50 shades of Jonathan

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Vs: 50 shades of Jonathan

Viesti kirjoittaja Jonathan R. lähetetty 05.03.18 20:13

Tiistai 06.03.2018

“Oliko tuo Matilda joka äsken ryntäsi ulos ?” Isabellahan se sii oven raossa. Ei helvetti.
“Joo se käväs täs kertomas pienii muutoksii Haukan safkoihi” keksin nopeen hätävalheen. Nousin sohvalta ylös ja painelin keittiöön. Hain rätin ja lähin siivoomaan seinään heittämääni kaljaa. Brunette ei poistunut ovenraosta.
“Yes ?” katoin pomoani kysyvästi.
“Nothing, nothing…” Isabella poistu ovensuusta pieni hymy kasvoillaan. Voi olla ettei mun kusetus menny läpi.

Menin tupakan kautta suihkuun ja riisuessa vaatteita makkarissa tajusin sen maidolla höystetyn paidan edelleen siinä seinän vieressä. Mua alko hymyilyttää se eiline accident, mut samantein veti naama peruslukemille mihin tilanne aamulla jäi. Kaikki alko nii helveti hyvi. Luulin oikeesti sen ihmisen olevan ees vähän erilaisempi ku täys mulkku ja idiootti anti-sosiaalinen ärrämyyjä.

Kuuma vesi virtas mun kehoo pitki ku aloin pesee edellisyön muistoja lattiakaivosta alas. Mua edellee ihmetytti, miten se nainen oli muuttunu iha eri persoonaks ja miten hyvält sen ihmisen läsnäolo ja kosketus siin vaihees tuntu. Mitä enemmä mä ajattelin aamun episodia, sitä paskempi mieli mulle itelleni tuli. Ehkä mä ylireagoin, olin liia suorasananen ja rehellisesti ilkee.

Pääsin suihkusta ulos ja kuivattuu hiuksii, kietasin pyyhkeen vyötärölle ja hain puhelimen farkkujen taskusta. Avasin mun ja Matildan keskustelun. Kumminkaa en keksiny mitää mitä sanoo. Halusinko sanoo mitään? Jos sanoisin, vastaisko Matu vai halusko se mut vaa ulos sen elämästä. Jos tää oliki sen elämän pahin virhe? Rojahin sängylle ja hautasin pääni tyynyjen sekaa. Tyynyjen, jotka tuoksu mun yölliselle vieraalle. Voi nyt helvetti vie!

Olin tilannu taksin keskustaan, jotta voisin hakee oman autoni Krouvin nurkilta. Maksoin kuskille ja nousin mustasta mersusta. Oma valkea peltilaatikko odotti omalla paikallaan ja ihan mun tuurilla, tuulilasin ja pyyhkijän välissä odotti sakkolappu. Vilkasin pysäköintiin ohjeistavia tauluja. Olin tunnin myöhässä. Voi v*ttu. Vilkasin sakkoa. 135 euroa. Kiva.

Istuin autoon ja jätin sakkolapun vänkärin penkille. Enempää miettimättä lähin ajamaan. Autossa oli kylmä, joten suuntasin mahdollisimman pian takaisin kartanolle. Mun mieliala vajos alimpaan Helvettiin. Mun oli pakko pysähtyy, sillä oli just sellanen olo, et saattasin antaa ylen. En krapulan, vaan henkisen huonovointisuuden takia. Nousin autosta ja laitoin tupakaks. Vilkasin ympärille. Mun edessä oli tumma kerrostalo, joka näytti yöllä lähes pelottavalta. Karmivalta, kuten Matu oli sanonu perjantai-iltana. Miks mä olin sen naisen talon edessä? Ei se kuitenkaa halunnu nähä mua, eikä Matu ees välttämättä ollu kotona.

Tumppasin syöpäkääryleen ja istuin takaisin ratin taakse. Halusin kotiin. Heti.

Jonathan R.
Tallimestari

Ikä : 23
Viestien lukumäärä : 1069

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Jonathan R. lähetetty 08.03.18 10:19

"Bend over, boy"  - Maaliskuu 2016, Kytömäki

Avasin kinuskin värisen oven mun ja Markuksen yhteiseen kotiin. Paitsi, ettei se pitkään enää olis. Mulla oli henkisesti niin paha olla, et juoksin ensimmäisenä vessaan oksentaa. Halusin huutaa ja raivota. Itkee ja lähtee pois, johonki, missä kukaa ei tuntis mua ja pystysin alottaa puhtaalt pöydält.

Kuulin Markuksen askeleiden äänet eteisessä. Kuulin oven sulkeutuvan. Olin siis kotona ennen poikaystävääni. Omaa miestäni, jonka epäilin pettävän mua. Se luuli et olin nukkumassa, kello kuitenkin oli vaille seittemän aamulla.

Meijän asunto ei ollu iso. Alun perin se oli ollu Markuksen oma, vuokralla se kuitenkin oli, mutta yksin. Se oli halunnu muuttaa yhteen semi aikasessa vaiheessa meijän suhdetta, mut sen lisäks, mä en löytäny yhtäkää syytä miettii kahesti. Mun olis pitäny.

Mun ja Markuksen suhde oli aikas avoin. Molemmilla oli silloin tällöin baarissa taikka viikonloppuna joku toinen kaverina. Ei mitään panemista kuitenkaa. Läheisyyttä ja sen sellasta. Meil oli selkeet rajat, mikä olis sallittuu ja mikä ei. Markus ei kuitenkaa voinu pysyy sovittujen rajojen sisällä.

Viimesten kuukausien aikana, mies oli viipyillyt pitkiä iltoja "hoitamassa asioita" tai paikannut kaveria työpaikalla. Välillä oli myös auttamassa äitiään yön yli. Markuksella oli toinen ja se luuli etten mä tietäis. Yhen asian se oli pitäny multa hyvin piilossa; kuka se kolmas oli.

Hieman Markuksen menemisiä rajotti opinnot. Kuulin kyllä luokkalaisilta Markuksen lähteneen asioille opiskelija-asunnoilta, sillon ku mulla oli iltatalli. Huomasin saman, sillä kilometrimittari liikku aikamoista vauhtia eteenpäin.

Avasin vessan oven ja kohtasin poikaystäväni katseen. Tai no tulevan entisen poikaystäväni.
"Jon..." huomasin miten hätääntyneenä Markus yritti keksiä syytä tulla tähän aikaan kotiin. "Sori, venähti vähä jätkien kans. Käytii siel leffas ja sit ruokien kans ottaa vähän kuppii" mies naureskeli kuin mitään ei olis. En haistanu viinaa, en kaljaa, en mitään.

"Don't you fuck with me" sanoin miehelle vakavalla äänellä naama peruslukemilla. Markus katto mua ihan ihmeissään. Sillä ei oikeesti ollu tietoo kaikesta, mitä mä tiesin. "You're sleeping with someone else. Aren't you ?!" mulla alko menee hermo. Mies jota rakastin, ei ollu mulle rehellinen. Ei ollu lojaali, saatika varmaan ees rakastanu mua.

Kaivoin eteisen kaapista ison putkikassin ja aloin lappaamaan tavaroitani siihen, Markuksen kattoessa hiljaa vierestä.
"Don't even try to defend yourself. I've known for a long time" sanoin pelottavan rauhalliseen ääneen samalla pakatessani. "I should've left a long time ago ! I don't need to watch this from aside !" mä tunsin ekan kyyneleen mun poskella.

Markus oli perääntyny nojaamaan seinää vasten, et se olis mahollisimman vähän mun tiellä. Pudotin painavan kassin lattialle ja astelin miehen eteen ja painoin vartalollani Markuksen kiinni seinään.
"I don't have time for this shit. From now on, you can go fuck anyone you like. Or bend over whenever they tell you to do so. 'Cos unlike you, I ain't nobodys bitch. I ain't nobodys little fuck boy !" iskin nyrkin kolme senttiä miehen pään viereen. Markusta selkeesti pelotti mun käytös. Se ei ollu ikinä nähny mua suuttuneena. Se ei ollu nähny mua petettynä.

Peräännyin pari askelta ja samassa sain avarin poskeen. Vastalauseena vielä eilen mun poikaystävän virkaa pitänyt jätkä sai nyrkin silmäkulmaansa. Käännyin ympäri ja otin putkikassin olalleni. Irrotin asunnon avaimen omasta nipustani ja heitin sen lattialle maahan lyyhistyneen Markuksen eteen.
"Don't bother and try to call me" suljin ulko-oven perässäni.

Jonathan R.
Tallimestari

Viesti kirjoittaja Jonathan R. lähetetty 10.03.18 16:43

What am I doing ? - Kallan Kingi 11.03.2018

Mä en tiiä mite olin eksyny tänne. Just vähän aikaa sitte olin kertonu Kingin olevan basic bitchien perseekeinutuspaikka. Ja täällä mä olin. Kalja kädessä istuin tiskillä odottamas et jotain tapahtuis. Tanssilattialla oli lyhyehkö blondi, joka näytti todella paljon Ellieltä. Pidemmän aikaa seurattuani naisen liikkeitä, suuri tatuointi vasemmassa kyynärvarressa paljasti naisen olevan joku muu.

Blondin lähellä oli punapää, eikä kaksikko vaikuttanut tuntevan toisiaan. Siihen malliin ne vaihtoivat liian itsevarmoja katseita. Naiset selkeesti kävi jotain sanatonta sotaa siitä, kumpi saisi jäädä tanssimaan. Molempien vartalot liikkuivat lumoavasti ja sulavasti kuin vedessä. Punapää kuitenkin poistui blondin vierestä, jonka kasvoille nousi omahyväinen virne. Vasta  tajutessaan punapään löytäneen seuralaisen tai poikaystävänsä, blondin hymy hyytyi. Tunsin tuskan.

Skannasin katseellani baarin ihmisiä. Suurin osa oli tullut yksin. Tai sitten parisuhteilla ei enää ollut mitään arvoa. Tunnistin kuitenkin itteni, olinhan mäki Krouvin edessä lähennellyt Gabia ja harkinnut sadasosasekunnin ajan yötä Matildan luona. Molemmat sillä ajalla kun olin vielä suhteessa. Missä me mentiin Ellien kans vikaan?

Eikö me vaan ymmärretty toisiimme? Kuvitteliko molemmat rakentavansa jotain, mikä ei kestäis ensimmäistä syysmyrskyä pidempään. Jotain, joka vaan oli liian heikko. Mä en kadu mitään, mitä sillä ajalla tapahtu. Mut olisin voinu hoitaa asiat täysin eri tavalla.

Olin ihan uppoutunu ajatuksiini, kun viehättävän näköinen brunette saapu mun viereen tiskille, tönästen mua joko vahingossa tai tahallaan.
“Sori” pahoitteli nainen musiikin yli. Se vilkas mua uudemman kerran. “Haluuksä jotain ?” tuikkivat silmät katto mua.
“No thanks” nostin tuoppia vahvistaakseni vastauksen. Naisesta vois saada ehkä jonkinlaista seuraa illaks. Ihan juttelukaveriki kelpais. Nostin Pall Mallin askia kysyvällä katseella ja saadessaan Cosmonsa, nainen nyökkäs.

Kingin röökihuone olo tyhjä. Ja siellä kuuli omat ajatuksensa. Ojensin askin naiselle, joka otti yhden tupakan sormiensa väliin ja odotti et antaisin tulta. Otin myös omien hampaideni väliin yhden röökin ja sytytin ensin naisen, sitten omani. Hiljasuudessa poltettiin tupakkaa, kunnes nainen avas suunsa ja ojens kätensä.
“Olivia” se oli selkeesti esittäytyminen. Tartuin naisen käteen ja vastasin.
“Oliver” hymyilin. Teknisesti ottaen puhuin totta. Toinen syyni oli Auburn. Kaikkien ei tarvinnu pystyy yhistää tallimestaria nimeltä baareissa naisia jahtavaan hyypiöön. Tallin toisen omistajan panokaveri teki sitä mun puolesta enemmän.

Nainen tumppas oman röökinsä ja pudotti sen tuhkakuppiin vieressään. Mä tein samoin. Jostain syystä me jäätiin sinne seisomaan. Ihan hiljaa. Olihan se tilanne todella huvittava. Eiks baarissa yleensä juttu lentäny ku viimestä päivää estojen lähdettyy karkuun humalaa? Ainakin näin mä olin aina kuvitellut. Vai oliko se vaan joku miesten välinen juttu?

Samassa Oliviaksi esittäytyny nainen tuli mun iholle, kiers kätensä mun kaulaan ja paino huulensa kiinni mun huulin. Mun hämmennys ei ehtiny kauaa kestää. Päätin elää hetkessä ja kiersin omat käteni naisen ympärille antautuen suudelmaan. Naisen kynnet raapi mun niskaa ja toinen käsi seikkaili mun hiusten lomassa. Ite tutustuin käsillä tutkien naisen muotoihin, kylkiin ja takamukseen. Lähes mun pitunen nainen oli vaativa otteidensa kanssa.

Se otti hetkeks etäisyyttä ja katto mua vaaleilla silmillään muhun. Kysymyksiä sanomatta ääneen, poistuttiin yhessä baarin puolelle. Nainen vei mut suoraan tanssilattialle, enkä mä voinu olla miettimättä edellistä kertaa Ellien ja Mikaelin kans. Nainen hiero persettään mun haaroväliin ja teki selkeeks aikeensa. Olivian tanssi keräs katseita ja mä yritin todellakin petraa edelliskerrasta. Myötäilin naisen liikkeitä ja pidin Oliviaa lähellä itteeni.

Brunette käänty ja katto mua silmiin. Samalla tavalla ku röökihuonees, se kiers toisen kätensä mun ympäri ja jatko keinumista ja kiusotteluu mun edes. Nainen tanssi tanssiaan ties kuinka pitkän ajan ja lopuks tanssittiin iha kii toisissamme otsat vastakkain. Hetken aikaa mä pystyin ymmärtää tilannetta ja sitä, mitä Thomas oli tarkottanu erilaisesta vapaudesta naisen kans. En olis tilivelvollinen kenellekkää, sain tehä omat ratkasuni eikä tarvinnu kysyy Olivialta lupaa. Tai no ehkä joihinki, jotka koski naisen kehoo.
“Mennään mun luo, asun ihan nurkan takana” Olivia sano ja veti mut mukanaan narikalle.

Rymisteltiin naisen kotiovesta sisälle, mä revin kengät jalasta ja tiputin takin lattiella. Mun kädet hyväili taas naisen vartaloa, joka painautu vaan lähemmäs mua. Pehmeet huulet oli kiinni mun huulilla. Olivia ties suoraan mihin oli mua viemässä. Seurasin kiltisti perässä. Makuuhuone oli avara ja suuri parisänky oli sijotettu yhelle seinälle. Olivia kääns mun selän sänkyy kohden, otti etäisyyttä ja repi mun paidan  pois heittäen sen lattialle, huppari seuras perässä viereen. Nainen sujuvasti avas mun vyön ja sepaluksen repien farkut ja bokserit nilkkoihin.

Nainen riisu iteltään päällä olleen ihonmyötäsen tummanvihreen mekon ja riisu korkkarit samaan kasaan. Siks nainen oli ollu niin pitkä. Todellisuudessa Olivia ei varmasti ollu yhtään Matildaa pidempi. Matu. Miks se nainen tuli mun mieleen just nyt. C’moon! Olivia oli menny kontillee lattialle ja oli valmiina kiusaa mua enemmänki. Mun edessä oli kaunis nainen alusvaatteissaan, viittä vaille ottamassa multa poskeen ja mä mietin Matua.
“Shit, I’ve got to go..” sihahdin, nousin ylös ja vedin housut takasin jalkaan. Vetäsin lattialle pudotetun paidan takasin päälleni ja otin mustan hupparin sen vierestä. Punanen oli, Matulla. Se oli jääny eilen naiselle päälle, ku vein sen himaan.

Astelin suoraan eteiseen, vedin kengät jalkaan ja otin takin niien vierestä lattialta. Ehtisin pukee hyvin rapussa. Olivia oli ilmestyny alusvaatteisillaan mun näkökenttään.
“Et kai sä vaan oo naimisissa ?” naisen ääni kuulosti hätääntyneeltä ja tosissaan vakavalta. Naurahdin kysymkselle hermostuneesti.
“Not even close” vastasin ja painuin ovesta ulos.

Jonathan R.
Tallimestari

Viesti kirjoittaja Jonathan R. lähetetty 21.06.18 10:41

Viikon Koeaika 15.-22 6.

Perjantai 15.6.
Ku päästiin Matun kämpille, siel oli yht siistii ku aina. Toivoin todella et se kans pysyis silleen. Olinha mä semi siisti eläjä, mut välil saatto lipsuu enemmä tai vähemmä. En sentää jättäny maitopurkkeja, joissa oli viel sentti kaks maitoo pohjal, lojuu johki verhon taa, kuten yks tuttu. Se oli jo aika helveti siivotonta.

Pudotin ihan ekana putkikassin olkkariin ja jäin kattoo Matildan reaktioo. Saisinko omaa kappitilaa vai eläisinkö niiku retkellä? Kaikki kamat yhessä ja samassa laukussa, eikä niitä otettu sieltä pois ku vasta kotona.

Käytännön juttujen jälkee, alettii tekee yhes ruokaa ja kyl mä siit nautin. Ensimmäine ruoka lähes-avopuolisoina. Ajatuksena se vähä alkuu tuntu oudolta ja vähä pelottavalt, mut sit ku sitä mietti enemmä, se oliki iha jees fiilis. Kyl mä sitä vähä varoin, etten tekis mitää oikeesti typerää. En halunnu saaha Matuu huonolle tuulelle heti ekana iltana.

Ilta meni katelles teeveetä, mut molempie aikasen herätyksen takii oli pakko mennä ajois nukkuu. Matilda tietenki tottuneesti osas asettuu omaa sänkyynsä, mut ite jouduin ettii omaa paikkaani yhtälös semi pitkää.

Lauantai 16.6.
Mua väsytti ihan armottomasti. En ollu saanu oikee nukuttuu kunnolla. Vaikka mä yleensä nukuin Matun kans tosi hyvin, nyt en vaa osannu löytää kunnon asentoo mitenkää päin. Kaiken lisäks olin kolmesti meinannu tukehtuu joko Matildan hiuksiin tai tyynyyn jonka nainen sullo mun naamalle. Miten näitä juttuja ei huomannu ennen ku vast nyt?

Tallivuoro oli ja meni. Saatoin olla vähän äreenä väsymyksen takia ja vedinki kahvia sen minkä ehdin. Tupakkatauot olis ollu tosi jees, mut kuten oon itteni kans sopinu, en polta tallilla. Joten menin omalle asunnolle parvekkeelle lounaalla. Samalla mä söin siinä jotain ja yritin kerätä ees jotain voimia lopun päivän ajaks. Ainaki tallille.

Olin ennen Matuu kotona. Hui, tuntupa se oudolta sanoo ees mielessään. Matilda kanto kainalossaan lonkeroita. Talonyhtiön saunatilat olis kuulemma käytettävissä, joten nimi-listaan-varauksella otettii itellemme klo 19-20 saunavuoro. Matu halus mennä viel vaatteet pääl pukutiloihin, mulle oli se ja sama. Riisuin kaikki vaatteet sängyn reunalle ja kietasin pyyhkeen ympäri. Tadaa.

Mä meinasin ensinnäki nukahtaa suihkuun. Ja melkein heti sen perää saunaa. Onneks en ollu yksin. Sain kyl piristettyy mieltäni, ku kaadoin saunassa olleen vesikipon sisällön naisen niskaan, tämän lähtiessä suihkun puolelle. Ai että. Sain kyl tosi hyvät naurut! Lämmin sauna muutenki sai mun olon rennommaks ja ilta meniki paljo paremmin ku aamu. Luojan kiitos.

Sunnuntai 17.6.
Heräsin paljon pirteempänä ku mitä edellisaamuna ja olinki yltiöystävällinen kaikkia kohtaan. Ensimmäisenä siitä sai maistiaisen oma rakas tyttöystäväni ja mahdollisesti tuleva avopuolisoni, Matilda. Tiesin naisen menevän paljon myöhempään töihin ku mä, mut Matu oli puhunu menevänsä aamusta tallille, joten nähtäis kuitenki siellä. Mut silti se aurinkoinen herätys 5.30 ei ilahuttanu Matildaa. Tyhäm.

Pari kertaa törmättiin tallissa mut mä hoidin työni ja Matu peuhas Zelian kans kentällä. En paljoo ehtiny ees seuraa kaksikon menoa, mut Matun huudahduksista päätellen paremminki olis voinu mennä. Matu karkas tallilt joskus yhentoista jälkeen, kai, ja mulla jatku duuni. Sen jälkeen olin varannu Eelalle aikaa. Meil olis helvetin hyvä mahollisuus treenaa rauhassa, ku talli vaikutti ihmeen hiljaselta ja Matildaki oli lähteny “häiritsemästä”.

Kuuden jälkeen mä pääsin takasin asunnolle. Jääkaapissa oli pari kaljaa sekä eilis-illan ruoantähteet. Rakentelin leivistä ja lihasta jotain ihan ihme naposteltavia ja mussutin niitä tyytyväisenä sohvalla telkkaria kattoen. Neloselta tuli Timberlaken ja Kunisin leffa. Ah, mitä muistoja. Sen ajatuksen jälkeen kuulin ku ovi kävi.

Maanantai 18.6.
Heräsin Matildan kääntyessä sängyllä. Ja ku mä avasin silmät, jostai peiton ja tyynyn takaa näky naisen pehmee hymy. Kyl mä tätä voisin useemminki tehä. Vetäsin naisen mun päälle ja hetken hempeilyn jälkeen, meno ei ollukka nii hempeetä. Sen enempää en teille kerro, sorry. Not sorry.

Ja toden totta mä voisin olla puomipoikana Matulle ja Zelialle, miksen. Mun aamu oli paras tähän mennessä, ihan koska vapaapäivä ja maailman sulosimmat kasvot katto mua ku avasin silmät. Joten miksen olis hyvällä mielellä? Kuitenki Isabellan ja Eelan rääkki vei musta enimmät mehut päivän aikana. Oon 110% varma, et ne kaks oli suunnitellu kaiken. Naiset on näköjää sillee kieroja. Damn you.

Matilda oli kadonnu johki sillä aikaa, ku meijän valmennus oli (vihdoin) ohi, ja purin tamman varusteet ihan rauhassa. Se oli hytkyttäny mua lähemmäs tunnin, joten mun vuoro oli antaa tammalle takas ja olla yltiö rauhalline ja hidas. Hitaus tais vaa johtuu siitä, et mun pallit ja perse oli muuskana. Perkeleen naiset.

Oltiin tultu tallille samalla autolla, joten samalla autolla me myös lähettiin. Tuntu hemmetin oudolta istuu apparin paikalla ja antaa naisen ajaa. Olipahan mulla aikaa kiusaa naista ja tunkee sormee sen korvaan ja kämmentä ihan jonnekki muualle. Ei Matu ainakaan kovin vihaselta näyttäny.

Tiistai 19.6.
Helvetti vie. Synttäriaamunakin mulla olis herätys puol kuus. Eli aamutalliin matka vie! Isabella oli ihan varmasti laittanu mulle näit aamuherätyksiä syystä, mut sitä mä en vielä tienny. Ja tuskin saisin koskaa tietää. Kellon lähestyessä kolmee, mä olin oikeestaan jo ihan valmis, joten ajattelin käydä moikkamassa tammoja laitumella.

Eela nähdessään mut, otti reilummat laukkaspurtit vastakkaiseen suuntaan, mut Armi ja Effi tuli moikkaa mua uteliaana. Noh, Eela jäis nyt porkkanoista paitsi. Tammat hamus pätkät mun kämmenistä ja rouskutteli niitä tyytyväisenä. Rapsuti rapsuti ja kotia kohti.

Avatessa ulko-oven, asunto oli tyhjä, joten Matilda oli varmaanki lähteny iltavuoroon. Vaihoin tallikamat lenkkikuteisiin ja painelin ovesta ulos. Kävin moikkaamassa jotenkin kyrpiintyneen näköstä ärrätätiä ja muiskautin naisen huulille pusun tiskin yli. Matilda yritti hätyytellä pois, mut sori ku painan nii paljo, ettei se ihan heti onnistu, jos laitan vastaan. Vink.

Viiden kilsan lenkki mun tervakeuhkoilla oli silti ihan liian vähän. Mun olis pakko lopettaa tupakointi, jos oikeesti halusin saada itteeni yhtään parempaan kuntoon, ku mitä olin. Ei sillä et olisin jonku kaapin kokonen, mut kyl penkistä useempi kymppi nous. Ainaki kaksykt!

Kämpillä suihkuun ja suihkun kautta keittiöön. Pengoin kaappeja ku vanhasta tottumuksesta ja jääkaapissa oli lihat sun muut valmiina. Ajattelin tehä ruoan valmiiks niin, et Matu pääsis suoraan ruokapöytään töistä, kuten jo kerran aiemmin.

Keskiviikko 20.6.
Vielä ei oltu siinä pisteessä, et käytäs kusella toisen pestessä hampaita. Mut lähelle. Ku olin saanu oman suuni pestyy, Matilda hätyytti mut ulos jotta vois suorittaa aamurutiinin loppuun ennen meikkausta. Vaikkei nainen meikkiä tarvinnu.

Aamurutiini meni lähes ku automaattisesti. Paitsi kun Fellu oli vetää mut ojaan nähessään maukkaan ruohotupsun. Kiitos Fellu. Kyllähä se ori siitä ruotuu saatii, mut vähä oli tahtojen taistoo. Onnea Fellun lapsien omistajille.

Just ku olin lähössä tallilta, Matilda varotti oman vitutuskäyränsä nopeasta nousukiidosta. Ai saatana. Tulipahan nyt koettua seki. Nainen kans sano tulevansa Auburniin liikuttaa Zelian, joten jäin odottelemaan ärrätätiä (kauhulla) tallille.

Ilta meni hieman paremmin kuin päivällä. Mä en tienny mikä Matildaa riso, enkä ees aikonu kysyy. En halunnu tietää vaikka se olis liittyny muhun. Ai saatana. Naisen kömpiessä suihkuu, kävin varovasti kokeilee oliko ovi auki ja mun tuurilla se oli lukossa. Ei siis viikon ensimmäistä yhteistä suihkua tänäänkään.

Torstai 21.6.
Mulla oli taas, yllätys yllätys aamutalli. Matilda sai hyvällä mielellä jäädä nukkumaan ja mun olis tehny mieli jäähä naisen viereen. Siitä lähtien, ku nousin ylös, kaikki tuntu olee mua vastaan. Kahvinkeitin sylki puolet pihalle, joten meinasin myöhästyy hevosten aamumössöistä siivotessani keittiön pintoja.

Myös jokaisen kaviokkaan oma mössökippo oli ihan missä sattu iltatallin jäljiltä, joten metsästin myös jokaisen niistä ympäri tallia. Yks löyty tarhasta. Miten. En ees kysy. Kaikkien muiden vastoinkäymisten jälkeen Matilda kahen aikaan kysy yhteistä maastoo tammojen kanssa. Miksei. Jos vaikka vähän mieliala paranis. Kävin siis hakemassa tammat valmiiks laitumelta.

Maasto olis voinu mennä paremmin. Molemminpuolinen hiljasuus oli aika ajoin painostavaa, mut kunnialla me päästiin takasin tallille. Yritin pysyy mahollisimman neutraalina Matildan lähellä, mut silti pari kertaa tuli sille tiuskastuu turhasta. Sori siitä, hani…

Jonathan R.
Tallimestari

Viesti kirjoittaja Jonathan R. Eilen kello 16:10

Jonathan R.
Tallimestari