Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You could break my heart in two

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

You could break my heart in two - Sivu 2 Empty Vs: You could break my heart in two

Viesti  Niko L. 11.08.18 0:16

Tuntui hyvältä, kun Nita painoi päänsä mun olalle. Se kertoi siitä, että toista ei vaivannut mikään. Mutta mua vaivasi. Kylmä suihku ei ollutkaan tehonnut toivomallani tavalla, vaan ajatukset myllersivät edelleen vauhdilla mun mielessäni. Sellaista vauhtia, että pelkäisin möläyttäväni jotain väärää todella väärään aikaan. Niinpä vedin syvään henkeä ja keräilin hetken itseäni.

"Mulla ja äidillähän oli joskus oikeesti hyvät välit. Mä en muista miks ja millon ne alko lopulta rakoilemaan, mut viimenen niitti tais olla se kun äiti sai vahingossa tietää mun seurustelevän", sanoin varovasti ja hiljaa, tuskin kuuluvasti. Tiesin Nitan kuitenkin kuulevan asian tämän käännettyä päätään enemmän mua kohti.

"Mä olin sillon lopettamassa kasiluokkaa ja äiti sai meidät kiinni melkein itse teossa", mielikuva sai mut lähes yökkäämään. "Varmaan se ois ollu sille ihan okei juttu muuten, mut ihminen oli hänen mielestään väärä. Sen takia se halveksuu mua edelleen. Siks mä en oo kertonu sustakaan sille, mä pelkään sen reaktioo."

Katsoin varovasti Nitaa, suoraan silmiin. Mä tajusin vasta silloin, etten ollut puhunut asiasta kenellekään ikinä aikaisemmin.
Niko L.
Niko L.
Tallin ulkopuolinen

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 97

Takaisin alkuun Siirry alas

You could break my heart in two - Sivu 2 Empty Vs: You could break my heart in two

Viesti  Nita M. 17.08.18 23:26

Mä kuuntelin hiljaa, ehkä hieman yllättyneenä, kun Niko alkoi puhumaan. Hetki sitten tilanne oli ollut sama, mutta nyt osat olivat vaihtuneet. Mä kuuntelin ja Niko puhui. Hetken aikaa jouduin miettimään sanoja, jotta sisäistäisin ne. Mulla ei ollut hajuakaan, mitä mun kannattaisi sanoa tai mitä Niko haluaisi mun sanovan.

"Asia ei mulle kuulu, mutta millä tavalla se oli väärä? Ja ei sun äitis sitä päätä, kenen kanssa sä haluat olla", mä sain suustani ulos varmaan sen huonoimman vaihtoehdon. Samalla kun me katsottiin toisiamme silmiin, mä hain Nikon kättä omallani.
"Ja älä huoli, en mäkään oo kertonu porukoille susta. Eikä hirveesti houkuttele", sanoin yrittäen hymyillä pienesti.

Aikamme me vietettiin saunassa ja lopulta mentiin suihkun kautta pois.
"Kattottaisko vielä joku leffa?" kysyin blondia katsellen. Kaikesta huolimatta, mä halusin vain käpertyä miehen kainaloon katsomaan jotain turhanpäiväistä hömpötystä ja unohtaa kaikki omat jutut. Se kuulosti juuri nyt ihan älyttömän hyvältä. Mä taisinkin katsoa huomaamattani Nikoa anovasti, vaikka se ei ollut ihan tarkoitus.
Nita M.
Nita M.
Vuokraaja

Avatar © : Loci
Ikä : 24
Viestien lukumäärä : 320

Takaisin alkuun Siirry alas

You could break my heart in two - Sivu 2 Empty Vs: You could break my heart in two

Viesti  Niko L. 20.08.18 23:39

Mun syke kerkesi nousta ihan kunnolla odottaessani Nitan vastausta. Sekunnit tuntuivat pieneltä ikuisuudelta, kunnes vihdoin toinen sai sanottua jotain. Tosin sen jälkeen mä kaduin avautumistani.
"Tota.. Puhutaan siitä toiste, okei?" sain sanottua. Mä en tiennyt miten olisin asian kertonut. Vaikka olin ollut pitkään sinut asian kanssa, ei siitä puhuminen ollut helppoa. Ei missään nimessä.
"Ja hyvä etten oo ainut joka ei porukoilleen oo puhunu", virnistin.

Siniset silmät tuikkivat bruneten katsoessa mua anovasti, kuin koiranpentu.
"Käy. Mitä haluut kattoo? Mulla ei kyllä taida olla mitään syötävää", pohdin. Leffa olisi oikeasti hyvä juttu, voisi keskittyä vain ja ainoastaan siihen, en mihinkään omiin ongelmiin.
"Valitse sä sillä välin joku hyvä, mä puen sillä välin", totesin. Mä olin huono valitsemaan mitään katsottavaa, hyvä että itsellenikään osasin päättää saatika sitten tyttöystävän kanssa katsottavaksi.

"Noh, joko löyty jotain?" kysyin saatuani t-paidan ja erittäin kulahtaneet kangasshortsit jalkaan. Tuskin Nitaa haittaisi.

// End
Niko L.
Niko L.
Tallin ulkopuolinen

Ikä : 25
Viestien lukumäärä : 97

Takaisin alkuun Siirry alas

You could break my heart in two - Sivu 2 Empty Vs: You could break my heart in two

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa