Foorumi | Auburn Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa...

Siirry alas

Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa... Empty Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa...

Viesti  Jonny 24.08.17 20:25

Niin pitkään ja niin suurella innolla oon odottanut ja edelleen odotan seuraavaa vuokraajan hakua hevosille. Tallin miljöö sekä porukka vaikuttavat liian hyvältä ollakseen totta, joten uusin elämäntehtäväni onkin ottaa selville, voiko tämä kaikki kuitenkaan olla totta.

Pysyn kuulolla Wink
Anonymous
Jonny
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa... Empty Vs: Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa...

Viesti  Amanda S. 24.08.17 20:45

Hei Jonny!

Kiitos ihanasta palautteesta, ja totta se on, kyllä me ollaan todellisia! Seuraavasta avoimesta vuokraajahausta ei ole vielä tietoa, mutta innokkaille tallitytöille ja -pojille on aina tarvetta. Jos siis vuokraheppaa odotellessa haluaa tehdä olonsa kotoisaksi, voi tänne vieraskirjaan heitellä vapaamuotoista hakemusta/esittelyä itsestään: sen perusteella perijättäret osaavat kyllä nakittaa jos jonkinlaista tekemistä hevosten parissa.

Vuokrahevosten kannalta kannattaa olla silmä tarkkana, hakuja tulee jos ja kun hevosia joskus vapautuu tai tulee lisää!
Amanda S.
Amanda S.
Tallinomistaja

Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 298

http://auburnestate.altervista.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa... Empty Vs: Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa...

Viesti  Jonny 24.08.17 21:19

Noo miepä heitän tähän perään !

Jonathan "Jonny" Raynott annettiin minulle nimeksi syntymäni jälkeen vuonna 1995. Olen juuri täyttänyt siis 22 vuotta ja hevosten kanssa siitä olen viettänyt suurimman osan. Muutimme Englannista perheeni kanssa Suomeen ollessani vajaan viiden vanha. Perheeseemme liittyi muuton yhteydessä pullea cob-tamma, jonka kanssa olen tärkeimmät hevostelun salat oppinut. Vanhempieni eron jälkeen omakotitalomme ja tallirakennus myytiin, samoin rakas opettajani. Yksikään hevonen ei ole tehnyt minuun samanlaista vaikutusta kuin oma möhömahani ja odotan uutta sydämen murskaajaa kuin kuuta nousevaa.

En mielelläni puhu historiastani juurikaan kenenkään kanssa, varsinkin nykyisen suhteeni vanhempiini pidän visusti itselläni, moni hevonen on kyllä kuullut uusimmat päivitykset, muttei yksikään kaksijalkainen. Muuten olen yltiösosiaalinen ja humoristinen nuori mies. Rakastan ihmisten seuraa, en kuitenkaan niin paljon kuin hevosten. Kunhan minut oppii tuntemaan kunnolla ja minä tutustun toiseen osapuoleen hyvin, tulen näyttämään kaikista oudoimmat luonteenpiirteeni. Jääköön ne toistaiseksi salaisuudeksi. Koulut on käyty ja haenkin nyt työpaikkaa Auburnista, jotta saisin maksettua vuokran sekä muut laskut.

Ratsastajana tahtoisin kehittyä vielä paljon. Kilpakokemusta ei juurikaan ole, möllöilyä enimmäkseen. Valmennuksissa olen käynyt, mutta nekin ovat jääneet hintatason noustua kaikkialla pilviin. Tavoitteeni onkin päästä edustamaan joko Englantia taikka Suomea olympia tasolla esteratsastuksessa.

Uskallan väittää, että siinä vaiheessa viimeistään ulkonäköni saa muuttua hieman; labret-lävistys keskellä alahuulta ja tummanpunaiset hiukset eivät varmaankaan vakuuta sponsoreita, saatika tuomareita. Lähes kaksisenttiset venytykset eivät onneksi ole vielä olleet esteenä hevostelulle. Olen tottunut ottamaan korut pois aina kun kypärä on tulossa tilalle. Muuten ulkonäössäni ei pitäisi olla vikaa. Tummat farkut taikka reisitaskuhousut ovat yleisimmät vaatteet punaisen hupparin kanssa. Tennarit jalassa, totta kai!

Jos jotain oikein oleellista jäi puuttumaan, laitan tulemaan perästä ! Very Happy
Anonymous
Jonny
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa... Empty Vs: Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa...

Viesti  Amanda S. 24.08.17 21:49

Tallimestarimme Anna Sare on tehnyt avajaisista asti aika pitkiä päiviä, joten tulimme Annan kanssa siihen tulokseen, että apukäsille olisi todellakin tarvetta. Tallityöntekijänä toimit Annan alaisuudessa auttaen tätä päivän askareissa, ja sitten kun tallin tavat ovat tulleet tutuksi, voidaan sopia myös kokonaan tuuraamisesta tallimestarin vapaapäivien ajaksi.

Luon päiväkirjat-kategoriaan oman päiväkirjan tallityöntekijöille, jonne voi kirjoitella/piirrellä tallitöistä tarinoita (ei siis tarvitse kirjoitella tietyn hevosen päiväkirjaan). Voit rekisteröityä foorumille ja laittaa esittelysi tallilaisten kaappeihin, pistän sitten yksityisviestillä vielä tarkempaa infoa koskien työnkuvaasi. Tervetuloa ja ompa hauska huomata, miten samankaltaisia olette Annan kanssa... Taidatte tulla hyvin toimeen! <;
Amanda S.
Amanda S.
Tallinomistaja

Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 298

http://auburnestate.altervista.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa... Empty Vs: Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa...

Viesti  Eetu 25.08.17 20:05

(Tuun sotkemaan tätä topaa, toivottavasti ei haittaa.. Very Happy)

Moikka, vieläkö mahtuisi yksi tallipoitsu mukaan? Tarjolla olis ihan kelpo 24-vuotias miekkonen, joka on kilpaillut kansallisella tasolla kenttäratsastuksessa. Työvoiman lisäksi toisi tallille lisää silmänruokaa Wink Vähän on mimminpyörittäjä-kusipään vikaa, mutta sitähän ei kukaan tiedä... ainakaan vielä. Mukava poika kuitenkin yleensä on ja tunnollinen kuin mikä, vaikka ensinäkemällä sitä tuskin uskoo kukaan. Ulkoapäin ei myöskään uskoisi, että tykkää viettää aikaa hevosten kanssa. Kylmän kuoren alta löytyy oikeasti melko tunteikas kaveri, jota pitää järjissään nimenomaan nuo hörisevät karvakorvat, vaikkakaan ei sitä itse tule varmaankaan koskaan ääneen myöntämään.

(Parempaa esittelyä tulee, jos tällanen tunnevammanen ressukka saa paikan Very Happy)
Anonymous
Eetu
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa... Empty Vs: Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa...

Viesti  Amanda S. 26.08.17 10:37

Heippa Eetu,

ja kiitos hurjasti mielenkiinnosta Auburnia kohtaan. Amandan juuri palkkaama Jonny aloitti vasta, ja on perehdytyksessä tallin arkeen: muutenkin ylityöllistetty Anna ei juuri tällä hetkellä kerkeä opastamaan toista tallityöntekijää arjen rutiineihin, mutta myöhemmin toisellekin apulaiselle on ehdottomasti tarvetta (varsinkin sitten, kun hepat palaavat laitumelta). Summasummarum: kerkeäisit aika kivasti kehittelemään Eetusta kattavan esittelyn sillä välin, kun Jonny on harjoittelussa. Jos siis paikka talliorjana kiinnostaa niin paljon, että maltat hetkisen odotella ja lähettää sillä välin hakemuksen tapaisen sähköpostiin (auburninkartano@gmail.com), niin katsotaan pian uudestaan! <:
Amanda S.
Amanda S.
Tallinomistaja

Ikä : 32
Viestien lukumäärä : 298

http://auburnestate.altervista.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa... Empty Vs: Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa...

Viesti  Eetu 26.08.17 12:42

Moi, no minäpä laitan postia tulemaan! Smile
Anonymous
Eetu
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa... Empty Vs: Seuraavaa vuokrahevoshakua odotellessa...

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa