oli ollut alunperin edes menossa yöksi? Ei ainakaan mun luo, se oli varma.

Hurun kaverit häippäsivät, joten naisen saaminen johonkin nukkumaan jäi mun huoleksi. Pitäiskö sille tilata taksi vaikka veljensä luo, sehän asui täällä Murronmaalla...?
"Nonih, eiköhän lähdetä", huokaisin huvittuneena, kun vieressäni istuvan naisen pää oli kolahtaa baarin pöytää vasten. Tuskin Huru hereillä taksissa pysyisi, joten parempi mennä jalkapatikalla mun luo. Pääkin saattaisi himpun verran selvitä happihyppelyn aikana.

Niinpä me sitten lähdettiin oiiiiikein hitaasti etenemään kohti meikäläisen kämppää. Minä yritin pitää hihittelevää Aliisaa pystyssä ja se itse.. Noh, yritti kävellä eteenpäin.
Yksi askel eteen, kolme taakse ja neljä sivulle...
"Oot ihan hyvä kävelykeppi", Aliisa naureskeli, kun olin saanut estettyä sitä kaatumasta suinpäin katuojaan.
"Kiitti."
"Sinulla on myös ihan hyvä kep..hik.."
"Nonih, olehan kunnolla."
"Aina."

Eteisessä sitten potkiskelin kengät nurkkaan ja Aliisa teki sen, mitä oli tehnyt silloin ystävänpäivänäkin. Eli kyselemättä länttäsi huulensa mun huulille enkä todellakaan laittanut sitä pahakseni. Hitsi vie, että mulla oli ollut ikävä Aliisan seuraa, suudelmia ja noh, kaikkea muutakin.
"Kunnolla", naurahdin Aliisan irroitettua otteensa. Siitä toki olisi helppo jatkaa samaa rataa kuin silloin helmikuussa...
Nainen huojui hetken paikoillaan siristellen silmiään ja hoipperoi sitten sängyn laidalle istumaan.
"Saanko mä lasin vettä? Sitten sä saat riisua mut."

Niin riisuinkin.
Tosin en siinä mielessä, koska vesilasin täyttämisen aikana Aliisa oli kellahtanut selälleen pehmeälle sängylle ja sammunut. Jalat roikkuivat laidan yli ja kädet sojottivat sivuille ojennettuina. En voinut olla nauramatta sille näylle. Suloista oikeastaan.

Aliisaa herättämättä nykäisin kengät pois hänen jaloistaan ja hetken taiteiltuani myös takki lensi lattialle johonkin naulakon suuntaan. Varovaisesti vedin naisen kokonaan sängylle ja pudistelin huvittuneena päätäni, kun kömmin tämän viereen omalle paikalleni.
Jollakin saattaisi olla melkoinen krapula aamulla... Ja onneksi se joku en ollut minä.

Anton S.
Vuokraaja

Ikä : 26
Viestien lukumäärä : 406

Takaisin alkuun Siirry alas

Maybe you should try plan D for Dumbass |  Anton S. - Sivu 2 Empty Vs: Maybe you should try plan D for Dumbass | Anton S.

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 03.11.19 21:08

03.11.2019

Äiti oli soittanut aamulla tulevansa käymään. Olisi kuulema perillä parin tunnin kuluttua.
Kiva, kiitos ilmoituksesta. Ei muuta kuin imuri laulamaan ja petasin jopa pedin! Päiväpeittokin löytyi myttääntyneenä sängyn alta ja kieltämättä oli kerännyt itseensä muutamat villakoirat.
Sinne ne elottomat lemmikkini takapihalle kuitenkin lentelivät, kun kopistelin peiton ja aivastelin komeasti siihen päälle. Sori naapurit...

Onneksi olin eilen ollut melkein vesiselvä. Kaksi pitkää olutta olin kyllä ostanut kaupasta, mutta noin niin kuin muuten... Sarahin Halloween-pippaloiden jälkeinen krapula oli liian hyvässä muistissa, joten laittakaa historian kirjoihin merkintä: "Anton Seljavaaralla ei edes tehnyt mieli kaljaa. Kovin hirveästi ainakaan."
Ihan kivat Halloween-pirskeet oli olleet. Ei siinä. Aamulla olin herännyt Jessen sohvalta siihen, että Matilda ilmoitti kahvin olevan kohta valmista. Jos mulla oli ollut krapula niin ei kumpikaan pariskunnan osapuolista itsekään kovin virkeiltä näyttäneet. Onneksi... Mutta silti oli vähän hävettänyt kömpiä siitä sohvalta ylös Paavo Pesusieni-asussani.
Jesseltä olin onneksi saanut pidemmät housut lainaan ja mies oli myös heittänyt mut Volvon luo myöhemmin. Siis sen jälkeen kun olimme pari tuntia ensin puhisseet krapuloissamme ja oltiin molemmat ajokuntoisia.

Äiti ilmestyi oven taa aikalailla tasan kahden tunnin kuluttua.
"Löysin tämän facebook-kirppikseltä. Ajattelin ensin odottaa jouluun, mutta..." äiti selitti ojentaessaan akustisen kitaran selkänsä takaa. Oho! Olinhan minä kitaran ostoa suunnitellut, mutta se kuuluisa matti tuntui pyörivän lompakon pohjalla, joten kitarat olivat saaneet jäädä ostamatta.
"Kiitos", hymyilin leveästi. Osasinkohan minä enää edes soittaa?
"Viritystä se vaatii, mutta eiköhän sillä jotain soittele", äiti höpötti kävellessään keittiön puolelle ja tutkaili ympäristöään. Varmaan etsi tyhjiä kaljatölkkejä mistä saisi motkottamisen aihetta. Mutta eipä niitä näkynyt - koska olin piilottanut ne syvälle roskiksen taa.

Äiti ryhtyi kahvin keittoon ja ruokaakin suunnitteli tekevänsä. Siinä samalla minä istuskelin sängyn reunalla kitaraa rämpytellen.
"Vieläkö sinä sen Aliisan kanssa pyörit?" äiti kysäisi istuessaan sohvalle kahvikupin kanssa.
Pudistin tomerasti päätäni. Kyllähän me Hurun kanssa tekemisissä oltiin, mutta ei me enää pyöritty yhdessä.
"Ahaa. No, sepä harmi", äiti mutisi mietteliään näköisenä.
"Tuletko viikonlopuksi kotiin?" se sitten vaihtoi puheenaihetta toiseen asiaan.
"Mulla on ratsastuskilpailut", vastasin väännellen viritystappeja kitarasta ja yritin saada soittimen kuulostamaan vähemmän epävireiseltä. Ensi viikonloppuna olisi taas selvä viikonloppu, sillä lauantaina starttaisin Ruunaankoskella Sallilla ja sunnuntaina Vilalla. Ei auttaisi kaljoitella!
"Ai. Isänpäiväkin olisi sunnuntaina", äiti huokaisi pettyneen kuuloisena. Ja niin huokaisin minäkin. Enhän minä ollut muistanut koko päivää, tai olin, mutta en ollut tajunnut sen olevan tulevana sunnuntaina.
"Niin", mutisin. "Mutta tuun viimeistään jouluksi. Käydään sitten siellä haudalla."
Niin kuin aina jouluisin. Ja isänpäivinä...

Koska pirun Marraskuu-biisi oli soinut päässäni jo muutaman päivän, yritin muistella miten se soitettiinkaan.
Ohi syyskuun
läpi repaleisen lokakuun
kaipuun kaljakori kilisee...

Vähän oli taidot ruosteessa, mutta eiköhän ne sieltä jostain selkärangasta löytyisi jossain vaiheessa. Toivon mukaan.

Äiti kyllä ilmiselvästi loukkaantui etten ollut tulossa kotikotiin viikonloppuna, mutta nopeasti se siitä tokeni ja ilmoitti tekevänsä meille perunamuussia sekä lihapullia. Jes, äidin lihapullat olivat parasta.

...voi yksinäisen miehen viedä marraskuu

Maybe you should try plan D for Dumbass |  Anton S. - Sivu 2 Antonkitara

Anton S.
Vuokraaja

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 07.12.19 18:48

07.12.2019

Pikkujoulut firman piikkiin Helsingissä? Kyllä kiitos.
Sama hotellihuone Eskon kanssa? Ehhh...

Oli siellä paikalla muitakin autonronklaajatyyppejä, mikä oli ihan hyvä. Sain jutella niiden kanssa sillä aikaa kun Esko veti hirrrrveet kännit ja melkein konttasi hotellin baarista meidän huoneeseen. Sen verran avitin, että talutin sen huoneen ovelle, päästin sisälle ja äkkiä ovi kiinni. Sitten lähdin jatkamaan omaa iltaani kaikessa rauhassa.

Tietysti siellä pikkujoulujoukossa oli myös naisia (joko aveceina tai ihan ammattinsa puolesta), joten saaaaaaattaapa olla etten mennyt yöksi "omaan huoneeseeni".
Kumman te valitsisitte? Kuorsaavan ja mahdollisesti housuunsa pissanneen/paskoneen Eskon vai yöseuran, jolta saisitte jotain muutakin kuin tyynyn ja peiton? Niinpä....

Maybe you should try plan D for Dumbass |  Anton S. - Sivu 2 Kaljanton

Anton S.
Vuokraaja

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 08.12.19 10:45

08.12.2019

Seinän takaa kantautuva suihkun ääni havahdutti minut hereille ja pomppasin säikähtäneenä istumaan huolimatta päässä jyskyttävästä krapulasta ja kakkelin mausta suussa.
Miksi mä olin alasti? Oliko Esko suihkussa... Ei ku ai niin... Enhän mä meidän huoneessa ollutkaan.
Hehe.

Kieltämättä oli vähän hatarat muistikuvat loppuillasta, mutta ilmeisesti hyvin oli mennyt. Ellei tuolta suihkusta kävelisi esiin joku sotanorsu... Ei sentäs, kyllä mä muistin seuralaisen olleen ihan simpsakka neitokainen. Nimeä en kyllä saanut päähäni millään, mut oliko tuolla väliä? Eikö se vähä pikkujouluiluun kuulunut, että pokattiin joku, jonka nimeä ei edes seuraavana aamuna muista?  Kai. Emmä tiedä.

Paljas takapuoli pystyssä kurottelin bokserini lattialta ja nykäisin ne sitten jalkaani. Pitäiskö olla niinkin herrasmies, että kadota paikalta sillä välin kun tuo seuralainen oli suihkussa? Vedota vaikka siihen, että Esko oli soittanut? Vilkaisin puhelinta. Ei, ei ollut soittanut oikeasti. Taisi nukkua megaluokan krapulaansa pois? Veikkaisin.

Karkaamissuunnitelmat kuitenkin tyssäs siihen, että suihkun äänet loppuivat ja hetken kuluttua kylppäristä käveli esiin pyyhkeeseen kietoutunut vaaleahiuksinen nainen.
"Huomenta", se toivotti leveä hymy kasvoillaan. Mutisin jotku huomenen tapaiset takaisin ja vähän ehkä annoin katseen harhailla paljaassa ihossa, mitä nyt sattui näkymään.
"Et kai sä ollut karkaamassa?" nainen uteli pilke silmäkulmassaan.
"Eeen, tota, vaatteita mä tässä vaan etsiskelin", naurahdin ja siirryin sängyn reunalle istumaan. Blondi katseli mua pää kallellaan hetken, käveli sitten eteeni ja antoi pyyhkeen valahtaa lattialle. Yhtäkkiä mulla ei ollut yhtään kiire mihinkän. Eikä niitä vaatteitakaan tarvittu.

Jonkin ajan kuluttua jouduin uudemman kerran etsiskelemään boksereitani ja selittelin, että mun on aivan pakko lähteä katsomaan, miten se työkaveri pärjäili.
"Milloin sä viet mut katsomaan sitä sun hevosta?" nainen kyseli venytellen peiton alla tyytyväinen ilme kasvoillaan.
"Täh?" ähkäisin. Mitä hevosta? Eihän mulla ollut mitään hevosta... Omaa ainakaan.
"Niin, etkös sä eilen sanonut, että sulla on oma hevonen siellä Hämeenlinnassa?" blondi naureskeli. Hämeenlinnassa??
"Jaa niinkö?" mutisin. Joko blondi muisti aivan väärin meidän eiliset keskustelut, joista en itsekään muistanut mitään tai sitten olin höpöttänyt ihan omiani.
"Kai sitä lääkärin palkoilla useammankin hevosen ostaisi?" nainen jatkoi höpöttelyään vääntäytyessään ylös peiton alta ja ryhtyi etsimään omia alusvaatteitaan.
"Niiiiiin kai..."
Jahas. Se oli joko sekottanut mut johonkin ihan toiseen tai sitten mä olin puhunut ihan läpiä sen päähän. Kyyylläpä kyllä. Olin hämeenlinnalainen lääkäri, jolla oli oma hevonen. En mikään persaukinen automekaanikko.
Mitä lääkäri edes olis tehny autotyyppien pikkujouluissa?

Ripeästi vedin vaatteet niskaan, tungin tottulakin takin taskuun ja säntäsin ovelle.
"Hei, Richard, annatko sun puhelinnumeron? Voitais ehkä nähdä toistekin?" nainen huuteli vielä perääni, mutta olin niin kuin en olis kuullutkaan ja kiiruhdin käytävän puolelle. Äkkiä ovi kiinni ja kohti omaa huonetta. Alkoi kyllä naurattamaan ihan saakelisti siinä matkalla ja hekottelin menemään vielä meidän huoneessakin, jossa haisi vanha viina. Siivosti se Esko oli kuitenkin ollut, ei löytynyt oksennuksia tai mitään muutakaan eritteitä väärästä paikasta.

"Saitko naista?" Esko uteli.
Herrasmies ei kerro. Herrasmies saattaa toki valehdella nimensä, ammattinsa ja asuinpaikkansa.
Onkohan kohta jossain Naistenhuoneella etsintäkuulutus Hämeenlinnasta kotoisin olevasta lääkäri-Richardista? Toivottavasti ei. Toivottavasti sillä naisella ei ainakaan olis kuvaa meikäläisestä, minkä liittää siihen etsintäilmoitukseensa.

Anton S.
Vuokraaja

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 24.12.19 20:04

24.12.2019

Harvemmin minä hermostuin, mutta eilen se oli ollut kyllä erittäin lähellä, kun äiti oli ilmoittanut luvanneensa mun puolesta että leikkisin jotain pirun joulupukkia sen työkaverin lapsenlapsille.
"Mistä hitosta mä tähän hätään jonkun pukin puvun ees repäisen?" olin änkyttänyt vastaan, mutta äitipä oli jo kaivanut isän kymmeniä vuosia vanhan puvun jostain ullakolta esiin.
"Näytät ihan isältäsi", oli äiti todennut kun tein lähtöä annettuun osoitteeseen, joka kuulosti epäilyttävän tutulta. Huokaisin syvään ja ripustin ajan saatossa harventuneen parran naamani peitoksi. Se haisi vähän isältä: hänen lempiviskiltään (erittäin vanhalta ja ummehtuneelta viskiltä) ja ehkä vähän tupakaltakin, vaikkei isä koskaan minun nähden ollut polttanut.

"Voi... vittu", oli ollut ensimmäiset sanat, kun olin Volvon pysäköinyt tutun omakotitalon pihalle. Olisihan mun pitänyt tajuta, kuka äidin työkaveri oli kun äiti oli puhunut Tellervosta. Pieni kylä, joten ei sinne kovin montaa Tellervoa mahdu.
Tellervohan se. Niinan äiti Tellervo. Tellervo, joka oli yllättänyt minut ja tyttärensä pari kertaa, kun silloin teiniaikoina olimme seurustelleet ja hormonit olivat ottaneet vallan... Jep, se Tellervo. Ja tietysti yksi niistä äidin mainitsemista lapsenlapsista oli Niinan ja Tatun lapsi...
Ei jumalauta.

Siinäpä mä sitten istuin natisevassa nojatuolissa ja kuuntelin lapsien typeriä kysymyksiä sen jälkeen, kun olin niille lahjat jakanut.
Yritä siinä sitten pitää naamasi peruslukemilla ja vastailla niille pirun kakaroille jotain järkevää sen sijaan, että olisin käskenyt niitä suksimaan suolle. Olisin halunnut vain hautautua kinkkulautasen ja oluen kanssa äidin sohvan syövereihin, mut eiiii niin ei.

"Eikö joulupukilla pitäisi olla poroja?" yksi pentu kysyi.
"Onhan mulla", vastasin.
"No missä ne on? Tulit vain tuommoisella vanhalla rumalla autolla?"
"Itse olet kohta vanha ja ruma toisin kuin mun Volvo." ajattelin ja oli melkoisen lähellä, etten olis sitä ääneen sanonut. Tatu piilotteli jossain kuusen takana, ettei olisi nauraa räkättänyt päin naamaa ja Niinakin oli paennut johonkin keittiöön nauramaan.
"Niillä on ruokatauko, joten piti nyt tulla tähän autolla", kerroin.
"Missä se joulumuori on?"
"Kotona."
"Missä tontut?"
"Paskalla."
"Ne ovat jo menossa kohti seuravaa taloa. Varmistavat, että siellä varmasti on kilttejä lapsia."
"Osaako pukki laulaa?"
"Ei."
"Lauloit aamulla telkkarissakin! Mikset vastannut minulle puhelimeen? Yritin soittaa?"
"Ei ehtinyt."
"Laula nyt jotain."
"EN!"

Okei, jonkun Kulkuset mä siinä sitten erittäin epävireisesti laulaa luikautin ennen kuin onnistuin jotenkin keplottelemaan itseni ulos talosta.
"Lähteekö se pukki mun kaa huomenna kaljalle joulupäivän kunniaksi?" tupakalla seisova Tatu kysyi erittäin huvittuneena.
"Todellakin lähtee", huokaisin ja pummasin mieheltä yhden savukkeen, vaikken ollut vissiin viiteen vuoteen yhtäkään polttanut. Mutta nyt jos milloinkaan tarvitsin tupakan. Ja kaljan. Kaksi... Kolme.. Kymmenen.

"MIKSI JOULUPUKKI POLTTAA TATU-SEDÄN KANSSA TUPAKKAA!" kuului kiljunta ikkunan takaa. No, sepä siitäkin puhtoisesta imagosta.

Anton S.
Vuokraaja

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 31.12.19 20:54

31.12.2019 - 01.01.2020

"Sohvapaikka mun!" olin ilmoittanut välittömästi, kun Aliisa oli kutsunut mut Pitkikselle uv-pippaloihinsa. Kavereitahan tässä oltiin, joten hyvin voisin oikaista ruotoni tutulle sohvalle vanhojen (hyvien?) aikojen kunniaksi. Enpäs ollut piiiitkään aikaan nukkunut känniäni pois siinä sohvalla tai muutenkaan yöpynyt koko asunnossa.
Mutta nyt ei mietiskellä niitä aikoja. Keskitytään olennaiseen eli kaljaan ja juhlimiseen! Näin minä olin päättänyt. Olin kyllä harkinnut Kaisan kutsumista mukaan, mutta heh. Ehkä ne olis olleet vähän omituiset ekat treffit...
"Hei, mennään ekoilla treffeillä mun exän luo juhlimaan vuoden vaihtumista!" Juu, ei.

Siksipä mä nyt sitten seisoin yksin tutun oven takana rinkuttelemassa ovikelloa siinä toivossa, että joku kuulisi sisäänpääsyvaatimukseni asunnossa pauhaavan musiikin läpi.
Lopulta joku tyyppi tuli avaamaan ja pääsin kaljakassini kanssa sisälle asuntoon. Hitto, siellä oli porukkaa. Vähän jopa ahdisti se väenpaljous, mutta kunhan saisin kaljaa koneeseen niin enköhän mä viihtyisi...
"Anton-kuomaseni! Sä tulit!" Aliisa hihkaisi ja kapsahti kaulaani saaden minut vähän hämmentyneenä halaamaan naista ja taputtamaan toverillisesti sen selkää. Joku oli ainakin aloittanut juhlimisen...
"Laita nää kylmään", Huru höpötti irroitettuaan otteensa minusta, nappasi kantamani kaljat itselleen, pyöräytti kaljakassin ohikävelevän Robertin käsiin ja hymyili leveästi kämppikselleen. Tervehdin miestä ja tämä nyökäytti päätään takaisin jokseenkin yrmeä ilme naamallaan.
"Se on vielä vähän möksis, koska saattaa olla etten muistanut mainita näistä bileistä sille mitään", illan emäntä kuiskasi Robertin mennessä menojaan minun kaljojen kanssa.
"Saatoit unohtaa?" tyrskähdin kulmat koholla. Huru nauroi makeasti, huiskautti kättään ja taikoi jostain minulle lasillisen boolia. Sen jälkeen se taputti minua kevyesti olkapäälle ja meni menojaan.
Hörppäsin erittäin vahvasti viinalle maistuneen lasillisen ykkösellä tyhjäksi, irvistelin hetken ja hain sitten vähän lisää. Juomaanhan tänne oli tultu, joten ei muuta kuin hommiin.

En kyllä tuntenut puoliakaan niistä juhlavieraista, mutta onneksi sieltä löytyi myös tuttuja: Jusu, Rasmus, Ellen, Ellie ja Sarah. Kyllä mä vähän yritin sosiaalista leikkiä juttelemalla myös niille tuntemattomille tyypeille, mutta tämmönen tönkkö suomalainen mies kun olin, ei oikein juttu luistanut.
Robertin kanssakaan ei oikein yhteistä puheenaihetta löytynyt. Olihan meillä jotain yhteistä, mutta ehkä ne saman naisen kanssa paneskelut kannatti jättää pois laskuista. Vai naisten? Olikohan Aliisa ja Robert...
Eii, kun nyt en mieti mitään tommosia sutinointeja. Enkä Aliisaa! En, vaikka mitä enemmän promillet veressäni nousi, sitä enemmän katse hakeutui naisen suuntaan. Me oltiin kavereita ihan niin kuin ennen vanhaan, piste. Ja tänään keskittyisin ihan vain juomiseen enkä miettis minkäänlaisia naiskuvioita. Vaikka Aliisan kavereissa pari ihan näpsäkän näköistä emäntää olikin... Ei sillä, että auburnilaisvahvistuksissakaan mitään vikaa olisi ollut, mutta niin.. Ne oli auburnilaisia. Ei enää niitä. Eikä Aliisaa.

Päätös piti keskiyöhön saakka. Tietysti sitä piti kliseisesti vuoden vaihtumisen kunniaksi suudella jonkun kanssa ja Aliisahan se tietenkin nykäisi minut itseensä kiinni. Sattumaako vai ei, että ehkä vähän tarkoituksella olin hakeutunut naisen seuraan juuri ennen keskiyötä? Mene ja tiedä.
Pieni pusu nyt mitään haitannut. Eihän? Moni muukin suuteli, joten ei me mikään poikkeus oltu. Se, että se suudelma saattoi vähän venyä ei myöskään haitannut mitään. Tai se, että vanhasta tottumuksesta molempien kädet kähmivät toisen vartaloa vaatteiden päältä? En kyllä tiedä haittasiko vai helpottiko, kun meidän hetken keskeytti jonkun vieressä seisovan huvittunut rykäisy, minkä ansioista tajuttiin päästää toisistamme irti.
"Hyvää uutta vuotta", Huru virnisti, pyyhkäisi peukalollaan mun huulia, käännähti ympäri ja meni taas menojaan. Siihen mä jäin taas tumput suorana seisomaan typerä hymy kasvoillani ja Aliisan  vilkaisu suuntaani sai hymyn vain syventymään.
EI! Se oli vain yksi pitkä suudelma kavereiden kesken. Ei sen enempää. Mitään muuta ei tulisi tapahtumaan ja sillä selvä. En lähde enää tuohon leikkiin mukaan, en vaikka mikä tulisi.

Yritys oli kova! Mutta kuten kulunut sanonta kuului: Liha on heikko.
Siihen ei vaadittu muuta kuin ohimennen korvaan kuiskattu kysymys: "Meinasitko oikeasti nukkua tossa sohvalla?"
Niinpä sitä sitten herättiin sohvan sijaan sängystä Aliisa kainalossa. Hymyilytti, ehkä vähän kaduttikin, mutta toisaalta ei kaduttanut tippaakaan.
Ilokseni huomasin myös ettei ollut edes kovin hirveää krapulaa! Vähän maistui paska suussa ja päässä jyskytti kevyesti, mutta olin pelännyt huomattavasti kamalampaa oloa. Ja tätäkin pientä kohmeloa voisi helpottaa yhdellä tietyllä tavalla...
Mukamas huomaamattomasti tönäisin vieressäni nukkuvaa naista, jotta saisin sen hereille ja kohta Huru pyörähtikin ympäri.
"No mutta huomenta", se viruili paljon puhuva ilme kasvoillaan.

"Ette kyllä ala panemaan ku mä oon täällä!" kuului rääkäisy jostain, kun olimme jonkin aikaa siveästi kuherrelleet Hurun kanssa. Mikä? Kuka? Mitä?
Aliisa ryömi peiton alla sängyn reunalle, kurkkasi lattialle ja räjähti nauramaan.
"Ellen! Mitä hittoa sä siellä matolla makaat?"
Kohta blondi pää nousi näkyviin enkä osannut tehdä muuta kuin tuijottaa vähän rähjääntyneen näköistä Elleniä. Eiliset bilemeikit oli muisto vain eikä hiuksetkaan ihan ojennuksessa ollut.
"En jaksanut mennä kotiin ja joku sano, että voin nukkua täällä", blondi nurisi niskojaan hieroen. Nyt jo nauratti vähän minuakin.
"Haha! Olisit kai sä tänne sänkyynkin mahtunut. Eihän sun olis tarvinnut siinä matolla nukkua" Huru räkätti. "Tuskin Seljistä olisi haitannut, vaikka olisi kahden naisen välistä herännyt."
Niin no, ei välttämättä oliskaan haitannut.
"Ei mahtunut. Toi nukku niin leveesti", Ellen huokaisi nyökäten mua kohti. Nykäisin peittoa suojakseni ja toivoin todella, että kyseinen petivaate oli suojannut mua myös yöllä blondin tullessa huoneeseen etsimään nukkumapaikkaa.

Aliisa jatkoi nauramistaan noukkiessaan lattialle levinneet vaatteensa ja puki peiton suojissa ne ylleen.
Ellen puolestaan Hurun käskemänä keräsi tyynyn sekä viltin lattialta ja rojahti viereeni jatkamaan uniaan. Kuulema blondilla oli elämääkin pahempi krapula.

Me jätettiin Ellen potemaan kohmeloaan kaikessa rauhassa sen jälkeen, kun minäkin olin saanut vaatteet päälle ja lähdettiin katsomaan, millainen siivo kämpässä oli. Kyllä huomasi, että juhlittu oli...
Muutama väsähtänyt juhlija retkotti sohvalla sikeässä unessa, mutta Aliisan tarkistettua heidän hengittävän nainen viittoili mua seuraamaan itseään eteiseen.

Vähän kummastuneena seurasin tämän esimerkkiä tunkemalla omat jalat kenkiini ja astuimme ulos porraskäytävään.
"Saat tulla mun mörön syötiksi", Huru ilmoitti iloisesti harppoessaan portaita alas. Siinä tukkapehkon heiluntaa katsellessani muistui mieleen aamun pikkutunneilla lausutut ikävä-tunnustukset ja lupaukset siitä, ettei enää ikinä riideltäisi. Mitä se nyt sitten ikinä tarkoittikaan? Ei me nyt sentään yhteen palattu kuitenkaan! Ehkä asiasta pitäis keskutella? Mutta ei vielä, sillä Aliisan hymy kieli siitä ettei nyt kannattanut mitään henkeviä jutella.

"Mitä me täällä tehdään?" utelin, kun saavuimme häkkikellariin saamatta kysymykseeni vastausta. Täällä toki varmaan saisi olla ihan rauhassa ilman häiriköiviä Elleneitä sun muita? Oli sitä kummallisempiin paikkoihinkin Aliisan kanssa eksytty... Toisaalta täällä ei myöskään olisi ketään kuulemassa keskustelua siitä, mitä viime öinen oikein tarkoitti enkä rehellisesti osannut sanoa, halusinko sen tarkoittaneen jotain vai en.  
"Kuule, tota, viime yöstä", aloitin varovaisesti naisen nykäistessä oikean oven auki. Jos mä olin muutenkin yhtä sulava puhumisessa kuin norsu aerobictunnilla, nämä tämmöset keskustelut sai mut muistuttamaan kuollutta norsua siellä jumppatunnilla.
"Hah! Mitä siitä puhumaan. Kivaa oli. Tosi kivaa", Huru huiskautti kättään astuessaan pölyiseen häkintapaiseen etsien katseellaan jotain samalla, kun mä pidin verkko-ovea auki. Miten niin pieneen tilaan mahtuikin niin paljon tavaraa?

"Sovitaan, että se oli semmonen mukava läksiäislahja", se jatkoi. Että mikä oli?
"Läksiäislahja?"
"Niin", kuului mutina jota säesti sitten ilahtunut hihkaisu. "Löytyipäs."
Huru pyörähti hiukset hulmuten ympäri ja nosti rinkan mun nähtäväksi.
"Ajattelin lähteä vähän reppureissaamaan tässä kohta. Muutamaksi viikoksi ainakin alkuun, mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka innostuisin ja viipyisin vähän pidempään", se sitten ilmoitti ja minusta tuntui kuin se olisi lyönyt mua sillä perkeleen rinkalla täysillä päin naamaa.
"Ai..." yskähdin ja yritin olla niin kuin tieto Aliisan lähtemisestä ei hetkauttanut mihinkään suuntaan. "Kai sä tuot mulle sitten tuliaisia?"

Tyhmä mikä tyhmä. Meikäläinen siis. Olisi pitänyt nukkua siinä saakelin sohvalla...
Se siitä sitten. Taas.

Anton S.
Vuokraaja

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 05.01.20 12:55

04.01.2020

Ei mulla oo tapana tehdä mitään uudenvuoden lupauksia, mutta jos kuvitellaan että olisin tehnyt, niin ne olis:

1) Treenaa Vilan kanssa aktiivisesti! Ja raahaudu itsekin salille vähän useammin.
2) Ei kännejä joka viikonloppu! Yks tai kaks kaljaa voi ottaa, ellei sitten oo jotku bileet tai joku merkkipäivä.
3) Unohda Aliisa!! Ei enää mitään petipuuhia, pysy vain kaverina sen kanssa ja siirry eteenpäin.

Toteutettavissa olevia lupauksia siis!

Perjantaina töissä somea selatessani olin törmännyt meemiin, missä joku pullea poika seisoi jonkun tolpan takana ja teksissä luki: "Me hiding from alcohol on the weekends"
Osuva, naureskelin ja lisäsin sen sitten instagramin storyyn ilahduttamaan (?) seuraajiani. Kaljanpirulta piilottelisin itsekin tänä viikonloppuna, jotta olisin varmasti iskussa maanantain Merikannon valmennuksessa. Kolmipäiväinen viikonloppu yleensä olisi tarkoittanut kolmen päivän kalsarikännejä, mut ei nyt! Uusi vuosi, uusi elämä liibalabatilaa.

Töiden jälkeen sitten pelasin kiltisti kämpillä pleikkarilla ja join pelkkää vissyvettä oikein ylpeänä itsestäni. En ollut edes kaljaa ostanut, vaikka kaupassa olinkin kotimatkalla piipahtanut. Rasti seinään ja sitä rataa!
Jos joku olisi mulle sillä hetkellä kylmän oluen käteen lyönyt niin varmasti olisin sen pois juonut, mutta yksin asuessa sellaista vaaraa ei ollut.

Vaara oli toki olemassa. Nimittäin puhelin, joka keskeytti kilahtamisellaan mun GTA:n pelaamisen: "Huruliisa vastasi tarinaasi"
Nonoo... älä piilottele vaan tule ottaan kuppia mun kaa *pusuhymiö*
Vastasin vain, että älä yllytä.
En kyllä lähtisi... En... Eeeeeeennn. En varmasti, pysyisin kiltisti kotona ja ....

Ja ajoin kaljakaupan kautta Pitkikselle.
Kyllähän sitä kavereiden kesken sai kaljaa ottaa! Eikö vain? Eihän se kupin ottaminen merkannut mitään sellaista, olinhan mä onnistunut siinä niin Geen kuin Sarahinkin kanssa, vaikka jälkimmäisen kanssa sitten myöhemmin oli lähtenyt lapasesta...
Sitä paitsi Robert oli myös paikalla. Siinä se istui sohvalla meidän kanssa ja pisti meidät vannomaan, ettei tänään mitään bileitä järjestettäisi.
"Ei tietenkään!" Huru vannoi.

Robertin kadottua suihkuun, me karattiin Hurun kanssa Krouviin, koska kaljat oli juotu ja lisää teki mieli.
Joitakin Aliisan tuttuja siellä oli, joiden seurassa vierähti aika ihan valomerkkiin saakka. Huru kaavaili Pitkikselle jatkoja, mutta Robertin "ei bileitä!"-käsky kuitenkin muistui mieleen.
"Hyvät jatkot me saadaan kaksistaankin", Aliisa virnuili, kun olimme kävelemässä hoippuvin askelin takaisin naisen asunnolle.
Olisinhan mä toki voinut majottautua sohvallekin, mutta kuten arvata saattaa... En majoittunut.

Vuotta ei ollut kulunut edes viikkoakaan ja jo kaksi muka-lupausta oli rikottu kerta heitolla.
Hittolainen... Ryhdistäydy mies!

Noh, ensimmäisestä lupauksesta pitäisin kiinni!

Anton S.
Vuokraaja

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 17.01.20 20:51

16.01.2020

"Sarah ja Mikke vai?" Aliisan nauru täytti Volvon rutjakkeeni täysin.
Kohauttelin vain olkiani vilkuillen vänkärin paikalla istuvaa naista, jota olin parhaillaan viemässä Helsinkiin lentokentälle ja olin kertonut hänelle epäileväni tallilla syttyneen uuden romanssinpoikasen.

Aliisa ei nyt ihan niellyt mun teoriaa, naureskeli vain samalla kun selaili radiokanavia hyvän biisin toivossa.
"Ei kai se nyt ihan mahdoton ajatus ole?" totesin. Kummallinen, muttei mahdoton.  Mä olin siinä uskossa, että Sarah haikaili edelleen Robertin perään Thomaksesta yli päästyään, mutta ilmeisesti brittivahvistukset oli jo unohdettu? Ainakin osittain.
"Niin ei kai, eikös sillä Mikellä ole aika iso ja paksu-", Aliisa totesi painottaen kahta viimeistä sanaa ennen kuin jatkoi: "Lompakko."
"Jaa no, en mä tiedä sen koosta", mutisin huvittuneena. "Mut tuskin se Sarah nyt minkään lompakon takia sen kaa hengaa? Ei se oo semmonen."

Reyesillä oli sen verran itsekunnioitusta kyllä ettei se pelkän paksun rahapussin takia kenenkään kanssa olisi.
Tai mistäs mä tiesin. Oltiinhan me Ginevrankin kanssa vitsailtu sugardaddyista sun muista ja nainen oli silloin miettinyt sellaisen hommaamista niin jos Sarah olisi sen tehnytkin? Pitäisi Mikelle seuraa ja mies siitä hyvästä antaisi vähän rahaa taskunpohjalle. Enkä nyt tarkoita että siinä mitään seksihommeleita rahaa vastaan olisi! Ei kai se sugardaddy-meininki mitään, hmm, seksiä välttämättä ollut.

"Mistäs tiedät? Rahalla saa ja hevosella pääsee. Ei oo Sokkien hevosilla kisaaminen ympäri Suomenmaata kovin halpaa lystiä, sano mun sanoneen", Huru huomautti ja sai taas mun olkapäät hytkymään ylösalas.
"Olihan se Thomaksenkin kanssa", selitin. "Ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, ettei automekaanikkojen palkoilla hirveästi leveillä."
"Ehkäpä sillä Thomaksella oli sitten jotain isoa ja paksua jokin ihan muu", Aliisa muikisteli.
Huokaisin syvään. Miken ilmeisen hyvästä rahatilanteesta olin kyllä huhuja kuullut, Thomaksen munakoison koko sen sijaan ei todellakaan kiinnostanut. Melkein olin jo kysymässä naiselta, perustiko hän arvauksensa Thomaksen isoveljen housujen sisällölle, mutta nielaisin kysymyksen alas huuliltani. Nyt ei kyllä alettais kaivelemaan mitään vanhoja juttuja esille.

"Ei, kyllä se varmasti johtuu Miken aina niin positiivisesta mielialasta ja kivasta persoonasta", Huru lopulta totesi sarkastisesti.
Vähän saatoin nauraa. Pikkuisen vain... Saattoihan se olla, että tatti otsassaan kulkeva mies olisi kuitenkin loppujen lopuksi ihan mukavaa seuraa mikäli siihen pääsisi tutustumaan kunnolla.

Puheenaihe nopeasti vaihtui mahdollisesta lemmenparista Aliisan tulevaan reissuun. Nainen selitti suu vaahdossa kuinka huippukivaaihanaa oli päästä reppureissaamaan pitkästä aikaa kunnolla ja kuinka todellakin oli sellaisen matkan tarpeessa.
Minä kuuntelin ja mutristelin naamaani tympääntyneenä. En kyllä olisi halunnut, että Aliisa mihinkään lähtisi, mut toisaalta pieni "pesäero" naiseen oli ehkä enemmän kuin tervetullut. Helpompi olisi jatkaa ihan vain sitä kaverilinjaa, kun ei oltu houkutuksille alttiina.

Ehkäpä mä ehtisin tapaamaan sen Kaisankin tässä välissä? Huru olisi melkein toisella puolella maapalloa, joten ei olisi "häiritsemässä" meikäläisen treffisuunnitelmia kyseisen tinderlöydön kanssa. Joo joo, ei voinut Aliisaa syyttää mun ohareista, itse mä olin jättänyt menemättä treffeille kahvikutsun takia...

"Pitääkö mun hakea sut sitten kun tuut takaisin?" kysyin, kun seisoskelimme siinä lentokentän parkkipaikalla.
"En tiedä vielä. Mä ilmoittelen sitte", Huru vastasi kaivellen täyteen sullotun rinkkansa ulos Volvon takapenkiltä.
Nyökkäsin.
"Tässä vaiheessa pitäisi vissiin sanoa, että oo kiltisti, mutta.. Älä oo", Aliisa virnuili saatuaan rinkan selkäänsä.
"En. Tuskin oot sinäkään", hymähdin.
"En todellakaan", Huru pärskähti, muiskautti pikaisen pusun huulilleni ja lähti sitten kohti lentokentän ovia vilkuttaen mennessään.
"Tuo niitä tuliaisia!" huutelin vielä peikkotukkaisen naisen perään.
"Tuon!" kuului vastaus.

Huru lähti ilmojen halki maailmalle, mä lähdin asfalttia pitkin takaisin Kallaan ja olin menettää hermoni radiokanavien biisivalinnoille. Ihme lällyilyä kaikki biisit... Tai sitten se vain tunnosti siltä, että kaikki soitetut kappaleet toi mieleen minut ja Hurun.

SuomiPop:
"Olen yksinkertainen, aina selitystä vailla...

Suomirock:
"Sä oot miettiny monta päivää
Ehkä sun on pakko mennä"

YleX
"Sä saat mut palasiksi ja kokoat taas"

Onneksi HitMix-kanava löytyi lopulta. Hei, ysäripoppia sun muuta, ei voi olla huono kanava!
"What is love, baby don't hurt me, don't hurt me, no more."
Voi v... Aivan sama.

Anton S.
Vuokraaja

Viesti kirjoittaja Anton S. lähetetty 01.02.20 10:46

31.01.2020

Olin ollut eilen treffeillä! Siis ihan oikeilla treffeillä. Käytiin keilaamassa ja syömässä.
"Mä jo ajattelin, että sä oot joku catfish", Kaisa oli todennut, kun molempien jonkinlainen alkukankeus oli vyörynyt pois keilapallojen mukana. Olin vain naureskellut, koska siltähän se toki oli saattanut vaikuttaa kun aina joku este oli ollut tapaamiselle.
Mutta enpä ollut kissakala ja Kaisakin näytti ihan siltä miltä kuvatkin olivat antaneet ymmärtää.

Hauskaa seuraa Kaisa oli! Niinkin hauskaa, että saattoi olla että se oli päätynyt treffien päätteeksi mun luo yöksi, lähtenyt aamulla töihin samaa matkaa mun kanssa vain palatakseen illalla takaisin mun luo. Oli ollut kyllä tarkoitus mennä tallilla käymään tänään töiden jälkeen, mutta noh... Ei ehtinyt.

Siinä me mutusteltiin popcornia mun sohvalla peiton alla ja katseltiin jotain (aivan paskaa) teinikomediaa.
"Käyn vessassa", Kaisa mutisi laskiessaan siideritölkin huojuvalle sohvapöydälle. Katselin naisen sipsuttamista vessan suuntaan ja mietin, mitäköhän tästäkin tulisi. Ei sillä, ihan kiva oli viettää aikaa Kaisan kanssa mutta jospa se ei nyt kuvitelisi, että tästä syntyisi joku vuosisadan rakkaustarina. Tai mistäs sitä ikinä tietää...
Ei naisessa mitään vikaa ollut luonteen puolesta. Eikä varsinkaan ulkonäöllisesti.

Puhelin alkoi soimaan jossain sohvatyynyjen välissä ja itsekseni noituen kaivelin kapistuksen esiin vain nähdäkseni, että ruudulla luki "Saapuva videopuhelu: Aliisa"
Paska.. paskapaskapaska. En kyllä vastaa.

Mutta tumpelo kun olin, puhelimen hiljentämisen sijaan onnistuin kuitenkin vahingossa nakkisormillani painamaan vastaa-kohtaa ja kohta Hurun kasvot lävähtikin näytölle.
"TERVE!" Aliisa hihkaisi ja mutisin moin kaltaiset takaisin.
"Arvaa mitä! Oon nyt Budapestissä ja hahahaha, löysin hyvän baarin", Huru nauraa kätkätti ja naisen hyväntuulisuus sai minunkin suupielet nytkähtämään ylöspäin.
"Aattelin, että tykkäisit tästä", Aliisa selitti ja käänsi puhelintaan niin, että näkisin baarin nimen, mikä todellakin sai meikäläisen pärskähtämään huvittuneena.
"Klub Vittula! Hahaha! Kuin huikee! Hehehhehe. Tulit heti mieleen", naisen kasvot palasivat näyttöön.
"Hulvaton suorastaan", naureskelin. "Otahan munkin puolesta siellä kun en ite pääse paikalle."
"Todellakin. Mitenkäs siellä menee?" Aliisa nyökytteli tukkapehko hytkyen. Auoin vähän hämmentyneenä suutani, koska olin jo ihan unohtanut etten ollut yksin ja vessasta kantautuva pöntön ääni vielä vahvisti sitä.

"Ihan hyvin", rykäisin vilkaisten vessan suuntaan. Ei mennyt aikaakaan kun Kaisa tuli ulos ja käveli keittiöön hakemaan lisää juotavaa. Ja tämä kaikki varmasti näkyi Aliisallekin kuvaruutua tukkivasta isosta päästäni huolimatta.
"Jaaaahas, Seljis! Sulla taitaa olla oma Klub Vittula siellä", Huru huudahti ilahtuneen hämmästyneenä niin lujaa, että kuului varmaan naapuriinkin. "Terve Antonin seuralainen!"
Kaisa ilmestyi selkäni taa hämmentyneen näköisenä ja moikkasi takaisin.
"Mutta mäpä en häiritse teidän rauhaa tämän enempää", Huru hymähteli tietäväisesti. "Muista ehkäisy, heippa!"

Ja siihen loppui se puhelu. Hemmetin Huru...
"Kuka toi oli?" Kaisa kysyi hypähtäessään selkänojan yli takaisin sohvalle.
"Aliisa", mutisin nolostuneena. "Kaveri. On ulkomailla tällä hetkellä."
"Ahaa", nainen vieressäni hymyili leveästi ja sihautti siiderin auki. "Vaikutti hauskalta tyypiltä. Milloin tapaan sen?"
Ähkäisin hämmentyneenä. Jaa, niin, en tiedä. Et ikinä?!
"Katsotaan", mutisin.

Anton S.
Vuokraaja

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa