Heidin elämää

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Heidin elämää - Sivu 2 Empty Vs: Heidin elämää

Viesti kirjoittaja Heidi N. lähetetty 01.03.19 20:38

01.03.2019 #sokkaluxlaunch

Oli ollut todellinen päänvaiva käydä mekko-ostoksilla, varsinkin ilman Jusua. Jokainen mekko, johon olin rakastunut, oli paljastanut hyvin selkeästi raskauteni. En ollut vieläkään valmis jakamaan pientä ihmettä ja kohtaamaan sitä seuraavia kysymyksiä.
Lopulta olin melkein huvin vuoksi kääriytynyt mustaan olkaimettomaan, hieman abstraktiin mekkoon, jonka helma oli peittänyt mahani täydellisesti.
"Ei hitto, mä ostan tän", olin hihkaissut sovituskopissa ja hihittänyt sitten yksikseni - tai anteeksi, kaksihan meitä nykyään oli.

Isabella ja Amanda olivat kehittäneet valtavan kauniin kokoelman varusteita Sokka Lux-mallistoon. Huopien hypistely oli ollut ihanan rentouttavaa, vaikka shampanja-tarjoilujen välttely oli melkein käynyt työstä. Tuotteiden esittelyt olivat olleet yleellisesti järjestetty ja ympäriltä oli kuulunut useampi ihastunut huokaisu. Hintataso oli odotetulla tasolla ja laadusta kuuluikin maksaa reilulla kädellä. En epäillyt lainkaan, että jokainen paikalla olija venyttäisi tarvittaessa kukkaronsa nyörejä saadakseen hevoselleen ihanat uudet varusteet.

Olin vielä kahden vaiheilla lähtisinkö Auburniin cocktail-jatkoille, onneksi siihen oli vielä hetki aikaa. Sormeni liukuivat pehmeiden pinteleiden kangasta pitkin. Tarvitsisikohan Cariad uudet pintelit tai koulusuojat itselleen?

Heidin elämää - Sivu 2 Heidip10

Heidi N.
Heidi N.
Kaajapurolainen

Ikä : 27
Viestien lukumäärä : 610

http://teepa.net/h/cariad.php

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa