Lounge, Auburnin talli
Keskiviikko 21.03.
Mukaan @Gabriella S., @Ellie von B. & @Matilda T.
Suljettu
Matun teksti
Keskiviikko 21.03.
Mukaan @Gabriella S., @Ellie von B. & @Matilda T.
Suljettu
Matun teksti
Gabilla ja mulla oli aamuvuoro ja se saatua päätökseen olis tietenki kahvin aika. Tallin käytävällä selitin Gabille kuinka pienempänä en erottanu Roomaa ja Pariisia toisistaan taikka sitä, missä maissa ne edes sijaitsi. Gabi naureskeli mulle ja yritin tenttaa jotain, mistä piikitellä takasin.
Avasin loungen oven ja kahvilla sattui olemaan Matilda sekä Ellen. Blondi kuitenkin taisi olla lähdössä ja lilaletti vasta kaatoi itelleen kahvia kupppiin. Väistelin Matua ja yritin olla mahdollisimman neutraalisti. Pian kuitenkin viekas hymy ja silmänisku sai mun huulille ujohkon hymyn.
Otin kupit mulle ja Gabille kaapista ja asetin ne pöydälle. Myönnän, en vieläkää muista käyttääkö nainen maitoa vai ei, mut jätin kuppiin maidolle tilaa. Punainen purkki olikin sopivasti pöydällä ja kaadoin siitä omaan kuppiin istutettuani itteni pöydän ääreen Gabriellan viereen.
“Heitä ny jotain mistä mä voin piikitellä sua, muuta ku se ilta Krouvissa, ku olit iha naamat” käännyin vieressä istuvan naisen puoleen ja heitin käden tämän niskan taakse vetäen naisen mun kainaloon. Toivottavasti Matu ei saa väärää kuvaa...