K18 | Thomas Raynott

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Siirry alas

K18 | Thomas Raynott

Viesti kirjoittaja Thomas R. lähetetty 05.03.18 10:21

Read on your own risk.

Ikä : 21
Viestien lukumäärä : 262

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: K18 | Thomas Raynott

Viesti kirjoittaja Thomas R. lähetetty 05.03.18 11:14

Murronmaa - Bar Startsruck 27.02.2018

Norkoilin tiskillä, sillä en jaksanu lähtee metsästämään täydestä baarista istumapaikkaa jonkun muka-niin-kovan-jätkän vierestä. Silmäilin tarjontaa ja huomasin yhden punapään huojuvan tanssilattialla. Nope, liian kännissä. Seuraavana osui silmään vaaleaverikkö. Vihreesilmänen kaunotar huomas mun katseen ja hymyili flirttailevasti takasin. Se sipsutti mun luo korkeissa koroissaan ja tuli ihan iholle.

Blondi mittaili mua katseellaan, se kävi varmasti läpi joka ikisen sauman mun pikkutakista ja tummista farkuista. Sitte se asetti kätensä mun rintakehälle ja näytti jotenki liian yllätyneeltä siihen, että mulla sattu olemaan lihaksia luiden ympärillä. Vihdoin pieni keijukainen avas suunsa.
“я тебя хочу.” You’ve got to be fucking kidding me. No ei ihme et nainen olikin näin nätti, jotain vikaahan siinä piti olla. Enlgantilaiset tytöt, OK! Suomalaiset tytöt, ok… Muunmaalaiset kielimuurin takia? No, if not necessary.
“извините” pahoittelin poistumistani ja katosin naisen näköpiiristä.

Katselin ympärilleni uudestaan baarin toisella puolella, jossa sentään pystyi kuulemaan omat ajatuksensa. Suoristin pikkutakkiani ja samalla silmäni löysivät vanhan tuttavuuden. Kävelin naisen viereen ja varovasti laskin käden tämän olalle, etten säikäyttäisi liikaa.
“Jonna, what’s up” hymyillen tervehin brunettea. Ei se saanu sanaakaan sanottua ku se hyppäs kii mun kaulaan. Se tuli vähän puskista. Ei me ihan näin hyviä kavereita oltu. Jonna kuitenki oli ollu Jonnyn kanssa mun peruskallio ala-asteella, ku mulla oli hankalaa. Olin edellee kiitolline Jonnalle.

“Heyyy, lhittle brother!” No ainakin Jonna oli maistissa. “Mitäphä mää thääl, tuuksää othaa shottii meihän kans ?” Why the hell not. Jonna ja joku toinen brunette lähtivät kohti baarimikkoa ja viinaa. Ite seurasin vanavedessä, edelleen baarin kävijöitä tutkien. Enne ku tajusinkaa, mun käteen tungettiin Fisu-shotti ja heti perään tequila lisukkeineen. Ei mun näin paljon pitäny ottaa. Olin kumminki vetäny pohjat kämpillä ja sen jälkeen jo pari vahvempaa baarissa. En mä vois olla humalassa ja viedä jotain likkaa kotiinsa ängeten itte messiin. Enhä mä kykenis lähtee sieltä hiljaa keskellä yötä. Sen jälkeen vielä yks shotti, Salmaria, jonka jälkeen mun muistikuvat on semi sekavia.

Oltiin lähössä. Mä ja joku brunette. Ei se Jonna ollu, se tais olla sen kaveri. Ihan näpsäkän näkönen kyl. Kaipa mä sitä voisin käydä vähä painaa. Ei Jonna varmaa suuttuis. Oliha seki hääränny mun broidin kans.. Lutka.. Ei, ei se lutka oo.. Lutkamainen vaa… Mä otin meille taksin ja brunette sano osotteensa. Perillä mä mietin miten ihmeen kaukana likka asu, ku taksi makso lähes tuplat mitä yleensä kehyskuntiin.

Kavuttiin sen asuntoon neljänteen kerrokseen, eikä talossa ollu hissiä. Kaikki liikunta vaan aktivoi alkoholia paremmin. Eteisessä oli liian monet kengät yhelle henkilölle. Sit se likka selitti jotain sen kämppiksestä. Enempää miettimättä mä painoin bruneten seinää vasten ja annoin pieniä pusuja sen kaulaan. Mä yritin olla hienovaranen, mut tää innokas pikkulikka oli jo repimässä mun housuja pois. Kay then!

Nostin tytön hajareisin mun syliin ja kannoin sen “oletettavasti” makkariin ja pudotin sängylle, näköjään ainaki jouset toimi. Siinä se humalaisilla silmillään yritti jotain kertoo ja mä arvailin. Sillo mä tunsin toiset kädet mun ympärillä. Vai että tällasta peliä. Tuntemattoman naisen kädet repi mun pikkutakin pois ja paidan sen alta. Hetken aikaa ilmassa tuntu tyytyväinen hiljasuus. I wonder why. Kumarruin repimään sängyllä olevan tytön hameen pois ja heitin sen lattialle. Käskin likkaa riisumaan itsensä, kuten myös tyttöä mun takana. Se oli ollu nopeempi ja tunsin lämpimän ihon ja kehon mun selkää vasten.

Tuntematon hoiti loppuun minkä kaverinsa oli alottanu ja riisu multa viimesetki vaatteet. Sängyllä ollu likka lähes nukkku tai oli sammunu ja kokeilin vähän tuuppia sitä, josko tyttö heräis. Nope. Se oli ulkona. Noh, aina täällä oli tää toinen kaveri, naureskelin mielessäni. Käännyin ympäri ja molemmat hiljeni ku seinään. Tyttö tunnisti mut ja mä tytön. Näin ei pitäny käydä. Siinä mä seisoin, keppi tanassa ja ei-enää-niin-tuntematon-likka alasti mun edessä.

“Ei tässä näin pitäny käydä” mumisin laskuhumalan seasta.
“Ei varmaankaan, joo...” vastasi Jonna.

Viimeinen muokkaaja, Thomas R. pvm 10.03.18 16:39, muokattu 3 kertaa

Viesti kirjoittaja Thomas R. lähetetty 06.03.18 13:29

Kalla 6.3.2018

Luulin sun käytöksen perusteella, että sun tunteet on enää pelkkää vihaa mua kohtaan.
Jotenkin mä unohdin... että sä... no, välität. Tolla tavalla.
Kaikki se kylmyys hämäsi.

- I. S.

Olinko mä oikeesti ollu niin kylmä? Nii välinpitämätön? Mut eiks se ollu mun tarkotus? Mut oliko mun tarkotus satuttaa brunettee? Nimittäin siltä se vähän näytti ennen ku lähti onkimaan villasukkiaan. Sen jälkeen en oo naiseen törmänny. Oon oikeestaan pysyny kaukana Auburnista. Kaukana kartanosta ja sen maista. Jonathan on käyny mun luona, mutta mä en sen.

Ja nyt mä olin ajamassa kohti tallia. Tai no en mä sinne tallille ollu menossa. Mut miks olin ylipäätään suunnannu auton keulan tähän tiettyyn suuntaan. Ehkä mä kuitenki vaa ajaisin ohi ja päätyisin johonkin kyläpahaseen kauas Kallasta.

Pakkaslumi putoili taivaalta. Auton mittari näytti -13 astetta. Saatto se vähän huijata. Aamulla oli satanu lunta, nyt taivas oli kirkas. Horisontissa näky satunnaisia sadepilven näkösiä hattaroita. Olispa jo kesä. Sitä mulla oli ikävä. Voisin maata auringossa koko kesäloman ja piipahtaa vaikkapa Englannissa Jonnyn kanssa.

Seuraavana mun edessä oli suuri valkea talo. Isabellan koti. Jonathanin koti. Sen blondin (jonka nimee en muista) koti. Auburnin kartano. Nousin autosta ja lukitsin ovet. Jos joku siivooja tulis avaa oven, olisin tietenkin tulossa kattoo mun veljee. Jos taas Isabella, juoksisin varmaan karkuun. Jos se blondi, katoisin savuna ilmaan.

Seisoin suuren jalopuuoven edessä ja olin painanu ovikelloo kerran. Toisen. Ja melkein sen kolmannen, kun ovi aukes ja kynnyksen toisella puolella oli brunette. Ei, ei mun broidi. Se kauniimpi tässä talossa. Se jonka jalkojen väliin olin päässy. Ei, pyyhi toi mielestäs. Isabella.
“Ööh.. Moi Isabella...”

Viesti kirjoittaja Thomas R. lähetetty 10.03.18 16:37

Kalla 10.3.2018

Mun oveen koputettiin. Olin ehtiny olla kotona jo jonkin aikaa. Olin viettäny unohtumattoman yön Isabellan kanssa ja olin päättäny suostuu naisen ehtoihin. From now on, just sex. Mun pitäis oppii elää sen kans, et naisella olis muitaki. Katoin ovisilmästä ja huomasin broidin. Avasin oven ja tervehin Jonathania. Mies näytti olevan todella hukassa. Ja rupiset rystyset kerto ihan omaa tarinaa.
“Okay, who is she and what she or you did ?” kysyin suoraan. Mitä sitä kiertelemään.

Veli rojahti sohvalle ja hengitti raskaasti.
“Please don’t say it is tha purple-headed ‘I’m-killing-you-with-my-eyes -girly ?!” älähdin miehelle. Jonathan nyökytti. Ei saatana, mihi se oli taas lusikkansa tunkenu. “Hit me” huokasin ja otin paremman asennon sohvalla. “No, just wait a sec !” ryntäsin keittiön kaapeille ja otin kaapista XO-viskipullon. Jonathanille en tätä arvokasta kultaa antais. Ei se osais arvostaa + veli oli autolla.
“Go.”

Broidi kerto koko eilis illan, siitä lähtie ku se oli häirinny mua ja Isabellaa kortsujen suhteen. Kuinka ne oli ‘Matildan’ kanssa viettäny yön. Ja mihin seuraava aamu oli eskaloitunu. Siis ei vittu mun broidi oli taas onnistunu tunkee ittensä tollasee vaikeesee tilanteeseen. Miten se onnistu. Okei, myönnän. Ite olin kans todella hukassa Isabellan takia, mut nyt tiesin mitä tekisin. Kuuntelin miehen tarinan loppuun ja uppouduin ajatuksiini.

“I hate to say this, but I’m glad you didn’t fuck this up, but damn you’re in deep shit” katoin veljeeni, joka selkeesti kävi tahtojen taistoo. “I can only imagine, it feels weird, since you broke up with Ellie less than a week ago, but…” mitä mä muka voisin sanoo, mun ainoo parisuhde oli päättyny pahimmalla mahollisella tavalla. “Do what you really want to. If you want to be drunk as hell and take a girl home, do it. If you want to commit to that one person, channel all your energy into that.” Broidi katto mua todella hämillään.

“Since when you were expert in relationships ?” Se naurahti jo vähän rennommin. “Umm.. I guess I could go spent a night out and see what happens.. But if everythin goes South, I will blame you.” mies jatko. Naurahin veljelleni ja kumosin lasillisen kurkkuuni.
“I love you too, Jonathan.”

Viesti kirjoittaja Thomas R. lähetetty 12.06.18 20:22

Kalla 11.6.2018

Mun kotioveen koputettiin. Äh. Oliko pakko? Nousin sohvalta ylös ja jätin Täydelliset naiset pyörimään töllöön. Kurkkasin ovisilmästä vain nähdäkseni mustaa. Häh? Oliko Sarah löytäny mun kämpän? Tuskin. Mut kuka muu jaksais olla noin lapsellinen ja peittää ovisilmän toiselta puolelta? Yllätys paljastui avatessani oven. Mä oikeesti hetken ehin olla toiveikas, et brunette olis kynnyksen toisella puolella, mut jouduin tyytymään veljeni seuraan.
"What do you want ?" töksäytin.

"Well good day to you too" Jonathan näytti harvinaisen paskalta. Mitä helvettiä se nyt oli tehny?
"You okay ?" kysyin puolittain huolestuneena ja kiinnostuneena. Hitto, jos se oli kussu taas asiansa sen naisen kans. Ellie, Matilda, kumpi nyt olikaan. Tän takia mä olin hehkuttanu broidille useita naisia, ei tarvinnu muistaa nimiä! Simple as shit! Ja kävi tarpeeks kaukana baarissa, nii erittäin pienellä todennäkösyydellä enää törmäis samaan kaveriin uudestaan.

"Yeah... No... I don't know" enempää kyselemättä broidi lösähti sohvalle, otti syliinsä yhen koristetyynyn ja rutisti sitä, ku viimestä päivää. "We had this... Umm... How do I put this..." Jonathan jäi takeltelee selkeesti ajatustensa sanoiks pukemisen kans.
"You got her knocked up ?" voi helvetti jos niin oli käyny. Mä en todellakaan aikois setäillä vielä moneen vuoteen! Musta ei mitään Ollia sais! Ja miks mä sitä harmaahapsee ajattelin. You twat.

"Mä löin Matildaa, okay !?" Shiet. Ööm... Mitä tohon nyt vois sanoo. "I seriously didn't meant to, but Markus was there and things got messed up and he said stuff and got me fucked up and... Gosh !" Broidii selkeesti sattu. Istahin sen viereen ja rukoilin mun tyynyn puolesta. Se näytti hajoovan minä hetkenä hyvänsä.
"You guys talked about it ?" kysyin varovasti. Jonathan nyökkäs. Okei... No se on aina jotain!
"And...?" mun olis pakko saada vähän lisää infoo, jos Jonny halus musta minkäälaista apua.
"She trusts me. But I'm afraid I'm gonna do it again."
"No, you wont"
"How do you kn... Hold up. What's that ?" Okei, nyt se sniffaili mua ku koira. Mitä tääl tapahtu.

"Womens perfume ? Who is she ? Isabella, again ?" Jonathan katto mua vähä pettyneenä.
"First of all, nope, and second, it's none of your business !" sanoin ja hymähin tyytyväisenä. Mut miks? Mistä mä olin tyytyväine? I don't know... Jostain.
"Gosh... You have that look on your face. You like her !" No nyt se oli seonnu!
"No I don't, she's not that kind of girl. No, definetely no" en tienny vakuuttelinko enemmä veljee vai itteeni. Varmaan vähän molempia. Mut selkeesti huonosti.
"Okay... Sure, what ever you say. But let me put this out in the open-" veli suoristi selkäänsä ja päästi tyynyn otteestaan. "-if she was just a hook up, you would be bragging about it on and on and on. But you're not. So, who is she ?" Shit. Velipoika selkeesti tuns mut. Tää oli paha. Vooooooooooi paska.

"Please say you're growing up ? No more meaningless sex and countless girls. 'Cos let me tell you something..." Jonathan nous ylös ja lähti ovelle päin. "In Kytömäki, your old classmates, and some of mine, call you manwhore. So... I didn't want to tell you at first and I hope you do something about it..."

Manwhore. Jaa. Kiva. Kiitos tästä. Mut kaipa mä sen olin ansainnu. Mut tietääpähän, ettei niil "kavereil" oo pokkaa tulla sanoo sitä mulle päin naamaa. Pelkurit. Hetkine, entäs se Jonnyn ongelma. Mut  mies oli jo ehtiny ovesta ulos. Eiks mun pitäny olla sen tukena? Ei niin, et saisin jonku moraalioppitunnin tai jotain? Helvetti...

Viesti kirjoittaja Thomas R. lähetetty 14.06.18 17:38

Orijoki 14.6.2018

Mulla oli vähän liikaaki lomapäiviä käyttämättä, joten sovin pomon kans pitäväni pitkän viikonlopun. Eli torstai olis uus perjantai. Ainakin seuraavat pari viikkoo. Niimpä me lähettiin jätkien kans baariin (niiden idea). Viimeks Jonathanin tupareissa oltii vedetty päät täyteen porukalla, joten Samin ja Kimin mielestä olis korkee aika laittaa taas "jengi" kasaan.

Myöhemmin illalla Kim oli löytäny itelleen enemmän seuraa alkoholista ku naisista, ja mies hoipertelikin aika epätoivosen näkösenä tanssilattialla. Mua ihan itketti kattoo miehen heilumista ja Samin kanssa saatiin nauraa enemmän ku tarpeeks.
"Mites toi ?" Sami oli huomannu kauniin vaaleaverikön tumman seinän vieressä juttelemassa kaverilleen.
"Nätti tyttö, ei sitä kieltämään", vastasin ja kohautin olkiani. Jätkät ei tienny Sarahista, enkä mä tiiä miksen vaan kertonu.
"No iske kiinni ! Jos sä et aio tehä mitää, mä meen", se sano mulle, mä viitoin naista kohen kuin antaakseni luvan ja Sami ei epäröiny hetkeekään.

Kim pääs takasin "tanssimasta" ja nojas baariin aika sekavan oloisena.
"Ootko sä ihan okei ?" kysyin mieheltä. Samin silmät ei meinannu pysyy paikallaan, ku se yritti kattoo mua. Sillä oli selkeesti isot promillet veressään. Pyysin tiskin takaa baarimikolta vesilasin ja työnsin sen Kimin eteen.
"Tässä on Katja ja Essi", Sami ilmesty blondin ja tämän ystävän kanssa meijän luo. "Ja tässä on Tomppa ja Kim", se jatko. Mulkasin Samia uuden lempinimeni takia.
"Thomas, actually", korjasin oman nimeni naisille.

Ennen ku mä ehin reagoida, Kim säntäs vessaan ja Sami lähti sen perään pahoitellen.
"I wouldn't want to be him right now" sanoin, mutten olettanut naisten kuulevan sitä musiikin läpi. Toinen niistä, blondi, katteli omaa hätäuloskäyntiään tilanteesta, mut Essi, punahiuksinen lyhyt nainen (varmaan joku 160 senttinen piikkikorkojen kanssa) katteli viehättyneen näkösenä mua. Don't get me wrong. Muija oli oikeesti pantavan näkönen ja kävi se mulla mielessäkin. Mut mä olin nyt sitoutunu ja oli tarpeeks vaikee käsittää sitä. Nii sit naaman etee tuodaa kaunis nainen. Fuck you guys.

"Sä et taida olla täältä, ku murtaen puhelet", se sano. Nyökkäsin. Katja sano jotain kaverinsa korvaan ja poistu paikalta naisten vessan suuntaan. Hienoa. Nyt me oltais kahestaan pienen punapään kanssa. "Mennää tanssii", se komens. Pudistin päätäni.
"Sä et näköjään paljoa puhu-", Essi jatko ja puri huultaan. "-mä tykkään siit, toiminnan miehiä siis."

Punapää astu askeleen lähemmäs ja oli kirjaimellisesti mun iholla. Onneks olin sitä paljon pidempi, ettei nainen mitenkään olis voinu yltää mun kasvojen korkeudelle. Sen sijaan se lätkäs kämmenensä mun haaroväliin. Hetken aikaa kaikki mun edelliset tavat tuli mieleen. Miten mä ehottasin muijalle sen kämppää lähtemistä. Hoitasin hommani ja lähtisin helvettiin. Baaritiskin ollessa mun selän takana, mä en voinu perääntyy.

"Okay, that's not cool", sanoin ja siirsin naisen käden pois omallani. Se katto mua muka pettyneenä ja varvisti mun kasvoja kohti. For the love of God. "Please, don't", sanoin ja otin naisen hartioista kiinni. Sillo Sami ilmaantu Essin selän takaa ja katto mua ku alienin nähneenä.
"Jos tota idioottia ei kiinnosta pitää seuraa kauniille olennolle, mä voin kyl korjata tilanteen", Sami totes ja kiers kätensä Essin lantiolle. Nainen näytti tyytyväiseltä saadessaan huomiota. H*ro...
"Muija ei tykkäis", sanoin koruttomasti. Samin ilme muuttu huvittuneesta kauhistuneeks.
"Älä saatana sano, et sä seurustelet ?! Mitä helvettiä jätkä, et sä oo sellanen. Snap out of it !" Sami tönäs mua olkapäähän ja mua alko suoraan sanoen vituttaa.
"Quit it ! You don't know her !", tiuskasin sille ja änkesin kaksikon välistä kohti ulko-ovea.
"Enkä mä tunne enää sua !" Sami huus mun perään, mutten kääntyny kattoo miestä. Ihan sama.

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa